Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Elokapinan toimet ärsyttävät?

Vierailija
30.06.2024 |

Nehän häiritsevät liikennettä vain paikoissa, joissa se on muutenkin de facto katkaistu. Pitäisi mennä maailman toimivimman kaupungin ulkopuolelle, että toiminnalla olisi vaikutusta.

Kommentit (343)

Vierailija
101/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haluaisivat elää elämäänsä kuin Don't Look Upissa. Muistuttelu ikävistä asioista ärsyttää.

Olen aina pitänyt kiehtovana, miten kömpelö propaganda ja ala-arvoinen popkulttuuri muokkaavat kaltaistesi tyhmien ihmisten käsityksiä todellisuudesta. Koska Hollywood-elokuva sanoi jotain, sen on pakko olla totta eikö? :D

Vierailija
102/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne ärsytä kyllä yhtään kun ne toimet on yli 599 km päässä minusta. En tosin osaa sanoa, miten kadulla istuminen vaikuttaa ilmastonmuutokseen? Liikenne pysähtyy, autot päästää saasteita ilmaan siinä tyhjäkäynnillä pöristessään ja iso määrä poliisejakin joutuu ajamaan polttisautoillaan paikalle poistamaan oman turvallisuutensa vaarantavat henkilöt tieltä. Ja eikö siellä ollut linja-autokin niitä kuskaamassa putkaan? Tuskin oli sähköinen sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaskaavat veronmaksajien rahoja! Poliisilla olis muutakin tekemistä kun takuta aikuisvauvojen kanssa!

Yhtä lailla kaikki juopot, narkit ja rassenasset haaskaa veronmaksajien varoja - miksi et siitä ulise täällä?

Elokapina sitoo sata poliisia täysin jonninjoutavaan tapahtumaan! Ei juoppojen,narkkien ja realistien perässä ole yhtäaikaa kaikki Helsingin poliisit!

Säästetään resursseja ja viedään ne kaikki juopot, narkkarit ja muut sinne elokapinoiden sekaan haisemaan. Alkaa cityprinsessoilla joku muu kiinnostamaan kun kadulla istuskelu alkkis papan vongatessa pesää samalla kun paskoo housuunsa.

Vierailija
104/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaikuta minuun millään tavalla en käytä huumeita. Mutta jos homojen pitää saada mielenosoittaa kadulla niin miksi ei sitten huumeidenkäyttäjienkin.

Vierailija
105/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapinalliset väittävät olevansa rauhanomaisia mielenosoittajia. Vaikka he eivätkään (vielä) käytä fyysistä väkivaltaa, he ovat aggressiivisia ja kaukana rauhanomaisista.

Vierailija
106/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, koska:

a. järjestön jäsenet ovat vastenmielisiä k o m m a ri hippejä, jotka jo itsessään saavat näkemään punaista

b. i l m a s t o n m u u t o s-narratiivi on kusetusta eikä ole todellisuutta, joten asiasta hätääntyminen on jo lähtökohtaisesti naurettavaa

c. jäsenet ovat itsekkäitä i d i o o t t e j a, jotka luulevat, että metodinsa muka toimivat, mutta todellisuudessa vain vihastuttavat tavallisia ihmisiä

Toisaalta kohdasta c seuraa se hyöty, että mitä enemmän hipit riehuvat ja saavat näkyvyyttä, sitä enemmän tavalliset ihmiset alkavat vihaamaan näitä

Kommentoin vain kohtaa b). Ei painovoimakaan lakkaa olemasta, vaikka sinä kokisit, ettei sitä ole olemassa.

Eikö ilmastonmuutos muutu todelliseksi asiaksi vain siksi, että sinä satut uskomaan siihen. 

Vierailija
107/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haluaisivat elää elämäänsä kuin Don't Look Upissa. Muistuttelu ikävistä asioista ärsyttää.

Olen aina pitänyt kiehtovana, miten kömpelö propaganda ja ala-arvoinen popkulttuuri muokkaavat kaltaistesi tyhmien ihmisten käsityksiä todellisuudesta. Koska Hollywood-elokuva sanoi jotain, sen on pakko olla totta eikö? :D

Ei suinkaan. Koska YouTube-hörhö tarjosi tiesminkävärisen pillerin, valaistuin ja ymmärsin Maan olevan pannukakku. Koska olen keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
108/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Koska YouTube-hörhö tarjosi tiesminkävärisen pillerin, valaistuin ja ymmärsin Maan olevan pannukakku. Koska olen keskivertoa älykkäämpi.

Ei suinkaan. Koska YouTube-hörhö tarjosi tiesminkävärisen pillerin, valaistuin ja ymmärsin Maan olevan tulessa. Koska olen keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
109/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, koska:

a. järjestön jäsenet ovat vastenmielisiä k o m m a ri hippejä, jotka jo itsessään saavat näkemään punaista

b. i l m a s t o n m u u t o s-narratiivi on kusetusta eikä ole todellisuutta, joten asiasta hätääntyminen on jo lähtökohtaisesti naurettavaa

c. jäsenet ovat itsekkäitä i d i o o t t e j a, jotka luulevat, että metodinsa muka toimivat, mutta todellisuudessa vain vihastuttavat tavallisia ihmisiä

Toisaalta kohdasta c seuraa se hyöty, että mitä enemmän hipit riehuvat ja saavat näkyvyyttä, sitä enemmän tavalliset ihmiset alkavat vihaamaan näitä

Kommentoin vain kohtaa b). Ei painovoimakaan lakkaa olemasta, vaikka sinä kokisit, ettei sitä ole olemassa.

Eikö ilmastonmuutos muutu todelliseksi asiaksi vain siksi, että sinä satut uskomaan sii

Ei, kyllä tuhansien tutkijoiden tutkimuspanos jo vuosisatojen ajan on osoittanut asian.

Vierailija
110/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
111/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei tykkäisikään persuista tai Sebastian Tynkkysestä, niin kannattaa käydä katsomassa niitä Tynkkysen videoita, missä hän onnistuu pääsemään keskusteluyhteyteen näiden kapinallisten kanssa. Mielenkiintoista settiä, eivät osaa perustella aatettaan yhtään mitenkään, eivät kertoa keinoja miten tavoitteeseen päästäisiin.

Vierailija
112/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Koska YouTube-hörhö tarjosi tiesminkävärisen pillerin, valaistuin ja ymmärsin Maan olevan tulessa. Koska olen keskivertoa älykkäämpi.

No mutta maahan on tulessa.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010523435.html

Sinä et tietysti usko faktoja, mutta ne eivät kysy lupaasi olemassaoloonsa.

Vierailija
113/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää siksi, etteivät he estä kulkua esim. eduskuntataloon vaan estävät kulun tavallisilta kansalaisilta, jotka eivät voi tehdä mitään päätöksiä luonnon hyväksi. Tehkää protesti kansanedustajien kotien tai työpaikan edessä, ei keskellä katua keskustassa. 

Minusta tuntuu, että suurin osa avautuvista ei edes kulje pk-seudulla. :D

Eipä ne kaikki mielenosoituksetkaan pk-seudulla ole, vaikka viime aikaiset ovatkin olleet.

Vierailija
114/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta maahan on tulessa.

On tulessa tai ei niin mitään yootoopi idiotteja en kattele vaikka kuinka vänkäät nuoruuden hulluudessas.

Vierailija
115/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne siellä keskellä kaupunkien liikennettä istuvat, eivätkä esimerkiksi tehtaiden tai kaivosten luona mieltään osoittamassa. Ennen vanhaa olisivat mielenosoittajat kahlinneet itsensä kaivosten ja tehtaiden portteihin, eivätkä kiukutelleet kaupungilla.

Vierailija
116/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki oli kyllä Hesariin. Tiedoksi vain.

Vierailija
117/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei tykkäisikään persuista tai Sebastian Tynkkysestä, niin kannattaa käydä katsomassa niitä Tynkkysen videoita, missä hän onnistuu pääsemään keskusteluyhteyteen näiden kapinallisten kanssa. Mielenkiintoista settiä, eivät osaa perustella aatettaan yhtään mitenkään, eivät kertoa keinoja miten tavoitteeseen päästäisiin.

Mutta se taas on ihan huono lähde, koska on Tynkkysen tekemä video. Täysin sama video esimerkiksi Sannan tai Ohisalon tekemänä olisi taas silmiä avaava.

Vierailija
118/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se pitää asiaa esillä. Kyllä persujenkin pitäisi ymmärtää ilmatilan hallinnan päälle."

Aika kulunutta settiä väittää kaikkia eri mieltä olevia persuiksi. Se että pitää näitä elokapinatyyppejä rasittavina ei tee persuksi ja on muitakin tapoja suojella luontoa kuin elokapinan tyyli. Juuri tuon takia heistä ei pidetä kun argumentit ovat tuota tasoa MINÄ OLEN OIKEASSA JA KAIKKI KUN ON ERI MIELTÄ ON PERSUJA.

Minä olen niitä parjattuja vihervassareita. Jo isoisä oli vasemmistolainen, mutta ilmeisesti en ole tarpeeksi hippi ja vassari kun en purematta niele joka asiaa ja ryntää kadulle makaamaan kun joku keksi että näin saadaan luonto pelastettua.

Vierailija
119/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se taas on ihan huono lähde, koska on Tynkkysen tekemä video. Täysin sama video esimerkiksi Sannan tai Ohisalon tekemänä olisi taas silmiä avaava.

Eihän paskahousu-Sebu tee muuta kuin solvaa niitä mielenosoittajia. Voisi olla mielenkiintoista jos yrittäisi edes keskustella. Mutta sehän ei kuulu nykyaikaan.

Vierailija
120/343 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Koska YouTube-hörhö tarjosi tiesminkävärisen pillerin, valaistuin ja ymmärsin Maan olevan tules

Linkki oli kyllä Hesariin. Tiedoksi vain.

Tiedän mutta nyt puhuttiin yuupaduuban influenssoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi