Onko turn off jos treffimies kysyy ekoilla treffeillä horoskooppimerkkiä?
Kommentit (13)
Antaa kieltämättä dillen vaikutelman. Varmaan on sellaisiakin naisia, joilla on dillemies-fetissi.
Joo.
Joko on itse täysin huuhaa-tyyppi ja/tai olettaa että mä olen ja kummassakin tapauksessa emme sovi yhteen.
Ei mun mielestä ole. Paitsi, jos toinen on "skepo", tiukka uskovainen tai tiedematerialisti. Horoskoopit (ns. aurinkomerkit) lähinnä ajanvietettä, mutta astrologian avulla on mahdollista tsekata monia asioita mahdollisesta suhteesta. Sudenkuoppana on alkaa tulkita toista ja sitä suhdetta sen horoskooppimerkin ja/ astrologian pohjalta. Voi vaikeuttaa tutustumista pitemmän päälle, kun aina on näkevinään toisessa niitä ja niitä juttuja, mitä joku astrologi tai alan kirja on kuvaillut. Siinä myös tietty vallankäytön ulottuvuus, jossa kuvitellaan, että voidaan tuntea toinen tähtiasemien perusteella.
Ei se kyllä hyvää lupaisi, jos keskustelunaiheet olisivat tuollaisia.
No ei se nyt ehkä yksinään olisi mikään turn off, kysyisin että "ootko tosissas?" Ehkä se naurattaisi vähän. Sanoisin että kyllä sä varmaan keksit parempaakin kysyttävää.
Ei ole. Olen itse spirituaalinen ja luen tarot-korteista, joten pitäisin melkeimpä plussana.
Miksi kysyt tällaista.. Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä..???????huooohhh
Miehillä nämä astrologia-osastot ovat jokseenkin aliedustettuina, joten pyrkisin ottamaan selvää onko fanaattinen jonkin asian suhteen.
No jos mies ylipäätään kysyisi horoskooppimerkkiä tai kertoisi käyvänsä ennustajalla niin heippa
Oikeassa elämässä hyvin harva nainen tai mies pahastuu tai tuomitsee, jos kysyy horoskooppimerkkiä. Siitähän saa jutunjuurta, kun käy ilmi, mihin aikaan vuodesta on syntynyt, vaikkei horoskooppeihin uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Antaa kieltämättä dillen vaikutelman. Varmaan on sellaisiakin naisia, joilla on dillemies-fetissi.
Oletko oppinut uuden sanan "dille" jota nyt kokoajan toistelet?
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä hyvin harva nainen tai mies pahastuu tai tuomitsee, jos kysyy horoskooppimerkkiä. Siitähän saa jutunjuurta, kun käy ilmi, mihin aikaan vuodesta on syntynyt, vaikkei horoskooppeihin uskoisi.
Ehkä fiksumpaa on kysyä, että mihin aikaan vuodesta on syntynyt.
Mulle olisi. Jos siis ihan tosissaan kysyisi, ja vaikuttaisi uskovan horoskooppeihin. Mulle ne on ihan huu haata, samoin kuin kaikenlaiset yliluonnollisiin juttuihin uskomiset. Ei jatkoon.