Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten sinun kohdallasi tapahtui onnistuneeseen lopputulokseen johtanut "iskuyritys"

Vierailija
01.07.2024 |

Omat kaikki seurustelusuhteeni ovat alkaneet niin että ollaan juteltu aluksi pitkään jostain yhteisestä kiinnostuksenkohteesta, tyyliin "Saaristomeren retkeilykohteet". Ei siis todellakaan mitään imelää ulkonäön kehuskelua tms. Ei sellainen toimi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli korona-aika. Mies asui Ruotsissa ja puhui puhelimessa kanssani vuoden ajan ja viestitteli ennenkuin nähtiin. Kuunteli horinoita koiristani lähinnä 😄

Vierailija
2/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija pyysi bisselle,ja ensi vuonna 20v. täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin ulkoisen muodon kehuminen oli minulle tärkeää. Sitten aloin tuumailemaan niin, että en halua miekkosta, joka keskittyy niin paljon ulkonäköön. Vaikka kehuisi vain minua, niin silti se kertoo sittenkin aika paljon huonoa miekkosesta.

Teininä koulussa tapasin ekan poikaystäväni :333 muistan hämärästi vain sen, että exä tuli aina sinne missä minä olin ja norkoili sen näköisenä, että yritti keksiä mitä alkaisi puhumaan XDDDD sitten olimme kavereita, ainakin niin luulin. Sitten exä alkoi jotain flirttailemaan ja sellaista. Harmi kun en paremmin muista. Olen ollut yhteydessä häneen aikuisiälläkin ja pakko sanoa, että ymmärrän kyllä miksi tykkäsin aikoinaan XDDDD exä on aikaansaava ja tekee paljon töitä ja on ihan fiksu. Sitä tatuointihimoaan en kyllä osannut ikinä aavistaa teininä XDDDDD

Vierailija
4/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen voi lukea kyllä katseesta, eleistä ja siitä, että haluaa jutella toisen kanssa. Ulkonäön kehumisen voi aloittaa vasta, kun päästy toisen iholle, muuten on aika moukka. Toki keskustelun lomassa voi jotain kivaa toisen ulkonäöstäkin ohimennen sanoa. 

Vierailija
5/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija pyysi bisselle,ja ensi vuonna 20v. täyteen.

Toi on se perussetti. Kaljalla kavereiksi.

Vierailija
6/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään imelää vaan kysyi ja sanoi asioita mitä en ollut kuullut. Juteltiin kaikenlaista ja kerroin työstäni ja, kun en oikein ymmärrrtänyt tiettyjä juttuja, niin hän sanoi minulle voisisitko ajatella siltä ja tolta kantilta.. Kun aloin miettimään, niin sain järjen omaan tekemiseen. Lisäksi minuun teki vaikutuksen, että hänkään ei tiedä kaikkea eikä esittänyt sellaista. Uskalsi olla oma ittensä ja on sitä edelleen. Varsinainen iskuyritys ei ollut vaan ihminen, joka oli kiinnostunut minusta aidosti enkä odottanut sitä.

Vierailija
7/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä viinamiehen vinkit.

Yhtä puristin takapuolesta, toista sipasin jalkojen välistä etupuolelta, kolmannelta kysyin ekana että kuinka pitkä matka teille on? Kaikki lähtivät mukaan.

Ei tuohon hommaan mitään fysiikan nobelia tarvita..

Vierailija
8/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tanssiravintolassa 1980-luvun lopulla.  Joku känniääliö änkesi pöytään eikä suostunut lähtemään.  Portsaria ei näkynyt missään,  joten käänsin katseeni baaritiskin suuntaan.  Kaksi ihan kivannäköistä miestä siellä yksin.  Kävelin toisen luokse,  esittelin itseni ja kysyin,  saanko olla hetken aikaa hänen seurassaan,  jotta känniääliö etsii uuden uhrin.  Kahden vuoden päästä vietetään baaritiskimiehen kanssa 30-vuotushääpäivää. Ei ollut tarkoitus iskeä, mutta iso kiitos känniääliömiehelle.

Vierailija
9/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä viinamiehen vinkit.

Yhtä puristin takapuolesta, toista sipasin jalkojen välistä etupuolelta, kolmannelta kysyin ekana että kuinka pitkä matka teille on? Kaikki lähtivät mukaan.

Ei tuohon hommaan mitään fysiikan nobelia tarvita..

Ruotsinlaivalla tms. ihan toimiva avausrepla on, että meillä on hytissä viinaa, tuletteko juomaan?

Yks viinamies.

Vierailija
10/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen kaatoi minut baarissa kompuroidessaan ja yksi kiva mies tuli heti auttamaan ylös ja tarjosi uuden juoman kaatuneen tilalle. Siitä tulee syksyllä 20 vuotta.

Vierailija
11/11 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tanssiravintolassa 1980-luvun lopulla.  Joku känniääliö änkesi pöytään eikä suostunut lähtemään.  Portsaria ei näkynyt missään,  joten käänsin katseeni baaritiskin suuntaan.  Kaksi ihan kivannäköistä miestä siellä yksin.  Kävelin toisen luokse,  esittelin itseni ja kysyin,  saanko olla hetken aikaa hänen seurassaan,  jotta känniääliö etsii uuden uhrin.  Kahden vuoden päästä vietetään baaritiskimiehen kanssa 30-vuotushääpäivää. Ei ollut tarkoitus iskeä, mutta iso kiitos känniääliömiehelle.

Mietin jo ootko tuttuni mutta vuosikymmen ei täsmää. Hänkin oli hätäpäissään kysynyt baarissa "voitko esittää hetken poikaystävääni". Ovat olleet naimisissa jo pitkään, 2 lastakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä