Mistä tiedät, että puolisosi ei ole pettänyt?
Kommentit (56)
Vaimo on yleensä silloin hyvällä tuulella, kun muuten se on kuin perseeseen ammuttu lehmä.
Ei haittaa pettääkö vai ei. Olen pelkästään rahan takia mieheni kanssa yhdessä.
Suljen akan kellariin aina kun en ole itse kotona. Sillä tavalla se ei pääse jakamaan persettä ihmisille.
En minä tiedäkään.
Jos hä olisi matkatöissä, tai projektin johdossa toisella paikkakunnalla, jossa pitäis myös asua viikot, kutrn esimerkiksi suurissa rakennus projekteissa on pakko.
Niin saattaisi tulla joskus mieleen, jotta mitähän ja miten se mies iltansa viettää, vieraalla paikkakunnalla, tylsässä tilapäis majoituksessa.
Mutta enpä ole kysellyt. Kait hän jossain vaiheessa kertois, jos ois toiseen rakastunug ja eron tahtois.
Oishzn se raskas ja tiukka paikka mikäli noin kävixm kun meillä on 2,5 vuotias lapsi.
Oma aikani menee työhön ja iltaisin lapseen. Vain kerrsn vkodsz käyn liikunta harrastuksessa, silloin lasta hoitaa 3 h, maksuksillinen MLL hoitaja.
Tuntuu siltä, ette kaikkea ei edes tarvitse tietää, edes omasta aviomiehestä.
Äitini sanoi aikoinaan että: Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure.
Ei kiinnosta, joten aivan sama mitä tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole aiheella päätäni vaivannut eli luottamusta on.
Niin oli minullakin kunnes mies kertoi pettäneensä.
Nimim. 34 vuotta yhdessä ja hyvässä avioliitossa, kunnes toisin todistettiin (eka vastaaja tässä ketjussa)
Niin, meillä yhteisiä vuosia oli 28 vuotta ja sitten ero. Kaiken takana oli toinen nainen, tänä päivänäkään en tiedä kuinka kauan petti minua työkaverinsa kanssa. En olisi ikinä uskonut. Nämä taitaa olla niitä asioita kun aina kuvittelee että "ei tapahdu itselle" ........
Mieheni on introvertti joka ei töissäkäynnin lisäksi halua lähteä kotoa minnekään. Ei kauppaan, ei kaljalle, ei edes viemään lapsia harrastuksiin. Vaikea on pettää kun vierastaa ihmisiä eikä poistu kotoa...
Vierailija kirjoitti:
Ja ero tulee kun lapset tarpeeksi vanhoja. Siihen asti, tehköön mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole aiheella päätäni vaivannut eli luottamusta on.
Nimim. 34 vuotta yhdessä ja hyvässä avioliitossa, kunnes toisin todistettiin (eka vastaaja tässä ketjussa)
Kurja juttu. Itse ajattelen, että jos koko ajan epäilee toista, se on kuin ennustus, joka toteuttaa itsensä. Myös meillä on pitkä parisuhde ja luotan siihen asti, jos jotain muuta ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Lokki
Ei normaalisti ihmiset mieti tuollaisia. Parisuhteeseen kuuluu luottamus, ja se yleensä ihmisille riittää.
Ei sitä 100% varmuudella voikaan tietää. Joko luottaa, että kumppani rakastaa ja kunnioittaa toista sen verran, ettei satuta pettämällä, tai sitten ei luota. Henk.koht. jos luottamusta ei olisi, ei olisi suhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei petä. Olis mahdotonta pettää.
Et voi sitä varmuudella tietää, ellei miehesi ole pahasti sairas.
Esimerkkinä voin mainita, että suurissa tehtaissa, tavalliset duunarit naivat ruokatauolla siivouskomeroissa, toimiston tyttöjä ja nuoria siivoustyttöjä.
Just siinä iässö, jolloin naisetkin ovat kaikkein ns, kiimaisempia. Eikä nää maiset aattele poikaystäviöön, eikä aviomiehiään, silloin kun seksuaaliset kemiat kohtaa.
Eikä myöskään miehet.
Seksi aktiin löytyy vaikka mitä paikkoja, missö vasn, jos halu molemmilla on huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on introvertti joka ei töissäkäynnin lisäksi halua lähteä kotoa minnekään. Ei kauppaan, ei kaljalle, ei edes viemään lapsia harrastuksiin. Vaikea on pettää kun vierastaa ihmisiä eikä poistu kotoa...
Sama ja mies on kaikenlisäksi kotona töissä.
Ärsyttävä kysymys.
No ethän sä koskaan voi olla 100% varma toisesta. Mutta jos sulla ei ole luottamusta, ei ole kovin hyvää parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt ennenkuin kertoi.
Sama. Luotin täysin siihen että hän ei sellaista tekisi. Yli 25 vuoden yhdessäolon jälkeen sain kuulla asiasta häneltä itseltään. Seuraavana päivänä muuttikin uuden miehensä luokse.
Merkit pettämisestä olivat olemassa jo pari kuukautta mutta kun tiesin että voin luottaa häneen niin...
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla hirveän raskas elämä ap.lla kun tuollaisia joutuu miettimään joka päivä.
Itseasiassa olen sinkku, että sitä painolastia ei enää elämässäni ole. Mutta petetty on ja en usko enää parisuhteisiin. Aihe tuli vaan taas mieleen, kun katselin työntekijän selvin silmin festarimenoa 3 päivää viikonloppuna.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on yleensä silloin hyvällä tuulella, kun muuten se on kuin perseeseen ammuttu lehmä.
Kun itse petin, niin en voinut sietää kotona olevaa miestäni silmissänikään. Olin vihainen ja lukittauduin omaan tilaani. Lähdin kyllä myös parin kk sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, joten aivan sama mitä tekee
Kiinnostaa tastusti silloin, jos mies haluaa erota, toisen naisen takia, Jos olet edelleen rakastunut mieheesi / kumppaniisi.
Joskus sitä syvästi kummastalee, kuinka varmoja jotkut naiset ovat siitä, ettei oma kumppani koskaan vois pettää heitä,
Kyllä voi.
Vaikka menis miten hyvin, seksi pelaisi, ei riidellä, kuljetaan yhdessä. Silti, silti miirx voi pettää. Joskus nämä kotona hyvin käyttäytyvät, rakastavag miehet, ovat pahimmasta päästä pettäjiä. Paras tapa salata pettäminen, on tuollainen käytös
Ja sama naisilla jotka miestään vetää retkuun pettämällä