Näin maanantaina paskan työpäivän jälkeen on kiva tulla tänne lukemaan viestejä ja todeta ettei itsellä mene lainkaan huonosti
Palstakommarit täällä valittaa katkerana kaikesta ja haukkuvat persuja kuten aina ennenkin ja heidän elämä ei siitä miksikään muutu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin onnellinen, joa a) olisin terve ja b) minulla olisi työpaikka.
Minä sain työpaikan työharjoittelun kautta. Terveyskin parani kun lopetti sohvalla makoilun ja sai normaalin päivärytmin.
Kerro ihmeessä, miten vakava sairaus, johon haetaan lääkitystä ja vammat, johon tarvitaan 2x leikkausta paranevat " sohvalta nousemalla" . En tee sitä muutenkaan. Kun et ole lääkäri, etkä kummankaan noista aloist erikoislääkäri ( neurologi, ortopedi), niin ei kannattaisi alkaa kommentoimaan. Niin kauan kun olet , terve ja kyse on lorvikatsrrista, niin pidä turpasi kiinni. Toivottavasti sairastuu joskus oikeasti ja vakavasti v * mulkku
mitä itket saakelin sohvalla makaaja.ei ole halpaa toi sunkaan tuilla eläminen.
Kuka mistäkin ilonsa saa. Vaikka se taitaa kyllä olla vahingoniloa, eikä mitään aitoa iloa.
Minulla ei ollut paskaa työpäivää, vaan eka kesälomapäivä. On tänne kieltämättä välillä kiva tulla toteamaan, että onneksi itsellä on asiat paremin kuin monella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut paskaa työpäivää, vaan eka kesälomapäivä. On tänne kieltämättä välillä kiva tulla toteamaan, että onneksi itsellä on asiat paremin kuin monella.
sama.tulin just veneeltä tuli vedettyä parituntia uistinta kohta on savustettuu ahventa ja olutta.
Nauti kun vielä voit ja lue murkut org. Kohta on pyssy kädessä ja täysin kuvitteellinen voitto käsissä. Ihanaa että nautit.
Onko tänään jo maanantai? Ei helv...
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään jo maanantai? Ei helv...
kelan rahoilla kun elää niin joka päivä on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain työpaikan työharjoittelun kautta. Terveyskin parani kun lopetti sohvalla makoilun ja sai normaalin päivärytmin.
Jaa kiva sulle, multa juuri työ vei terveyden ja nyt en juuri pysty tekemään mitään fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kiva sulle, multa juuri työ vei terveyden ja nyt en juuri pysty tekemään mitään fyysistä.
Ettei nyt kuitenkin ois viina syynä?
Tällä palstalla on todella surullisia tapauksia. Kun kerroin olevani hyvässä työssä ja treenaan päivittäin. Olin kuulema kuvitellut kaikki treenit🤣Kaikki sen takia, että poltan joskus. Ei ole Minulta pois, jos joku haluaa turvottaa itsensä sidukalla.