Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä antaa sinkkumiehellle turpaantuliaislahjaksi?

Vierailija
01.07.2024 |

Kaverini on ostanut ekan asuntonsa ja olen menossa turpaantuliaisjuhliin. Lahjaideoita?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pyyhesetti nyt niin huono välttämättä ole. Niitä tarvitaan aina.

Mulla on kyllä pyyhkeitä ihan tarpeeksi, en todellakaan haluaisi turhaa tavaraa lahjaksi.

Oletko parikymppinen juuri ekaan omaan asuntoon muuttaanut? (Tai ekaan omaan omistusasuntoon niinkuin tässä tapauksessa, mutta oletan että kyseessä on nuori ihminen....)

Vierailija
22/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikuinen ihminen ostaa itse tarvitsemansa tavarat, jotta saa haluamaansa merkkiä, mallia, kokoa, väriä, sarjaa, makua...

Sitten kannattaa tupareihin viedä vain itsensä ja omat juomat. Vai mitä itse ehdotat aikuiselle ekaan omaan kämppään?

juuri tuota tarkoitan. eli omat juomat mukaan, ei muuta. sitten voi vastaavasti kutsua kaverin joskus vaikka syömään tai omiin bileisiin. ja sinnekään ei tuoda turhaa tavaraa lahjaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummelit veisi jotain veitsiä ja pyyhkeitä 😂  

No täytyykin sinkkumiehelle viedä nessupaketti ja rasvatuubi. 😂

Vierailija
24/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä veisit turpareihin? Pyyhe voi olla hyvin tarpeellinen. Veitsi on ehkä hieman vaarallinen.

Vierailija
25/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pyyhkeet samaa sarjaa. ihan turha tuoda muutama erilainen, vaikka olisivat kuinka kalliita. eivät sovi sisustukseen

Vierailija
26/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapua tarvikkeet että saa turpansa hoidettua kuntoon, parikoppaa kajljaa (jotka sinä siis juot), oksennus eteisen lattialle ja vessa seinälle.

Vierailija
27/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pyyhesetti nyt niin huono välttämättä ole. Niitä tarvitaan aina.

Mulla on kyllä pyyhkeitä ihan tarpeeksi, en todellakaan haluaisi turhaa tavaraa lahjaksi.

Oletko parikymppinen juuri ekaan omaan asuntoon muuttaanut? (Tai ekaan omaan omistusasuntoon niinkuin tässä tapauksessa, mutta oletan että kyseessä on nuori ihminen....)

Oletatko että nykyisillä ensiasunnon ostajilla ei ole pyyhkeitä tarpeeksi kaapeissa?

Vierailija
28/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikuinen ihminen ostaa itse tarvitsemansa tavarat, jotta saa haluamaansa merkkiä, mallia, kokoa, väriä, sarjaa, makua...

Sitten kannattaa tupareihin viedä vain itsensä ja omat juomat. Vai mitä itse ehdotat aikuiselle ekaan omaan kämppään?

juuri tuota tarkoitan. eli omat juomat mukaan, ei muuta. sitten voi vastaavasti kutsua kaverin joskus vaikka syömään tai omiin bileisiin. ja sinnekään ei tuoda turhaa tavaraa lahjaksi

Oletus, että se kaveri jonka juhliin mennään niin tunnetaan, eikö? Tietää että tykkää viinistä x, niin se on hyvä lahja. Tietää, että on juuri muuttanut pois kotoa yhden matkalaukun kanssa niin silloin se pyyhesetti on enemmän kuin hyvä lahja. Jos tykkää pokemoneista niin silloin vaikka pokemon tyyny on kiva lahja. Jos taas nipo ja tarkka kaikein suhteen (pitää olla just merkkiä y muuten ei käy) niin sittenkin joku juotava jonka voi porukalla juoda juhlissa on ok.

Vierailija
29/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä veisit turpareihin? Pyyhe voi olla hyvin tarpeellinen. Veitsi on ehkä hieman vaarallinen.

Tyynykin voi olla vaarallinen jos sitä ei osaa käyttää oikein. Moni ihminen tarvii kunnon keittiöveistä jos tekee itse ruokaa. Huonolla veitsellä ei tee mitään. Moni mies tykkää grillata. Lihojen käsittelyyn tarvii kunnon veitsen.

Vierailija
30/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on pyyhkeet samaa sarjaa. ihan turha tuoda muutama erilainen, vaikka olisivat kuinka kalliita. eivät sovi sisustukseen

Joo,no ei olla tuomassa. AP kyselee ideoita hänen kaverin lahjaan. Ideoita annetaan,vaikka ei edes tunneta. Tosin AP voisi miettiä itse, kun tietää kaverinsa paremmin kuin me. Tässä nyt voi vain heittää ehdotuksia. Ties vaikka kaveri tykkäisi kauniista leikkokukista?

Vierailija
31/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kyse on tuRpaantuliaislahjasta, kuten ap kirjoitti, niin silloin annetaan turpaan. Mitä ihmettä te kaiken maailman pyyhe- ja veitsiseteistä jauhatte, kun tyyppi kerran haluaa turpaan tuRpaantuliaisissaan? Kerrankin helppo lahja, kun mainitaan jo juhlien nimessäkin. 

Vierailija
32/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie laatikollinen työpaikka-tai koulukiusausta.

33/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on budjetti ja minkä ikäinen mies?

Vierailija
34/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Mikä on budjetti ja minkä ikäinen mies?

5 rystystä ja 50v

Vierailija
35/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TuRpaantuliaislahjaksi...?

Vierailija
36/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpussi ja buranaa

Vierailija
37/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawk Tuah.

38/38 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku survival-setti? Säilykkeitä, pesuaineita, kakkapaperia ja kylkeen joku S-ryhmän lahjakortti.