Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lähettänyt 5 pitkää viestiä ensimmäisten treffien jälkeen ja on poistamassa deittiappia

Vierailija
01.07.2024 |

Onko red flag?

En ole ehtinyt vastaamaan yhteenkään, kun jokaisessa oli mietittävää ja nyt hän on poistamassa koko sovellusta minun takia.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ala pelaamaan mitään vaan kerro heti ettei kiinnosta kun kerran siltä näyttää.

Olisi voinut kiinnostaakin, mutta nyt en ole enää varma.

Ap

Mene eteenpäin. Jahkaat ihan hirveästi.

Sinulle sopii sellainen henkilö joka on aktiivinen.

Et sano mitään.

Sano! Kerro nuo ajatuksesi kontrolloinnista siitä, että tarvitset tilaa ja aikaa.

Jos ei kiinnosta, niin sekin on ihan reilua kertoa.

Vierailija
62/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Lisäksi tuo "poistan sovelluksen" on tyypillinen pelimies-kikka. Oikeastihan mies ei poista sovellusta vaan vain blokkaa sinut (joka näyttää siltä että hänen  profiilinsa poistui) jotta mies pääsee rauhassa päivittämään profiiliaan ilman että se näkyy sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinua ap ei kiinnosta, voitko vinkata miehelle minusta? Haluan omistautuvan ja yhteen ihmiseen keskittyvän miehen. 

Entä jos hän on narsisti?

Ap

No sitten teitä on kaksi. Sinulle hän tuskin pärjää.

Mistähän sinä tuonkin keksit?

Lisää asioita päästäsi. Kyllä olet sekaisin.

Ap

Vierailija
64/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

47

Vierailija
65/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla tähän keskusteluun muuta sanottavaa ole kuin että intuitiota kannattaa kuunnella. Jos viesteistä tulee omituinen tunne, ei kannata yrittää järkeillä mielessään, että ei siinä miehessä varmaan oikeasti mitään vikaa ole, pelkään ihan turhia, kannattaa antaa vielä mahdollisuus, jne. Usein intuitiolla huomaa asioita joita järjellä ei. Esimerkiksi tuo, että sinulle tulee kontrolloivat vibat miehestä.

Ja jos intuitio on väärässä, niin sitten on. Kumpikin jatkaa tahollaan eteenpäin. Mutta jos intuitio olikin oikeassa, väistit luodin.

Vierailija
66/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon aloituksen perusteella itse tulkitsisin että mies kokee että treffit meni sen verran hyvin että haluaisi keskittyä tapailemaan vain sua. Tätä kenties yritti viestiä. Sinä ylianalysoit ja et selvästikään vastaa kaverin viesteihin tai ole kiinnostunut joten tee hänelle palvelus ja päästä eteenpäin. Ette nyt selvästikään ole samalla aaltopituudella.

Vierailija
67/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon aloituksen perusteella itse tulkitsisin että mies kokee että treffit meni sen verran hyvin että haluaisi keskittyä tapailemaan vain sua. Tätä kenties yritti viestiä. Sinä ylianalysoit ja et selvästikään vastaa kaverin viesteihin tai ole kiinnostunut joten tee hänelle palvelus ja päästä eteenpäin. Ette nyt selvästikään ole samalla aaltopituudella.

Ymmärsin tämän heti ensimäisestä rakkausbiisistä. Sen jälkeen viestejä vaan tulee ja aina hän sanoo ettei mitään painetta, vaikka sen hän juuri tekee.

Ensin hän selosti että aikoo perua treffit toisen ihmisen kanssa, joista oli jo ollut puhe, koska haluaa tavata vain minua. Sitten hän on poistamassa koko deittisovellusta. Ja samaan aikaan mainitsee että voin miettiä haluanko tavata uudestaan.

Todella ahdistavaa.

Ap

Vierailija
68/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua hänen käytöksensä ahdistaa niin eiköhän siinä ole kaikki mitä tarvii tietää. 

Vierailija
69/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en AP ymmärrä. Mies oli kiinnostava kun luulit että hänellä on paljon muita naisia tinderipyörityksessä ja ei ole niin kiinnostunut susta. Nyt kun indikoi olevansa vain susta kiinnostunut ja selvästi ihastunut/ rakastunut niin sun kiinnostus lopahti siihen. Lopeta pelien pelaaminen ja sano että et ole kiinnostunut koska et ole kiinnostunut. Sen näkee tänne ruudun toiselle puolelle asti.

70/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epätoivoiselta

Vierailija
71/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin tuollaisesta myös. Ei jatkoon. 

Vierailija
72/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain Allulta joka lähettelee liikaa viestejä. Karkuun! 

Vierailija
73/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ala pelaamaan mitään vaan kerro heti ettei kiinnosta kun kerran siltä näyttää.

Ai että yksien treffien jälkeen pitäs tietää kiinnostaako vai ei??!! Eihän siinä yhtään tunne vielä toista!! Ymmärrän ap:ta. Olis iso red flag mullekin.

Samoin. Yhden viestin ymmärrän, mutta en viittä odottamatta, että ei ap ole edes vastannut. Josjo nyt tuollainen aktiivisuus niin jatkossa viestiä pukkaa kaiken aikaa. Itse en tykkää olla koko aika lukemassa ja vastailemassa. Takertuvalta ja kontrolloivalta tuntuu. 

Vierailija
74/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
75/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin tämän heti ensimäisestä rakkausbiisistä. Sen jälkeen viestejä vaan tulee ja aina hän sanoo ettei mitään painetta, vaikka sen hän juuri tekee.

Ensin hän selosti että aikoo perua treffit toisen ihmisen kanssa, joista oli jo ollut puhe, koska haluaa tavata vain minua. Sitten hän on poistamassa koko deittisovellusta. Ja samaan aikaan mainitsee että voin miettiä haluanko tavata uudestaan.

Todella ahdistavaa.

Ap

Yrittää manipuloida sinua jotenkin? Ehkä. Oletettavasti mitään toisia treffejä ei edes ole, haluaa vaan saada sinut tuntemaan itsesi spesiaaliksi. 

Vierailija
76/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sinulle näytä mikään kelpaavan. Et ole edes löytänyt vikaa viestien sisällöstä, niin jostain se vika  pitäisi tälläkin kertaa löytää.

Kyllähän se epätoivosta kertoo, jos yksien treffien jälkeen pistetään kaikki uusiksi. Ihastua voi toki, mutta onhan toi jo päällekäyvää.

Vierailija
77/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain joko hetkellisesti sulkee sen, että saa sinut pois sieltä tai estää sinut niin että et näe häntä ja väittää että on poistanut profiilinsa. Heti kun sinut on varmistettu on taas etsimässä uutta seuraa.

Vierailija
78/78 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en AP ymmärrä. Mies oli kiinnostava kun luulit että hänellä on paljon muita naisia tinderipyörityksessä ja ei ole niin kiinnostunut susta. Nyt kun indikoi olevansa vain susta kiinnostunut ja selvästi ihastunut/ rakastunut niin sun kiinnostus lopahti siihen. Lopeta pelien pelaaminen ja sano että et ole kiinnostunut koska et ole kiinnostunut. Sen näkee tänne ruudun toiselle puolelle asti.

Tämä. Minusta ap vaikuttaa epävakaalta ja pelailijalta. Red Flag.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme