Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

//MAALIsmasut ja helimiQ 1.päivä//

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sitten tänään juossut hammaslääkärillä. toissapäivänä huomasin reiän hampaassa, enkä heti onnistunut aikaa lääkärille saamaan. piti mennä suuhygienistin kautta, josko hän olisi saanut laitettua siihen lääkepaikan. vaan eipä onnistunut. mutta onneksi sitten löytyi aika lääkärillekin ja hammas saatiin kuntoon.

nyt on silitetty kaikki hautajaisvaatteet ja laitettu värssyasiat kuntoon. huomenna on siis edessä matkalle lähtö. ja tietenkin heti luvattiin huonoa ajokeliä... no, aikaa meillä onneksi on.

mä olen myös hommannut huuto.netistä sähkökäyttöisen rintapumpun. päädyin ainu/medela -merkkiseen. taisin nimittäin masulin kanssa huudella samaa nuk-merkkistä, joka mulla jäi siis saamatta... sähkökäyttöiseen päädyin ensikertalaisena sen takia, että mulla on ollut muutenkin ongelmia käsien kanssa joten en halunnut ottaa riskiä etten sitä käsikäyttöistä sitten olisikaan kyennyt käyttämään.

ja parit imetysliivitkin on jo hommattu. carriwell-merkkisiä molemmat, olen nimittäin ollut todella tyytyväinen samanmerkkiseen tukivyöhön.

mitäs sitten muuta... masussa voidaan selvästikin hyvin ja ollaan erittäin reippaita. vatsa tytkyy nytkin melkoisesti. kyllä näitä liiketuntemuksia taitaa tulla ikävä...

oikein hyvää yötä kaikille! äideille ja masuasukeille.

ruusunpiikki rv 35 + 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla