Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ne Emmi Nuorgamin vanhat mielipiteet ovat, joita pahoittelee nyt?

Vierailija
30.06.2024 |

Uskon kyllä, että ihminen voi muuttua. Mutta mitä tarkalleen nyt pyydetään anteeksi?

Kommentit (589)

Vierailija
541/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, tämäkin vielä: https://www.is.fi/viihde/art-2000009650618.html

Juuh elikkäs. Puretaanpa tämäkin polypallo nyt osasiinsa: "Olen ollut 13 vuotta parisuhteessa, joista kymmenen vuotta olen ollut naimisissa, miehen kanssa. Kolmisen vuotta sitten päädyimme avaamaan meidän suhteemme. Siirryimme ensiksi suljetusta suhteesta avoimeen suhteeseen. Siihen liittyi se, että meidän halut olivat todella eripariset. Me ei löydetty niiden suhteen yhteistä näkemystä, seksiin liittyen, Nuorgam avaa."

=> Eli Emmi on (jutun mukaan) mennyt 21-vuotiaana kimppaan ja saanut lapset nykyisen miehensä kanssa, oletusarvo on että ovat toistensa ensimmäiset ja ainoat vakavat parisuhteet. Nyt halut ovat kuitenkin eripariset, eli jompikumpi haluaa huomattavasti enemmän ja/tai toista ei haluta ollenkaan. Korona kriisiytti suhteen, minkä jälkeen he katsoivat parhaaksi avata sen.

"Minun kumppanini oli pettänyt minua jo vuosia siihen mennessä. Parisuhteessa voi olla sellainen järjestely, että molemmat tai toinen osapuoli voi harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta siitä ei puhuta. Me tultiin siihen tulokseen, että meillä oli ikään kuin ollut tällainen järjestely, ilman sanallistamista. Me ruvettiin sanallistamaan tätä. Silloin me otettiin pieni askel ja siirryimme avoimeen suhteeseen."

=> Eli Emmin mies oli jo vuosia iloisesti pettänyt menemään, eikä kumpikaan ollut halunnut/kyennyt puhumaan asiaa halki saati ottamaan eroa. Oliko mies etsinyt ulospääsyä suhteesta, kuitenkaan sitä osaamatta kypsästi tehdä?

Itse tiedän, että pettäminen satuttaa aivan saatanan julmetusti ja saa olon tuntemaan maailman epähaluttavimmaksi. Onko tämä polysuhteilu nyt joku hutera tapa testata omaa viehätysvoimaa?

"Olemme naimisissa, olemme toistemme kumppaneita ja olemme vanhempia yhdessä. Me ei olla tällä hetkellä romanttisessa tai seksuaalisessa suhteessa kumppanini kanssa. Se on täysin ok."

=> Eli kummallakin ovat eroottiset tunteet toisiaan kohtaan jo kuolleet ja elävät kämppäkavereina. Irti eivät kuitenkaan osaa päästää vaan yhdessä pysytellään syystä tai toisesta.

Itse en osaisi kuvitella itseäni tuohon tilanteeseen, varsinkaan jos tietäisin kumppanini tietoisesti haavoittaneeni naiseuttani pahimmalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
542/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh elikkäs. Puretaanpa tämäkin polypallo nyt osasiinsa: "Olen ollut 13 vuotta parisuhteessa, joista kymmenen vuotta olen ollut naimisissa, miehen kanssa. Kolmisen vuotta sitten päädyimme avaamaan meidän suhteemme. Siirryimme ensiksi suljetusta suhteesta avoimeen suhteeseen. Siihen liittyi se, että meidän halut olivat todella eripariset. Me ei löydetty niiden suhteen yhteistä näkemystä, seksiin liittyen, Nuorgam avaa."

=> Eli Emmi on (jutun mukaan) mennyt 21-vuotiaana kimppaan ja saanut lapset nykyisen miehensä kanssa, oletusarvo on että ovat toistensa ensimmäiset ja ainoat vakavat parisuhteet. Nyt halut ovat kuitenkin eripariset, eli jompikumpi haluaa huomattavasti enemmän ja/tai toista ei haluta ollenkaan. Korona kriisiytti suhteen, minkä jälkeen he katsoivat parhaaksi avata sen.

"Minun kumppanini oli pettänyt minua jo vuosia siihen menn

Ei tuon puheissa ole mitään tolkkua. Hulluhan se on selväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun kumppanini oli pettänyt minua jo vuosia siihen menn

Minä haluaisin sanoa Emmille näin naiselta naiselle että paskassa suhteessa ei ole pakko roikkua.

Jos miehesi pystyy pettämään sinua vuosikausia, ei hän enää kunnioita sinua tipan tippaa.

Lasten kannaltakin on parempi että on olemassa kaksi tahoillaan hyvinvoivaa vanhempaa kuin kaksi väkisin yhdessä pysyttelevää. Vaikka avioeroon ei pidäkään suhtautua kevytmielisesti niin joskus se on ainoa ratkaisu. Avioliitto ei ole elinkautinen.

Eroamalla, Emmi, voisit alkaa tutustua itseesi aivan uudella tavalla. Ottaisit vähän lomaa julkisuudesta yms. ja kaveeraisit itsesi kanssa.

Vierailija
544/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä Tämä Emmi. Ei ihme että on niin sekaisin identiteettinsä kanssa.

Vierailija
545/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tosi oudolla tavalla sisarukset ovat kasvattaneet aikuistuttuaan kummalliseen city-woke-feikki-saamelaisidentiteetin. Lukekaa tämä juttu

https://www.apu.fi/artikkelit/saamelaiset-sisarukset-emmi-miisa-ja-sunn…

Ladatkaa sivu aina uudelleen, jos ja kun se katkeaa ( vanhalla padilla jouduin tekemään sen kuusi kertaa).

Vierailija
546/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain tosi oudolla tavalla sisarukset ovat kasvattaneet aikuistuttuaan kummalliseen city-woke-feikki-saamelaisidentiteetin. Lukekaa tämä juttu

Ladatkaa sivu aina uudelleen, jos ja kun se katkeaa ( vanhalla padilla jouduin tekemään sen kuusi kertaa).

Millä logiikalla saamelaisuus on feikkiä? Saamelaiset määrittelevät itse, ketkä he laskevat saamelaisiksi. Ei kaupunkilaisuus tai jonkun aatteen edustaminen vie ihmisen saamelaisuutta. 

Vierailija
547/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"15 vuotta on "TOOOSI KAUAN SITTEN" mutta 17 vuotta oli ihan just noin tossa just nyt ja äsken ja oikeuteen vietävä asia?

että te ootte sekaisin, okxettaa koko Hesan väki, ootte te niin 2naamaisia..."

Lukutaidottomien kanssa ei pitäisi väitellä, mutta kerronpa nyt kuitenkin, että kiihottaminen kansanryhmää vastaan vanhenee rikoksena viidessä vuodessa. Joten onnea vaan "asian eteenpäin viemisessä".

Vierailija
548/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu käytiin täällä vajaa kolme vuotta sitten, kuinka city-woke-feikkisaamelaisuus aiheuttaa Pohjois-Lapin saamelaisille vaikeuksia:

Saamelaiset itse syyttävät Miisa Nuorgamia käsityöelinkeinonsa tuhoamisesta ja matkailuelinkeinonsa haittaamisesta

https://www.vauva.fi/keskustelu/4334676/saamelaiset-itse-syyttavat-miis…

Vierailija
549/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu käytiin täällä vajaa kolme vuotta sitten, kuinka city-woke-feikkisaamelaisuus aiheuttaa Pohjois-Lapin saamelaisille vaikeuksia:

Saamelaiset itse syyttävät Miisa Nuorgamia käsityöelinkeinonsa tuhoamisesta ja matkailuelinkeinonsa haittaamisesta

Kannattaa miettiä, ketkä tässä ovat olleet ja ovat pahimpia kulttuurinomijoita ja keiden kustannuksella?

Vierailija
550/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamelaiset ei ole kutsuneet Miisaa feikkisaamelaiseksi. Kannattaa siis lukea vähän huolellisemmin.

Vierailija
551/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamelaiset ei ole kutsuneet Miisaa feikkisaamelaiseksi. Kannattaa siis lukea vähän huolellisemmin.

Saamelaisten ja saamelaisuuden hyväksikäyttöä, saamelaisten elinkeinontoiminnan haittaamista; suomalaisten maalittamista, mustaamista ja uhriutumista.  Mitä muuta kuin feikkaamista ja wokettamista saamelaisuutta hyväksikäyttäen Tampereelta ja Helsingistä käsin?

City-woke-feikkisaamelaisuudella mustataan saamelaisia.

Vierailija
552/589 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on erittäin fiksuja ja lahjakkaita saamelaisia, nuoria ja aikuisia, jotka eivät ole koskaan hyökänneet suomalaisia ja suomalaisuutta vastaan käyttämällä hyväksi omaa saamelaista kulttuuritaustaansa. Nyt. p.o. sisarukset eivät mielestäni kuulu tähän joukkoon, pelkkiä julkisuustyrkkyjä.

Vierailija
553/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi on selvästikin traumatisoitunut miehensä vieraissakäymisestä.

Vierailija
554/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sisko teki omasta puolisosta julkisen aisankannattajan

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aisankannattaja

Kivoja nämä  julkkistyrkyt varttisaamelaiset. En jaksa muistaa samanlaisia sisaria saati siskoksia.  Miten tällaisia onkin sattunut sanaan perheeseen?

Vierailija
555/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2  kautta Yle tehnyt  jotain  Emmin päiväkirja  -tyyppistä  ohjelmaa.  En  muista  nimeä  kun en  koskaan katsonut  yhtäkään  jaksoa.

Vierailija
556/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla, Emmi, pitänyt olla nettipaasto siellä Pohjoisessa? Kyllähän merkittävän saamelaisaktivistin, verovaroilla elätettävän Yle-toimittelijan ja yhteiskunnallista vaikutuvaltaa somessa käyttelevän henkilön töräykset on perattava samalla innolla kuin pesukarhukravatit ja 88-jäätelön symboliikka.

Olen eri kommentoija enkä myöskään Emmi, mutta ei jokainen somettajakohu ansaitse Hesarin palstatilaa. Tai ainakin siihen tarvisi jotain uutta näkökulmaa, esimerkiksi haastattelemalla myös romaneja. 

Seli seli!!!!!!

"Ei ei eiiih ei saa minua maalittaa, katsokaa tuonne, katsokaa sinne, ei minua minä olen hyvä tyttö antakaa rahaa ja valtaa! Sylkekää Suomalaisten niskaan minä olen hyvä rasisti minä!"

Saa maalittaa, kun on syytä (nyt), muttei siihen Hesaria tarvitse valjastaa. Laatulehti Suomen mittakaavassa, kuitenkin.

Vierailija
557/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sisko teki omasta puolisosta julkisen aisankannattajan

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aisankannattaja

Kivoja nämä  julkkistyrkyt varttisaamelaiset. En jaksa muistaa samanlaisia sisaria saati siskoksia.  Miten tällaisia onkin sattunut sanaan perheeseen?

Tukiaisen siskokset, osa 2. Ulkonäössäkin on yhteneväisyyttä.

Vierailija
558/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mitä ihmettä mä just luin. 😳

Vierailija
559/589 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko suomalaisilta tosiaan vihareaktioita saamelaisia kohtaan? Millaisia? Missä? Lapissako vai Laudalla?

Asun Länsi-Suomessa eikä kukaan mielestäni puhu saamelaisista ikinä mitään tai heillä ole mitään mielipidettä heistä. 

Vierailija
560/589 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko suomalaisilta tosiaan vihareaktioita saamelaisia kohtaan? Millaisia? Missä? Lapissako vai Laudalla?

Asun Länsi-Suomessa eikä kukaan mielestäni puhu saamelaisista ikinä mitään tai heillä ole mitään mielipidettä heistä. 

Tämä Talipalloemmi haluaa vain uhriutua ja julkisuushuorata, siksi keksii noita tarinoita. Itse on varsinainen vihapuhegeneraattori rasistisine blogiteksteineen.

Luulee, että kaikilla on yhtä mätä sielu kuin hänellä itsellään.