Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena kun helteillä oli syömättä laihtui useita kiloja. Nykyään ei laihdu,turpoaa ja pöhöttyy vain vaikka suuhun menisi vain kahvia ja vet

Vierailija
01.07.2024 |

Kilot istuu tiukasti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on!

Vierailija
2/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Kaksikymppisenä olisi farkut alkaneet pyöriä jalassa kahvi/lonkero/kokis-dietillä mutta nyt nelikymppisenä naama ja maha vaan  turpoaa ja näyttää entistä lihavammalta.

Vierailija
4/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa itse olen kyllä laihtunut. Vettä, hedelmiä, pähkinöitä, juustoja pitkin päivää ja yksi lämmin ruoka päivässä.

Vierailija
5/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et juo vettä riittävästi. 

Vierailija
6/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän?

Vierailija
7/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Olen nelikymppinen ja taas on tippunut kiloja kun ei vaan ruoka maistu. Kolmessa viikossa 63kg-->58kg. Teen smoothieta ja pirtelöitä, lisäksi juon vissyä, kahvia ja ihan hanavettä. Ja joskus viiniä tai lonkeroa. Joskus voin nakertaa vaikkapa hapankorppua tai ruisleivän juustolla ja kurkulla tai ehkä tehdä jopa salaatin, mutta kunnollinen, lämmin ateria... ei kiitos. Joka kesä sama juttu.

Vierailija
8/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Olen nelikymppinen ja taas on tippunut kiloja kun ei vaan ruoka maistu. Kolmessa viikossa 63kg-->58kg. Teen smoothieta ja pirtelöitä, lisäksi juon vissyä, kahvia ja ihan hanavettä. Ja joskus viiniä tai lonkeroa. Joskus voin nakertaa vaikkapa hapankorppua tai ruisleivän juustolla ja kurkulla tai ehkä tehdä jopa salaatin, mutta kunnollinen, lämmin ateria... ei kiitos. Joka kesä sama juttu.

Onnittelut. Minä olin koko aikuisikäni tuollainen, ihan 4-kymppiseen asti, kunnes sairastuin kilpirauhaspask aan. Nyt ei tarvitse kuin katsoa vesilasiin päin, niin johan pölähti 5 kg.

Nyt osaan tuntea myötätuntoa painon ja turvotuksen kanssa kamppaileville: ymmärrän tuskaanne ja ahdistusta, ja sitä oloa. Ymmärrän sen pettymyksen, kun koko vaatekaappi on teitä vastaan, eikä yksikään lempivaatteesi enää sovi ylle. Ymmärrän sen turhautumisen ja surun.

Vierailija
9/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 68 v. nainen ja palautin runsaat pari vuotta sitten kroppani sille tasolle mitä mitä se oli silloin, kun olin n. 30 v. Painoa lähti 20 kg ja kuntosalilla käynnin ja muun liikunnan ansiosta kroppani on nyt myös melko kiinteä. Ikä eikä myöskään ikääntyvän ihmisen aineenvaihdunta ei tuo lisää kiloja vaikka moni niin sanoo vaan syy kilojen kertymiseen ovat väärät ruokailutottumukset sekä liikunnan vähyys. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa elämäntapamuutos ja hankkia itselleen monta tervermpää vuotta lisää.

Vierailija
10/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtuu koska et ole enää nuori.

Vierailija
11/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hädin tuskin saan painon pidettyä 55 kilossa.

Vierailija
12/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä, ei ole iästä kiinni. Jotkut vanhemmatkin ihmiset laihtuu helposti. Toiset ei laihdu millään. 

Vierailija
13/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun kun pistää 10-20 v kaikkea lihottavaa ei sitä viikon nälkäkuurilla kumota 

Vierailija
14/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laihdut niin ihos on kuin 70-vuotiaalla sellasta löysää ja ryppystä. Ite laihduin sairauden takia keski-ikäisenä ja ne jalat oli aivan kauheet. Polvet pattiset ja iho ihan suomuilla. YÖK. Paremmalta näytät kun on läskeä.

Vierailija
15/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 68 v. nainen ja palautin runsaat pari vuotta sitten kroppani sille tasolle mitä mitä se oli silloin, kun olin n. 30 v. Painoa lähti 20 kg ja kuntosalilla käynnin ja muun liikunnan ansiosta kroppani on nyt myös melko kiinteä. Ikä eikä myöskään ikääntyvän ihmisen aineenvaihdunta ei tuo lisää kiloja vaikka moni niin sanoo vaan syy kilojen kertymiseen ovat väärät ruokailutottumukset sekä liikunnan vähyys. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa elämäntapamuutos ja hankkia itselleen monta tervermpää vuotta lisää.

Niin että kun sinulla toimi näin niin kaikilla täytyy toimia samalla tavalla? Ei se kuule ihan näin mene 😄.

Vierailija
16/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ollut vielä 3 kymppisenä temppu eikä mikään saada vaikka 2 viikossa itsensä pari kokoa pienemmäksi. Puntarin lukema tipahti helposti 5 kg viikossa ja se todella näkyi. 40 vuotiaana kilpirauhasen vajaatoiminta löi kuin laudalla päähän ja luulin lähes kuolevani. Kun aloin syömään varsin nopeasti lääkkeitä, niin siitä asti paino on noussut ja olo on ollut tukala pelkästä vesilasista. 10 kilon pudottaminen vaatii puoli vuotta aikaa ja aivan järkkyä 500-800 kcl päiväsyöntiä ja paljon liikuntaa. Kukaan ei usko, että kamppailen joka pävä tämän asian kanssa, että paino pysyisi edes nipin napin alle ylpainon painoindeksin. Mieskin jätti pari vuotta sitten, koska häpesi minun nykytilaani niin paljon. Hän ei uskonut, että en ahmi salaa mitään. Kaikki herkut ja hedelmätkin jätin pari vuotta sitten, mutta tilanne ei ole muuttunut mitenkään. Mistään pitzoista en voi enää edes unelmoida, koska pelkkä ajatuskin saa napit lentelemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi