Mitä ne Emmi Nuorgamin vanhat mielipiteet ovat, joita pahoittelee nyt?
Uskon kyllä, että ihminen voi muuttua. Mutta mitä tarkalleen nyt pyydetään anteeksi?
Kommentit (589)
Millainen vulva Emmillä on? Yliksen junnuilla tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan voin samaistua. Minua nolottaa jotkut aiemmat mielipiteeni nuorena ja hölmönä. Elämä on todellakin koulinut ja antanut lisää perspektiiviä asioihin.
Joillain mielipiteet jyrkkenevät iän ja elämänkokemuksen myötä, joillain ne taas loiventuvat ja avartuvat. Jotkut eivät ilmeisesti voi periaatteestakaan muuttaa mielipiteitään, vaan jääräpäisesti pitävät niistä kiinni, vaikka tapahtuisi mitä.
Rasismia ei ikinä tule antaa anteeksi. Moinen vähätteleminen on suoraan syy siihen mitä 30-luvun Saksassa tapahtui. Sielläkin valtion omistama media antoi vihan kumpua.
Tänäkin päivänä meillä saa julistaa antisemitismiä mielenilmauksin ihan yliopistoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Emmi on myös somekiusaaja:
Somekiusaajien kopla paljastettu
"Emmi kommentoi toisen Instagram-käyttäjän tilillä Oskarin tarinassaan julkaisemia päivityksiä. Kommentoinnissaan Emmi ei suinkaan keskittynyt substanssiin, vaan uppoutui syvälle Oskarin henkilöön pilkkaamalla tätä käytännössä etuoikeutetuksi paskiaiseksi. Oskarista leivottiin kelvoton kommentoimaan"
"Emmi etsi Oskarin profiilista seikkoja liittyen tämän opiskelu-uraan, urheilusuorituksiin ja parisuhteeseen, jotka sitten listasi osoittaakseen, että Oskari on oikeastaan vähintään luokkavihollinen ja siten epäkelpo kommentoimaan. Oskarin kritisoidessa tätä Emmi kielsi tehneensä mitään väärää, olihan aivan oleellista osoittaa mistä Oskari niin sanotusti tulee, eli oikealta, eli on itse asiassa vihollinen."
https://www.qx.fi/yhteiskunta/256749/somekiusaajien-kopla-paljastettu/
Ei saatana se nainen on sekaisin. Tämän paikka on jossain ihan muualla kuin valistamassa ihmisiä suvaitsevaisuudesta. Olen aina ajatellut, että Nuorgam on ehkä vain vähän "hörhö" mutta hänhän on systemaattisesti toimiva kiusaaja, jonka tavoite on tuhota vastapuolen maine mitä alhaisemmilla tempuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytääkö aidosti anteeksi, vai pelkästään siksi, että jäi kiinni rasistisista kirjoituksista? Ei ole uskottava anteeksipyyntö!
Onko asianosaiset vaatineet anteeksipyytämistä? Lopettakaa vouhotus. Ajatte omaa asiaanne vielä heidän selässään.
Minä vaadin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmi on tavallinen kaupunkilaislikka ja entinen kokoomuslainen joka pystyi varttisaamelaisuudellaan nousemaan kansallisen tason influensseriksi kaltaistensa hullujen keskuudessa. Paitsi että nyt se loppui kuin seinään.
Ei se lopu. Emmi saa anteeksi ennätysajassa, ja kaikki jatkuu töiden puolesta kuin ennenkin. Kohteena olivat kuitenkin vain suomalaiset äitinaiset ja romanit. Ei niillä väliä.
Just. R*manit eivät ole tarpeeksi vaikutusvaltainen vähemmistöryhmä canceloimaan Emmiä. Mutta jos hän on joskus kirjoittanut jotain ikävää transeista niin se ura on sitten taputeltu.
Yksi ottikin jo kantaa tähän kaksilla rattailla ajeluun, missä mm. Fatim Diarra ja Mona Bling ovat etunenässä puolustelemassa Nuorgamia.
Miten paljon rasistiksi nimittely ilman perustetta on vahingoittanut? Ja muu wokeilu ja prideily? Vähemmistöläinen kokee olevansa oikeutettu laukomaan mitä vain törkeyksiä.
Jos olen oikein ymmärtänyt, anteeksipyyntö ei riitä, vaan se on vasta ensimmäinen askel katumusharjoitusten tiellä. Sen päässä on eroaminen kaikista töistä ja tehtävistä, joissa ihminen sillä hetkellä on. Tämän jälkeen on luvassa hylkiövaihe, josta seuraa armahdus, kun vähemmistö-oletettu toisensa perään intersektionaalisilla jumalallisilla valtuuksillaan alkaa nostamaan maassa potkittua ja tuhkaa itsensä päälle heittänyttä. Toki voi olla niinkin, että vihervasemmistolaisen kohdalla vaiheita skipataan ja yksi anteeksipyyntö riittää. Näissä woke-kentän lynkkaussäännöissä ei aina pysy perässä.
Vierailija kirjoitti:
N-sanoja ja M-sanoja ja muita vähemistöjä haukkuu tosi törkeästi ja rasistisesti.
Tieks, ihmisistä huomaa kilometrejen päähän, että onko siinä jotain mitä se piilottelee, Emmistä se on haissu jo monta vuotta, että ei oo ihan sitä mitä esittää. Toiseks, Emmi on itse vaatinut tätä samaa muilta, eli kaivellu inhoamiensa ihmisten menneisyyksiä, ja sen jälkeen tuonut niitä julki ja ruvennu masinoimaan cancelointia ja vaatimaan anteeksipyyntöjä.
Mun mielestä tälläset ihmiset ei ole aitoja, eikä koskaan pysty oleen lojaaleja kellekkään, ei edes itselleen. Emmi ei sais olla missään näkyvässä roolissa, saati vaikuttamassa kenenkään mieliin.
Tämä. Hyökkäys on paras puolustus. Kun kaivelee ja levittelee muista ihmisistä saastaa, niin harvalle tulee mieleen, että tuollaisella puritaanilla olisi oma rasistinen ja syrjivä taustansa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä semmoinen TOIMITTAJA että en hetkeäkään usko hänen kykenevän puolueettomaan toimittajantyöhön.
Muistakaa mm. se nuorten vaalikone.
Mikä vaalikone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmi on myös somekiusaaja:
Somekiusaajien kopla paljastettu
"Emmi kommentoi toisen Instagram-käyttäjän tilillä Oskarin tarinassaan julkaisemia päivityksiä. Kommentoinnissaan Emmi ei suinkaan keskittynyt substanssiin, vaan uppoutui syvälle Oskarin henkilöön pilkkaamalla tätä käytännössä etuoikeutetuksi paskiaiseksi. Oskarista leivottiin kelvoton kommentoimaan"
"Emmi etsi Oskarin profiilista seikkoja liittyen tämän opiskelu-uraan, urheilusuorituksiin ja parisuhteeseen, jotka sitten listasi osoittaakseen, että Oskari on oikeastaan vähintään luokkavihollinen ja siten epäkelpo kommentoimaan. Oskarin kritisoidessa tätä Emmi kielsi tehneensä mitään väärää, olihan aivan oleellista osoittaa mistä Oskari niin sanotusti tulee, eli oikealta, eli on itse asiassa vihollinen."
https://www.qx.fi/yhteiskunta/256749/somekiusaajien-kopla-paljastettu/
Ainakin yläasteikäisenä oli myös koulukiusaaja.
Onko Emmi enää koskaan uskottava missään yhdenvertaisuuteen liittyvässä roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan voin samaistua. Minua nolottaa jotkut aiemmat mielipiteeni nuorena ja hölmönä. Elämä on todellakin koulinut ja antanut lisää perspektiiviä asioihin.
Joillain mielipiteet jyrkkenevät iän ja elämänkokemuksen myötä, joillain ne taas loiventuvat ja avartuvat. Jotkut eivät ilmeisesti voi periaatteestakaan muuttaa mielipiteitään, vaan jääräpäisesti pitävät niistä kiinni, vaikka tapahtuisi mitä.
Rasismia ei ikinä tule antaa anteeksi. Moinen vähätteleminen on suoraan syy siihen mitä 30-luvun Saksassa tapahtui. Sielläkin valtion omistama media antoi vihan kumpua.
Mitäs itse teet kun julistat ettei ikinä tule antaa anteeksi?
Teet ihan samaa.
Olen oppinut vihervasemmistolta että cäncelointi jatkuu kunnes työpaikka on menetetty. Mielellään ajojahti kohdistetaan myös lähipiiriin kunnes kohde jää täysin yksin viinapullon kanssa pohtimaan valintoja ja omaa jatkoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytääkö aidosti anteeksi, vai pelkästään siksi, että jäi kiinni rasistisista kirjoituksista? Ei ole uskottava anteeksipyyntö!
Mitä helvetin väliä niillä anteeksipyynnöillä teille viherpunikeille muka on? Olette ihmisen tuominnut jo etukäteen ja on yksi ja sama.
Näin some toimii. Mutta tällä kertaa viherpunikki ammattietukäteentuomitsija sai itse maistaa omaa lääkettään. Se kai tässä on suurimmalle osalle pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-sanoja ja M-sanoja ja muita vähemistöjä haukkuu tosi törkeästi ja rasistisesti.
Tieks, ihmisistä huomaa kilometrejen päähän, että onko siinä jotain mitä se piilottelee, Emmistä se on haissu jo monta vuotta, että ei oo ihan sitä mitä esittää. Toiseks, Emmi on itse vaatinut tätä samaa muilta, eli kaivellu inhoamiensa ihmisten menneisyyksiä, ja sen jälkeen tuonut niitä julki ja ruvennu masinoimaan cancelointia ja vaatimaan anteeksipyyntöjä.
Mun mielestä tälläset ihmiset ei ole aitoja, eikä koskaan pysty oleen lojaaleja kellekkään, ei edes itselleen. Emmi ei sais olla missään näkyvässä roolissa, saati vaikuttamassa kenenkään mieliin.
Tämä. Hyökkäys on paras puolustus. Kun kaivelee ja levittelee muista ihmisistä saastaa, niin harvalle tulee mieleen, että tuollaisella puritaanilla olisi oma rasistinen ja syrjivä taustansa.
Juuri näin. Kaikki räsästelijät ja raittiusfanaatikot ovat itse pahimpia horostelijoita ja raivojuoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on syy, miksi ig- tili on nyt yksityinen?
Kyllä, kertoi että on tullut häirintää sen jälkeen, kun Ylilaudalla julkaistiin vanhan blogin kirjoituksia, jotka olivat kyllä kieltämättä noloja, rasistisia, ennakkoluuloisia ja kiusallisia. Kyseessä on noin 2010 edeltävästi julkaistu blogi.
Eikös Ylilauta oo läpeensä rasistinen? Mikä ironia, jos siellä ruvettu valittaan näistä puheista.
Ei siellä valiteta vaan kehuttu Emmiä suosikkirasistiksi ja peisetiksi.
Emmi kirjoitti manneista vain sen mitä kaikki ylisläiset ajattelevat, ja tämänkin palstan naisista yli 80%.
Jos on ollut maassa puoli vuosituhatta haluamatta sopeutua ja olla osa yhteiskuntaa muutenkin kuin kuormana, eikö se oli rasismia puhtaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin väliä niillä anteeksipyynnöillä teille viherpunikeille muka on? Olette ihmisen tuominnut jo etukäteen ja on yksi ja sama.
Näin some toimii. Mutta tällä kertaa viherpunikki ammattietukäteentuomitsija sai itse maistaa omaa lääkettään. Se kai tässä on suurimmalle osalle pointti.
Jep. Ovatko vihervassut lopettaneet retuuttamista koskaan, ennen kuin uhri retkottaa elottomana ja kaiken menettäneenä. Hupaisaa, että armottomat anovat armoa vasta nyt, kun oma jää nalkkiin.
Katumusharjoitusten kesto ja prosessin laajuus riippunee siitä, kuinka pitkään ja kuinka massiivisilla kansanliikkeillä sitä anteeksipyyntöä pitää kulloinkin kinuta ja siitä onko mitään opittu ja toimintaa muutettu.
Onko ylikseltä kantautunut tietoa; innie vai outie?
Kai media muistaa mainita nämä kirjoitukset aina, kun Emmistä on juttua?
Kukaan ei ole niin puhdasoppinen kuin uskossaan kääntynyt.