Onko niin että mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa?
Kommentit (30)
Vaimo teki aikoinaan aloitteen treffeistä. En olisi ikinä uskonut, että niin kaunis ja mukava nainen olisi minusta kiinnostunut kuin kaverina. Kyllä minä sitten osasin ottaa kädestä kiinni ja aikanaan kosiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mies voi toki lähteä messiin pyydettäessä ja jopa suhteeseen asti, mutta heti kun mies oikeasti kiinnostuu naisesta, mies tekee aloitteen. Ja jäät lopulta lehdelle soittelemaan.
Toivottavasti tällainenkin tunkkainen ajatusmaailma katoaisi.
Voithan sinäkin, mutta hän ei tosiaan sitten välttämättä viesti ensin ollenkaan, ei edes kysyäkseen kuulumisia. Vastata voi yhteydenottoosi kiitettävästi, mutta silti siinä rupeaa miettii itse sitten vain häiritsevänsä toista, kun toisesta ei kuulu oma-aloitteisesti, joten viestii sit tyyliin parisen kertaa kuussa. Eihän se sit etene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös ujo ja pelätä pakkeja.
Ujo mies ei naista saa. Pitää kysyä.
Näin se on. Ujot jää ilman naista. Rohkea täytyy olla vaikka pakkeja tulee takamukseen.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinäkin, mutta hän ei tosiaan sitten välttämättä viesti ensin ollenkaan, ei edes kysyäkseen kuulumisia. Vastata voi yhteydenottoosi kiitettävästi, mutta silti siinä rupeaa miettii itse sitten vain häiritsevänsä toista, kun toisesta ei kuulu oma-aloitteisesti, joten viestii sit tyyliin parisen kertaa kuussa. Eihän se sit etene mihinkään.
Terveisin: Ujo nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis nähty useamman kerran ja viimeksi eilen
Ap
Siis oletteko jo tapailleet? Eihän se yhteydenotto ihan miehen varassa voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Tunkee ovista ja ikkunoista. Korjaa itse aitonsa, että pääsee.
Mun tapauksessa teki itse varaosan autoon, että pääsi luokse.
Saanko kysyä, missäpäin Suomea tämä tapahtui. Kuulostaa niin samanlaiselta kuin tietämäni tapaus.
Joku nainen voisi kirjoittaa kirjan: "100 ja 1 syytä, miksi naisen ei kannata tehdä aloitetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis nähty useamman kerran ja viimeksi eilen
Ap
Siis oletteko jo tapailleet? Eihän se yhteydenotto ihan miehen varassa voi olla!
Jaa, no nyt en sit ymmärrä mikä ongelma AP:lla, vai onko yhteydenpito sit ollu täysin naisen varassa?