Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkaripalstalaiset mistä tiedätte että mitkä aloitukset tai kommentit ovat jonkun tietyn tyypin tekemiä?

Vierailija
30.06.2024 |

Joku sanoi kerran että sama osoite kun jotain toisessa kommentissa niin mitä se tarkoitti? Vai onko se vaan kirjoitustyyli mistä arvaatte?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pelotella ihmiset pois nettikeskusteluista. Tai väsyttää typeryyksillään.

Vierailija
42/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna, Ammattivalittaja, Konalan jauhelihamies... nämä tunnistaa heti. Aiemmin myös Kivikissa/Äitihullun. 

Mulla on samanlainen kirjoitustyyli kuin ammattivalittajalla ja mun tekstejä on joku joskus luullut ammattivalittajan kirjoittamiksi. Joten älä ole liian varma tunnistamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä useita. Hyvin hämmästynyt olen näiden ihmisten mielen pimeydestä ja kieroudesta.

He eivät taida tietää, että tiedän. Tunnistan heidät tasan tarkkaan. 

Kiusallinen tunnelma.

Vierailija
44/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan montakin palstapelleä niiden tavanomaisimpien lisäksi. Esimerkkinä mene töihin-ulvoja, joka itse työskentelee isin järkkäämässä suojatyöpaikassa eikä hallitse alkeellismpiakaan kielioppisääntöjä. Toinen outo tapaus on vainoharhainen enmenevaltiolletöihin!-vonkuja. Aina ihmettelen, että mitähän se on vetänyt.

Onko tää mee töihin-huutelija sellainen isän pikku prinsessa joka ei tiedosta oikeasta elämästä mitään kun kaikki on pedattu valmiiksi? 

Vierailija
45/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henna, Ammattivalittaja, Konalan jauhelihamies... nämä tunnistaa heti. Aiemmin myös Kivikissa/Äitihullun. 

Mulla on samanlainen kirjoitustyyli kuin ammattivalittajalla ja mun tekstejä on joku joskus luullut ammattivalittajan kirjoittamiksi. Joten älä ole liian varma tunnistamisessa.

Voisitko tai voisiko joku valaista, mikä hahmo tämä ammattivalittaja sitten on ollut? Miksi kulkee nimellä ammattivalittaja? Ja miten voidaan täällä tietää, että joku kirjoittaja on kuollut?

Vierailija
46/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, eläkkeellä oleva everstiluutnantti, kirjoittelen hiiligrilleistä ja naisista. Tunnistan teidät kaikki, ihan kaikki.

Vierailija
47/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 nautinnon yötä ruskeassa talossa ja hopeakettu täysvalkoisissa!

Vierailija
48/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän pervopersu -hokijasta ja Winneristä.

Winner on skarppi tyyppi. Missäköhän nyt luuraa? On ilo lukea hänen sivalluksiaan ja oivalluksiaan!

Vierailija
49/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Konalan jauhelihamies ja Ammattivalittaja ole yks ja sama vikisijä.

Ei todellakaan ole. Alkuperäinen ammattivalittaja on kuollut.

Hyvä juttu että kuoli. Hänhän ei tykännyt elää.

Vierailija
50/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlella löysin ketjun ammattivalittajasta. Siis joku kysyi missä se luuraa. Tietääkö joku että mikä se juttu on että hänen henkilöllisyytensä oli paljastettu? Ei kiinnosta siis kuka hän on vaan että miten se on mahdollista. 

En tiedä ammattivalittajasta, mutta jotkut kertovat niin paljon tietoja itsestään, että on helppo tarkistaa julkisista lähteistä, kuten nettisivuilta, kuka on kysymyksessä. Olen itse tunnistanut näin tänne kirjoittavan asianajajan. On kuitenkin mahdollista, että jotkut muutkin asianajajat välillä kirjoittelevat tänne.

Vierailija
51/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlella löysin ketjun ammattivalittajasta. Siis joku kysyi missä se luuraa. Tietääkö joku että mikä se juttu on että hänen henkilöllisyytensä oli paljastettu? Ei kiinnosta siis kuka hän on vaan että miten se on mahdollista. 

En tiedä ammattivalittajasta, mutta jotkut kertovat niin paljon tietoja itsestään, että on helppo tarkistaa julkisista lähteistä, kuten nettisivuilta, kuka on kysymyksessä. Olen itse tunnistanut näin tänne kirjoittavan asianajajan. On kuitenkin mahdollista, että jotkut muutkin asianajajat välillä kirjoittelevat tänne.

Tännehän voi kirjoittaa esiintyen toisena. Sellaistakin sairasta käytöstä on olemassa.

Vierailija
52/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännehän voi kirjoittaa esiintyen toisena. Sellaistakin sairasta käytöstä on olemassa.

Se on toki totta, ja mietinkin, pitäisikö minun lisätä: "Tai sitten joku toinen esiintyy hänenä." Ko. kirjoittaja kuitenkin juttujensa perusteella työskentelee alalla, ja on vaikea nähdä, miksi joku viitsisi nähdä niin paljon vaivaa ja vastata moniin lakia koskeviin kysymyksiin toisena esiintyen.

Vierailija
53/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Konalan jauhelihamies ja Ammattivalittaja ole yks ja sama vikisijä.

Ei todellakaan ole. Alkuperäinen ammattivalittaja on kuollut.

Hyvä juttu että kuoli. Hänhän ei tykännyt elää.

Koska hän kuoli?

Vierailija
54/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tai voisiko joku valaista, mikä hahmo tämä ammattivalittaja sitten on ollut? Miksi kulkee nimellä ammattivalittaja? Ja miten voidaan täällä tietää, että joku kirjoittaja on kuollut?

Yli kymmenen vuotta palstaillut nainen, joka kertoi niin tunnistettavasti itsestään ja perheestään, että henkilöllisyys oli helppo googlettaa. Eikä hän mitään kuollut ole. Joskus vaan kerjäsi niin kovasti huomiota, että väitti olevansa kuolemansairas. Sen jälkeen oli jonkin aikaa hiljaa, mutta nousi taas kuolleista jankuttamaan samoja juttujaan päivästä toiseen.

Vierailija
55/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta palstaillut nainen, joka kertoi niin tunnistettavasti itsestään ja perheestään, että henkilöllisyys oli helppo googlettaa. Eikä hän mitään kuollut ole. Joskus vaan kerjäsi niin kovasti huomiota, että väitti olevansa kuolemansairas. Sen

On tämä Ammattivalittaja kuollut.

Vierailija
56/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tiedä vaan kuvittelee tietävänsä. 

Vierailija
57/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ette kommenteista tunnista. Ellette sitten kiinnitä huomiota siihen, että kirjoitan virheetöntä suomen kieltä, mikä on harvinaista tällä palstalla.

Vierailija
58/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tunnistaa, pyrin hyvään kieleen, perustelen, vähän siis jaarittelen asian ilmaisussa, jutussa on vähintään 3 kappaletta. En käytä kirosanoja, en ole rasisti enkä persu.. Ärsyttää suunnattomasti kun tavalliset tavallisen kansan puhekielen sanat ovat kielletyllä listalla, heti menee "tarkasteluun", josta niitä ei kyllä ikinä julkaista.

juuri ennen juhannusta olin mieheni kanssa mökillä ja sinne tuli ystäväpariskunta. Siellä saunan lauteilla aloimme keskustelemaan kaikenlaista ja pohdittiin mm mielipidevaikuttamista. Ihmeellistä oli minulle, että eräissä piireissä on 30-50v miehet laitettu AV-palstan tarkkailijoiksi, provoilijoiksi ja kontrolloijiksi.

Oikeastaan ny kun on lukenu näitä viestejä, epäilen että n 30% viesteistä on miesten kirjoittamia. On muutamia tapoja tai ilmaisumuotoja joita ainakaan naisena en käyttäsisi alapäästä tai toisesta sukupuolesta. No, lomahöpötystä.

Vierailija
59/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta palstaillut nainen, joka kertoi niin tunnistettavasti itsestään ja perheestään, että henkilöllisyys oli helppo googlettaa. Eikä hän mitään kuollut ole. Joskus vaan kerjäsi niin kovasti h

Eikä ole. Täällä se valittaa hampaattomuuttaan joka päivä.

Vierailija
60/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, vaikka tunnistaisikin jonkun tietyn kirjoittajan vaikka kirjoitustyylistä, kannattaako sillä varsinaisesti leveillä? Osoittaa vaan sen, että viettää aivan liikaa aikaa palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän