Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä...

Vierailija
01.02.2007 |

Muuten menee hyvin, mutta lapsen syntymän jälkeen kaikki on kuollut. Aiemmin SEKSI meni tosi OK.

Kyselee Mies 43 v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä seksi tuppaa vähenemään. Näin olen kuullut.

Vierailija
2/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kolme. Ennen kuin oli lapsia, naitiin päivittäin.

m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä vaan on enemmän seksiä nyt kolmen lapsen jälkeen, laatu on parantunut ja mulle ainakin ikä on tuonut huomattavasti lisää kiimaa. ei se ikä tai lasten määrä seksin määrää saa vähentää, haloo!

Vierailija
4/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksiä parhaimmillaan kerran kuussa

Vierailija
5/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenen vuotta nuorempi ja vähän petetty olo on itselläkin. Ei sikäli, että uskottomuudesta kärsisin, vaan juuri siksi, että seksi on vähenemään päin. Mielestäni molempien pitää tulla vastaan seksiasioissa. On selvää, ettei kaksi ihmistä voi haluta yhtä paljon. Ihanne olisi, että molemmat joustaisivat haluissaan, jolloin selvittäisiin mahdollisimman vähällä mielipahalla. Mun mielestä parisuhteeseeen kuuluu enemmän tai vähemmän säännöllinen seksi, ja jos tämä ei toteudu, silloin rikotaan _sääntöjä_. Kaverisuhteen saa muualtakin.

Meilläkin kaikki alkoi hyvin. Haluja oli molemmilla, vaikka itse olinkin yleensä se aloitteen tekijä. Kumppanissa viehätti myös se tietty mutkattomuus, ei ollut mitään seksiin liittyviä komplekseja tms.

Ekna lapsen jälkeen seksi väheni, mutta jonkin verran sitä kuitenkin oli. Kondomi oli epämiellyttävä ja aiheutti vaimolle kutinaa. Toisen lapsen jälkeen tilanne oli suunnilleen sama. Odotin vain, että imetys loppuu, jonka jälkeen ei tarvitse käyttää kumia. Kun kierukka asennettiin, ajattelin että nyt sitä seksiä sitten riittää. Paskan marjat.

Olen aina huolehtinut kumppanini tyydyttämisestä. Silti joudun nykyisin aina tekemään aloitteen. Näistä suuri osa tulee torjutuksi. Seksi on niin herkkä asia, että tuollaiset asiat alkavat nakertaa pääkopan sisällä. Eikö kumppani halua minua?! Puhuminen on hankalaa, ja silloin kun puhutaan, mitään ei tapahdu.

Nykyinen saanti on kerran viikossa tai ehkä ennemmin kaksi kertaa kolmessa viikossa. Se on liian vähän. Olo on surullinen, vihainen, hämmentynyt, kaikkea sellaista. Jospa vaimo jossain vaiheessa löytäisi lihan ilot. Siihen asti täytyy purra hammasta ja vetää käteen.

Ja jottei huoltosuhdekuviot jäisi epäselväksi, kerron että hoidan lapsia kotona ja teen tietysti samalla suurimman osan kotitöistä. Että sitäkään yleisesti käytettyä tekosyytä ei nyt ole käytettävissä että kotityöt ja lastenhoito vievät kaikki voimat.

Vierailija
6/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ei oikeastaan maittanut puoleentoista vuoteen, ilmeisesti ne hormonit, väsynys yms vaan aiheuttavat tuollaista. Siitä sitten alkoi seksikin maistumaan, kun elämä helpottui ja lapsi kasvoi.

Kiva kun edellinen kirjoittaja ei heti ole miettimässä vieraisiin lähtöä.

Sekin oli hyvin sanottu, että kaksi ihmistä ei voi aina haluta yhtä paljon/aikaa tms. näin on.

Olen itse alkanut " antamaan" myös silloin kuin itseä ei huvita. Liukkaria vaan heppiin niin hyvin luistaa. Olen kysynyt mieheltä haittaako kun en aina jaksa olla " mukana touhuissa" . Sanoo ettei haittaa ja on tyytyväinen kun saa vaikka vähän kiihkotontakin naista. Kiihkeääkin on kun itseäni haluttaa (sen kerran viikossa ainakin) ja en ole väsynyt. Mietityttää vain että sanookohan mies vaan minun vuoksi ettei haittaa... Säälipimpaksi en tuota myönnä koska en lahnana makaa ja huokaile tuijottaen kattoon mutta miten on miehet - onko se ankeaa?

Typy33

Vierailija
7/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kipeät, ettei edes tamponia voinut käyttää. Liukkarikaan ei auttanut, koska jotenkin se iho oli niin ohut. Sperma poltti tuntikausia.

Ajan myötä kun paikat alkoivat kostua normaalisti, alkoi tehdä mieli.

Myöhemmin ongelmia tuli pillereiden kanssa, koska ne veivät halut aivan samalla tavalla kuin imetyskin. Pillereiden lopettaminen muutti tilanteen.

Ei tekisi mieli olla noin paljon hormonien armoilla. Tottakai sitä voi auttaa miestä ja yrittää harrastaa väkinäistä seksiä, mutta ei se miehellekään niin hauskaa ole.

- nainen -

Vierailija
8/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä viimeksi joulukuussa, sitä ennen taisi myös olla kuukausia.

Tekosyitä haluttomuuteen riittää, vuosikaupalla lupauksia että kyllä ne asiat sitten odottamalla paranevat. Eivät ole.

Näihin ketjuihin ilmestyy aina tällaisia typeriä " onko vaimollasi toinenkin lapsi huollettavana" kommenttaja, totuus on kutenkin että se ylimääräinen huollettava lapsi on minulla.

Miksi nainen saa kiukutella ja käyttäytyä kuin pikkulapsi, mutta jos mies on surullinen tai tyytymätön hän on ruikuttaja?

Kerrottakoon että tässäkään tapauksessa ei todellakaan ole kotitöiden epätasaisesta jakamisesta kyse - töissäkin katsovat vinosti kun olen ollut sielä niin paljon poissa lastenhoidon takia ja talouteenkin vanhempainlomani teki ison loven. Vaikka kyllähän saaan kuulla millainen renttu olen ollut kun en ole töissä ollessani kotitöitä.. Kaikki kliseet pelissä.

Kohta en enää jaksa, otan lapset mukaani ja lähden. Tai lähetän vaimoni ulos kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
9/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi nainen saa kiukutella ja käyttäytyä kuin pikkulapsi, mutta jos mies on surullinen tai tyytymätön hän on ruikuttaja?

Kohta en enää jaksa, otan lapset mukaani ja lähden. Tai lähetän vaimoni ulos kasvamaan aikuiseksi.

jos olet valinnut itsellesi " huonon" puolison, ei kaikkien naisten syyttäminen auta tilannetta.

Oma isäni ei meidän perheessämme kuin kerran tarttunut tuttipulloon - ja sekin oli valokuvausta varten. Ystäväpiiristäni tuntuu vasta nyt löytyvän osallistuvia miehiä.

Marisijoille tuntuu aina olevan yhteistä se, että vika on jossain muualla. Mutta jos on sattunut kusipään naimaan, ei se tilanne siitä muutu, ellei toinen näe itsessään mitään vikaa. Ja jos hän ei sinua rakasta eikä sinusta välitä, niin ei sekään tule siitä mihinkään muuttumaan.

Vierailija
10/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on sanoa millaiseksi puoliso muuttuu ajan myötä. Kyllä meidänkin suhteessa oli rakkautta ja intohimoa jossain vaiheessa.

Toisen syyttäminen on myös helppo ratkaisu. Mutta meillä ollaan asiaa kyllä prosessoitu niin syvästi ja kunnolla että uskallan väittää että merkittävin syy on epäkypsässä naisessa. En minä siitä myöskään kaikkia naisia syyllistä, vaan sitä että yleinen asenne on se että minä olen syypää - kun hän valittaa ja ruikuttaa niin ympäristö paheksuu minua, vaikka totuus on toinen.

Tässä on kyllä terapiat sekä yhdessä ja erikseen käyty läpi, ja tiedän jopa syyt hänen onnettomaan tilanteeseensa.

Se ei kuitenkaan kovinkaan pitkälle auta. En jaksa näin monta lasta, etenkin kun ympäristön reaktio kaikkeen on minua paheksuva.

Erossakin tiedän että minun tulisi näyttää todella rankkoja todisteita jotta saisin lapset huostaani, oletusarvoisesti ne menevät äidille kunnosta viis. Tiedän tasan tarkkaan että lasten paras paikka on luonani eikä äidin luona jonka pitäisi keskittyä muutaman vuoden vain oman itsensä löytämiseen ammattiauttajien kanssa.

Vierailija
11/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Erossakin tiedän että minun tulisi näyttää todella rankkoja todisteita jotta saisin lapset huostaani, oletusarvoisesti ne menevät äidille kunnosta viis. Tiedän tasan tarkkaan että lasten paras paikka on luonani eikä äidin luona jonka pitäisi keskittyä muutaman vuoden vain oman itsensä löytämiseen ammattiauttajien kanssa.

useimmiten miehet luovuttavat ihan suosiolla.

Veljeni on lastensa yh, eikä prosessi ollut mitenkään erityisen kivulias eikä vaimoa tarvinnut osoittaa " hulluksi" . Tämä E-Suomessa. Hänellä oli paremmat edellytykset ja hän piti siitä kiinni, olihan hän hoitanut enemmän lapsiakin.

Vierailija
12/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle seksi maittaisi vaikka päivä, miestä taas ei kiinnosta pätkääkään. ja selvennökseksi: olen hyvännäköinen(muidenkin mielestä) harrastan liikuntaa, otan suihin, en ole lahna jne.

Vierailija
13/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olisi kiva joskus tavata joku kohtalotoveri. Ei se elämä muuten niin hirveätä ole, mutta suhteen fyysinen kylmyys kaivelee kyllä.

Jokin henkireikä on pakko löytää, sillä muutoin olen iloinen ja positiivinen ihminen, enkä minä suostu itseäni tai lapsiani tuhoamaan. Heidän tulevaisuutensa on minulle kaikkein tärkein asia.

Vierailija
14/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muutama kommentti täällä ihan unelma!! Mä kyllä laitan ja passaan ja hoidan lapset ja HALUAN seksiä!!! Vaan eipä riittäny mun exälle... =/

Vierailija
15/15 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi edes kerran kuussa kaikessa rauhassa. Mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi