Mulla taitaa olla opiaateista vieroitusoireita. :/
Söin niitä kolme viikkoa putkeen kun olkapää murtui. Nyt niitä ei enää ole enkä lisää saa, olo on levoton ja kummallinen. Miten kauan tää kestää?
Kommentit (11)
Jos ei ole kipuja niin ei tarvi opioidejakaan. Ns. cold turkey on paras metodi. Kyllä se siitä, ei pitäisi kestää kuin päiviä/pari viikkoa tuommoisen käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
viikon verran sinnittelet niin sitte kaikki ok.
Ok, hyvä tietää. Eiköhän tää tästä. ap
Mitä lääkkeitä käytit? Itse olen joutunut käyttämään todella paljon vahvoja lääkkeitä ja olen ihan ihmetellyt, ettei mistään ole riippuvuutta tullut. Kun on aika yleistä kuitenkin.
Minulle lääkäri määräsi kerran myös ja kielsi ehdottomasti lopettamasta oikein vihaisena. Koska sivuoireet olivat rajut, niin lopetin kuitenkin.
Viikon kierin kylmässä hiessä ja vapisin. Olo oli aivan karmea. Sen jälkeen helpotti.
Kerroin asiasta myöhemmin toiselle lääkärille ja hän oli täysin pöyristynyt, että kaikkien sivuoireiden jälkeen, piti muka vieläkin syödä ja iha poikkeuksellisella maksimiannostuksella. Hänen mielestään tein itse aivan oikean päätöksen.
Eli sinnittele vaan, hetken se ottaa.
Ei kestä kauaa noin lyhyen käyyttöhistorian jälkeen. Älä turvaudu bentsoihin sitten liian herkästi. Ainoastaan jos olo on sietämätön. Tuo on kuitenkin ainoastaan 3-viikon käyttö terapeuttisella tasolla. Olo helpottaa pian. Psyk.sh.
Itse yrittäisin hoitoon. Noi voi olla aika rajuja.