Miksi Elokapinan toimet ärsyttävät?
Nehän häiritsevät liikennettä vain paikoissa, joissa se on muutenkin de facto katkaistu. Pitäisi mennä maailman toimivimman kaupungin ulkopuolelle, että toiminnalla olisi vaikutusta.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaskaavat veronmaksajien rahoja! Poliisilla olis muutakin tekemistä kun takuta aikuisvauvojen kanssa!
Yhtä lailla kaikki juopot, narkit ja rassenasset haaskaa veronmaksajien varoja - miksi et siitä ulise täällä?
Kaikesta ihmiset valittavat, mutta tämä aihe koski eri asiaa. Olkiukko.
Esim. Se että joku tekee vaikka tuhopolton on väärin. Joku tekee pahemman- se ei muuta tuhopolttoa hyväksyttäväksi eikä rikoksia tulisi verrata keskenään, vaan kohdata ne erikseen.
Minulla on metsää jota en saa mukaani tuonpuoleiseen joten se on ilman muuta jätettävä jälkipolville. Olen tilapäinen haltija väistämättä. Yksi ja sydänvikaisena en pysty sitä hoitamaan määrääni enempää, tähän voisi Elokapinan talkooapu olla todellinen ympäristöteko, eikä se että joudun heidän takia etsimään kiertotien pidemmän kautta. Toisaalta, metsäni pinta-ala riittää absorboimaan sen minkä autoni päästää, mistä syystä minun ajelua ei tarvitse ilmastosyistä syyttää.
"Greta on varmaankin jo miljonääri kun eri puolilla maapalloa käy vauhdittamassa poliittisia päämääriä."
Tuskin vielä Al Goren tasolla. Gore laittoi kymmeniä miljoonia dollareita taskuun suurelta osin valheellisella ilmastodokumentilla.