Tykkääkö miehet ylensä posliinista?
Ehkä elämäsi mies jaksaa odottaa että ne kasvavat takaisin? Itse tykkään piilottaa rakkauteni pusikkoon.
Kommentit (25)
Pillua mukavampi nuolla jos on posliini
sekä siistitty, että posliini, eikä mies ole sanonut kummastakaan mitään. Eli ihan sama miehelle tuntuu olevan. Itse tykkään siistitystä eli sellainen kiitorata ja tietysti myös häppärit ovat aina karvattomat oli malli mikä tahansa.
jotenkin en saa vahattua niitä kunnolla...pinseteilläkö vai pitääkö ajaa...mulla on atooppinen iho, joten ei oikein kestä ajamista...usein. eikä kai kukaan pistelevästä sängestä tykkää....
jotenkin en saa vahattua niitä kunnolla...pinseteilläkö vai pitääkö ajaa...mulla on atooppinen iho, joten ei oikein kestä ajamista...usein. eikä kai kukaan pistelevästä sängestä tykkää....
Sieltä häpyhuulienalueelta saan karvat pysymään poissa BikiniVeetillä. Ylempää nypin, tai epilaattorilla kaikki pois.
Mieheni tykkää enemmin (ja itsekin) kokonaan karvattomasta.
Voi verrata jäätelön syöntiin. Kumpi on mukavempaa: Nuolla jäätelöä posliinilautaselta vaiko juuriharjan päältä? Ei tarvi paljo miettiä...
Alle 3-kymppisille. Tai ainakin sellaisille, joilla ei ole roikkuva raskauden venyttämä nahkapussi navan alla. Ja jos posliini muuten sopii, se pitää olla siisti eikä näppyläinen ja punoittava sänki. Posliini ei myöskään ole hyvä ratkaisu, jos värkissä on pahat repeämät näkyvissä tai huonosti tehty eppari. Lähtökohtaisesti se on toki parempi mm. suuseksin takia.
Aikuisella naisella olisi syytä olla ainakin jonkilaista karvoitusta inttimialueellaan. Posliini tuo mieleen lapsen tai syöpäpotilaan.
Juha Miedolla on kunnon miehekäs parta ja tuollaisen miehen suuteleminen on yhtä juhlaa.
Posliini tuo mieleen lapsen tai syöpäpotilaan.
Jos homma tökkää pimppisi karvattomuuteen tai karvaisuuteen, ei kyseessä todellakaan ole elämäsi mies.
Itse pidän mielummin hillitysti karvaisesta vaikka posliinin etuja onkin tietysti, että nuollessa ei tule karvoja suuhun, mutta nekin on tähän ikään mennessä jo oppinut hyväksymään, joten siitäkään syystä posliini ei ole välttämätön.
- mies 41 v -
Ei se muilla kuin sinulla tuo lasta mieleen. Itse en ainakaan luule vaimoni muuttuvan lapseksi, kun parturoin pillunkarvat, mutta meitä on moneen junaan...
Aikuisella naisella olisi syytä olla ainakin jonkilaista karvoitusta inttimialueellaan. Posliini tuo mieleen lapsen tai syöpäpotilaan.
mielummin posliinista ja oon nainen. Aikoinaan aina siistin, mutta nyt ajelen kokonaan pois, on helpompi. Ja miehet on tykänny. ;)
mieltymystään lapsiin ja syöpäpotilaisiin...
Moi!
Paljas on todella kiihottava. Olet tällöin todella pehmeä kielen alla. Paljaana turvonneet huulet ovat uskomattomat ; )
mieltymystään ihmisapinoihin. Ethän vain suvaitse karvattomia kainaloita? Niitä kun ei luonnostaan ole kuin liian nuorilla ihmisyksilöillä.
Kyllä mun kainalot on ihan luonnostaan karvattomat, vaikka oon reilusti yli 20. :)
Olen ihmetellyt tuota posliiniksiajelu villitystä.
Mulla läpi elämäni on ollut halu löytää kunnon "karvalörpsä" ja olenkin kerran saanut kunnon sellaista. Mikä näky kun hommat on hoidettu. Seximpää ei voi olla maailmassa kun käytönjälkeen kunnon luomu.
Ajattelin ajella paljaaksi, mutta tuli mieleen, että mitäs jos löydänkin elämäni miehen, ja homma tyssää siihen kun posliini inhottaa sitä...?