Onko muita, jotka harrastaa seksiä kolmekin kertaa/vrk?
Meitä on siunattu hyväunisella vauvalla. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta miehen kanssa. Hän tekee ihan kotimme lähellä töitä, joten tulee usein lounaaksi kotiin...:) Hänelle lounas on minä:)
Me siis sekstaillaan useimmiten kolmekin kertaa päivässä: aamulla heti herättyämme, lounasaikaan (jos vauva nukkuu) ja illalla/yöllä. Kumpaisellakin on koko ajan kovat himot eikä vauva onneksi ole muuttanut niitä miksikään. Ainoat tauot on olleet ihan loppuraskaudessa ja 2 viikkoa synnytyksestä.
Meillä seksi on todella tärkeetä. Sen ei tartte olla sellaista hidasta rakastelua vaan joskus jopa vaan niin, että mies tulee esim. perässäni veskiin, vetää mun pöksyt alas ja ' ruiskaisee' sisään, kuten meillä sanotaan;) Mies osaa tehdä hommansa nopeesti tai sitten silleen ihanan hitaasti.
En tiedä, onko sellainen sallittua...mutta siis mieheni usein myös nuolee mua, vaikka vauva onkin hereillä...esim. illalla tv:n ääressä. Vauva ei tietty näe mitään (kun on esim. lattialla)....siitä ollaan pidetty huoli.
Onko muita seksihirmuja?? Mun on (ja mihene kans) saatava useesti päivässä, tulisimme muuten hulluiksi.
Kommentit (12)
Vierailija:
Sen ei tartte olla sellaista hidasta rakastelua vaan joskus jopa vaan niin, että mies tulee esim. perässäni veskiin, vetää mun pöksyt alas ja ' ruiskaisee' sisään, kuten meillä sanotaan;)
Hyi yök, sori nyt vaan. Taidat kulkea pillu märkänä koko ajan tai sitten miehes ei ole kovinkaan iso kun tollanen yllääri-ruiskaisu onnistuu...
vanhempiensa jatkuvaa kiimaa. Ja ihan oikeesti, pitäkää ne nuoleskelut edes sen verran kauakana siitä lapsesta ettei ihan insestiksi mene.
Hyvä, että teillä molemmilla on halut samassa suhteessa. Muuten kuulostaisi aika vaikealta yhtälöltä. Nauttikaa asiasta nyt, kun siltä tuntuu. Teillä on vielä aika nuori suhde. Itse olen ollut jo toista kymmentä vuotta samassa suhteessa ja tiedän, että tilanteet muuttuvat. Joskus seksi vähenee, joskus vähän lisääntyykin. Mutta tuohon en kyllä koskaan pystyisi...
sen verran vain, että olen 24, mies 25v. vauva 7kk.
en ymmärrä, kun kysykseni kohdistui lähinnä niille, joilla olisi samanlaista...ja vastauksiksi saan vain haukkumiai, insestiepäilyjä(?!) ja masentavia tarinoita.
oletteko kenties kateellisia?
ja ei, en kulje kotona alapää kosteana miestäni himoiten vaan olen ihan normaali, hyvä äiti, joka vaan sattuu pitämään miehestään ja seksistä ylipäätään.
Vierailija:
ja ei, en kulje kotona alapää kosteana miestäni himoiten vaan olen ihan normaali, hyvä äiti, joka vaan sattuu pitämään miehestään ja seksistä ylipäätään.
Mutta rajansa kaikella, on sitä elämässä muutakin kuin seksi. Teille taitaa todella tulla vaikeaa kun lapsi alkaa " jotain jo ymmärtämään" , odota kulta hetkonen äiti ja isä käy tässä vähän makuuhuoneen puolella juttelemassa...
niin nuoria... Kyllä meilläkin oli tuossa iässä vähintään kolme kertaa päivässä, enintään seitsemän. Nyt kahdenkymmen vuoden jälkeen se on kutistunut kahteen kertaan viikossa (yhdellä kertaa 1-2 kertaa).
Tuo on ihan luonnollista ei siinä mitään ihmettelemistä/kerskumista ole.
Toki nuo nuoleskeluhommat silloin kun lapset nukkuu ja eivät ole näkösällä.
Seksi on merkinnyt minulle aina paljon. Parhaimmillaan meillä 6-8/ vrk.
Muista kuitenkin se että tahti voi laantua jossain vaiheessa. Vanha sanonta on jos pari laittaa pulloon herneen joka aktin jälkeen ensimmäisen vuoden aikana se saa noukkia niitä sieltä pullosta pois seuraavat 5-10 vuotta.
2 kertaa aamulla ja kerran illalla.
Meillä on kausia joilloin yhdytään usemmin ja sitten niitä kausia kun saattaa olla pari viikkoakin väliä.
Eikä sen puolen ole kyllä tuollaisia halujakaan.
se enää nuku aikataulun mukaisesti...