Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa ostaa kaappiin samettihenkareita! Säästää tilaa tosi paljon (linkki)

Vierailija
01.07.2024 |

Ostin näitä https://www.tokmanni.fi/samettihenkari-iisi-5-kpl-harmaa-6419860811659 Ihan älyttömän hyviä! Liukasta matskuakin olevat vaatteet pysyy hyvin paikoillaan ja ennenkaikkea ovat niin litteitä että säästävät aika paljon tilaa komerossa. Mulla jäi ennen paksuilla puuhenkareilla ihan täyteen olevaan kaappiin tilaa kun vaihdoin siellä riippuvat vaatteet noille henkareille. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta samettihenkarit eivät sovi määrille vaatteille, ja minä ripustan pellavamekkoni pesun jälkeen suoraan henkarille kuivumaan. Toisaalta minulla on niin vähän vaatteita että ne mahtuvat komeroon.

En ole vielä kokeillut mitä märkä vaate tekisi tuolle. Jätin kodinhoitohuoneeseen useamman kappaleen niitä entisiä puisia kuivatushenkareiksi, siellä ei ole niin nuukaa vaikka vähän paksumpia onkin. 

Kannattaisiko niitä ohjeita ja ilmoituksia lukea tarkemmin. Siell'hän sekeästi sanotaan: Huom! Ei märille vaatteille.

Ok, en tullut katsoneeksi. Mutta kuten sanoin mulla on niitä puisia kuivatushenkareina. 

Puiset henkarit jättää rumat jäljet puseroihin, mekkoihin ja mitä ikinä niissä kuivaatkaan.

Osta näitä niin ei jää jälkiä

https://www.prisma.fi/tuotteet/110145271/palaset-olka-henkari-3-kpl-mus…

Vierailija
22/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta samettihenkarit eivät sovi määrille vaatteille, ja minä ripustan pellavamekkoni pesun jälkeen suoraan henkarille kuivumaan. Toisaalta minulla on niin vähän vaatteita että ne mahtuvat komeroon.

En ole vielä kokeillut mitä märkä vaate tekisi tuolle. Jätin kodinhoitohuoneeseen useamman kappaleen niitä entisiä puisia kuivatushenkareiksi, siellä ei ole niin nuukaa vaikka vähän paksumpia onkin. 

Kannattaisiko niitä ohjeita ja ilmoituksia lukea tarkemmin. Siell'hän sekeästi sanotaan: Huom! Ei märille vaatteille.

Ok, en tullut katsoneeksi. Mutta kuten sanoin mulla on niitä puisia kuivatushenkareina. 

Puiset henkarit jättää rumat jäljet puseroihin, mekkoihin ja mitä ikinä niissä kuivaatkaan.

Osta näitä niin ei jää jälkiä

En ole huomannut että jättäisivät jälkiä, ihan hyvin on pelanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muovihenkari käy?

Puisia minulla pääosin on ollut mutta ovat liukkaita. Esim väljäkauluksisemmat neuleet liukuu herkästi pois.

Koulussa opetettiin, että neuleita ei säilytetä henkareilla, koska silloin neule venyy ja olkapäille syntyy hankalastipoistettavat pussit. Ainoa neuleille sopiva henkari on sellainen pitkä ja kaareva, jossa on leveyttä vähintään 3 cm.

Vierailija
24/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muovihenkari käy?

Puisia minulla pääosin on ollut mutta ovat liukkaita. Esim väljäkauluksisemmat neuleet liukuu herkästi pois.

Koulussa opetettiin, että neuleita ei säilytetä henkareilla, koska silloin neule venyy ja olkapäille syntyy hankalastipoistettavat pussit. Ainoa neuleille sopiva henkari on sellainen pitkä ja kaareva, jossa on leveyttä vähintään 3 cm.

Ok, no mulla on melkein kaikki vaatteet henkareilla. Koen sen itselleni toimivammaksi niin. En ole huomannut ongelmaa. 

Vierailija
25/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipäälysteiset on parhaita. Paksuja tai ohuita. Ohuitä.löytyy Tokmannilta niiden samettisen vierestä. Parempia kuin samenttiset. 

Vierailija
26/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaatteet mahdu hengareiden kanssa kaappiin niin pitäisikö sitä vaatemäärää vähentää eikä lisätä?

Vierailija
27/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaatteet mahdu hengareiden kanssa kaappiin niin pitäisikö sitä vaatemäärää vähentää eikä lisätä?

Ei sekään tee vaatteille hyvää jos ne roikkuu tiukasti kiinni toisissaan. Vaatteet pitää ripustaa väljästi kaappiin.

Vierailija
28/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään tee vaatteille hyvää jos ne roikkuu tiukasti kiinni toisissaan. Vaatteet pitää ripustaa väljästi kaappiin.

Nyt ne mahtuu väljemmin, tuli kolmisenkymmentä senttiä "lisää" tilaa henkariin. Vaatteet ole enää ihan tiiviisti yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme