Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhaskiihotin suosituksia

Vierailija
12.09.2025 |

Etsinnäsä hyvä ja halpa vibralla oleva eturauhasen kiihotin. Perus tappi ja aneros jutut löytyy jo. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan mielenkiinosta. Kiinostaisi kokeilla miltä se p-piste tuntuu. 

Vierailija
2/7 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut monenlaisista eturauhaskiihottimista ja huomannut, että vain kokeilemalla löytää itselleen parhaiten toimivat lelut. Useampikin ostos on osoittautunut epäonnistuneeksi vaikka ennalta olin toisin kuvitellut. 

Eturauhasen kiihoittelu on aikaa vievää nautiskelua. Liian usein noiden eturauhaskiihoittimien lataus loppuu juuri kun alkaa olla meno ihanimmillaan. Itselläni ihan paras on ollut Nexus Revo Stealth, jonka virta riittää hienosti. Tuo Nexus on muutenkin lempikaverini, sen ihanuus on pyörivä ja värisevä pää, joka tekee todella hyvää 😊

Toinen, josta tykkään on Zenn Anal Pleasure P-Spot Thrusting eturauhasvibraattori. Sen edestakainen liike tuntuu taivaalliselta.

Olen kokeillut myös noita pieniä sähköimpulsseja antavia eturauhaskiihottimia, vaan ainakaan mulle ne ei toimi.

Olen muuten ollut koko ikäni ihan umpihetero enkä voinut muutama vuosi sitten edes kuvitella kirjoittelevani täällä tällaisista aiheista. Niin vaan kokeilin ja nyt harmittaa vain että miksi en jo nuorempana älynnyt kokeilla näitä leikkejä. Aivan ihana uusi maailma aukesi 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa harrastelu ensin hiukan pienikokoisimmilla ja sitten kun harjaantuu voi siirtyä isokokoisimpiin kiihottimiin

Vierailija
4/7 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohimin laite lähti tilaukseen. Se taitaa olla ton Zenn tuoteen kaltainen. Eli värisee ja liikkuu edes takas

Vierailija
5/7 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin etsin eturauhaskiihotinta. Minulla on yksi värisevä mutta en ole saanut sillä eturauhasorkkua joten nyt ajattelin kokeilla sellaista missä on joko edestakainen liike tai pyörivä liike. Akun kesto on myös tärkeä, kerran olin juuri saamassa orkun ja akku loppui. Minkälaisia kiihottimia teillä on.

Vierailija
6/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo edeskakaisin liikeellä olevat kiihottimet tuntuvat hyviltä. Kun kiihotin osuu suoraan eturauhaseen tuntuu niin ihanalta, ihan kuin mua pantaisi ja kun siinä samalla runkkaan niin saan jäätäviä orgasmeja.

Vierailija
7/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi