Vakkaripalstalaiset mistä tiedätte että mitkä aloitukset tai kommentit ovat jonkun tietyn tyypin tekemiä?
Joku sanoi kerran että sama osoite kun jotain toisessa kommentissa niin mitä se tarkoitti? Vai onko se vaan kirjoitustyyli mistä arvaatte?
Kommentit (61)
Eikö Konalan jauhelihamies ja Ammattivalittaja ole yks ja sama vikisijä.
Tunnistan montakin palstapelleä niiden tavanomaisimpien lisäksi. Esimerkkinä mene töihin-ulvoja, joka itse työskentelee isin järkkäämässä suojatyöpaikassa eikä hallitse alkeellismpiakaan kielioppisääntöjä. Toinen outo tapaus on vainoharhainen enmenevaltiolletöihin!-vonkuja. Aina ihmettelen, että mitähän se on vetänyt.
Googlella löysin ketjun ammattivalittajasta. Siis joku kysyi missä se luuraa. Tietääkö joku että mikä se juttu on että hänen henkilöllisyytensä oli paljastettu? Ei kiinnosta siis kuka hän on vaan että miten se on mahdollista.
Mä pidän pervopersu -hokijasta ja Winneristä.
Persujankkaajan tunnistaa heti. Näitä mt-potilaita on täällä useampi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä asuu persut päässään vuokravapaasti, se on kyllä tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan montakin palstapelleä niiden tavanomaisimpien lisäksi. Esimerkkinä mene töihin-ulvoja, joka itse työskentelee isin järkkäämässä suojatyöpaikassa eikä hallitse alkeellismpiakaan kielioppisääntöjä. Toinen outo tapaus on vainoharhainen enmenevaltiolletöihin!-vonkuja. Aina ihmettelen, että mitähän se on vetänyt.
MENE T Ö I H I N!!!!
Helvetin kelaloisija!
Liikuttavaa. Pyysitkö tällä kertaa isiltä apua kirjoittamiseenkin? Aika traagista, että ette edes yhdessä pysty tuon parempaan. Menkää kouluun, urvelot <3
Vierailija kirjoitti:
Vihervassujankkaajan tunnistaa heti. Yksinäinen mt-potilas.
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos. mä jo luulin että täällä on joku kyttäysmahdollisuus!
Kyllä minä näen kaikkien ip-osoitteet. Etkö sinä näe?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Alkuperäinen ammattivalittaja on kuollut.
11cm mies otti pidennyksen ja muutti jonkun cuuman cuubattaren kanssa Utsjoelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä asuu persut päässään vuokravapaasti, se on kyllä tullut selväksi.
Tyypillinen persuhan se siellä. Suoltaa tökeröitä anglismeja ja haukkuu muita mt-potilaiksi.
Nämä valehtelevat. Eivät selvästikään erota kirjoittajia toisistaan. Minun on helppo tunnistaa, koska täällä kirjoittavat exäni, siskoni, äitini, molemmat lapseni, kolme nykyistä ja kahdeksan entistä työkaveria, esimieheni, neljä naapuriani, viisi ystävääni, joista parista olen tehnyt entisiä ystäviä...
Näitä riittää. Ja tunnistan heidät, koska yleensä kirjoittavat aina minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Alkuperäinen ammattivalittaja on kuollut.
Joo, siitä on mun ehkä joku 6 vuotta. Korona sekoittaa vuosia. Hänen legendaariset kumisaappaat ei unohdu koskaan. Vanhat mammalaiset muistaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Nämä valehtelevat. Eivät selvästikään erota kirjoittajia toisistaan. Minun on helppo tunnistaa, koska täällä kirjoittavat exäni, siskoni, äitini, molemmat lapseni, kolme nykyistä ja kahdeksan entistä työkaveria, esimieheni, neljä naapuriani, viisi ystävääni, joista parista olen tehnyt entisiä ystäviä...
Lol. Mitä he sinusta kirjoittavat?
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä huvittaa? Esim en tajua miksi joku haistatteli ja joku kysyi otanko ahteriin ja joku kertoi kauppareissusta. Vai ollaanko täällä kännissä tai jotain?
Joissain kamoissa eräät taitaa olla ainakin, niin älytöntä juttua joskus tulee. Ottaisivat edes asioista selvää mutta kun tulee jotain perätöntä juttua useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Mitä he sinusta kirjoittavat?
Pahaa puhuvat. Haukkuvat ja juoruavat.
Tasokas hopeakettu täysvalkoisissaan
IIGORIN KILJUJAT
peräsuolenlaskeuma