Voisitko elää näin (asunto omillaan ja parisuhde mutta lukekaa viesti loppuun)
Eli olisi joku edullinen yksiö ja sitten paljon lomapäiviä jotka viettäisit puolison kanssa milloin missäkin päin maailmaa (edullinen asuntojärjestely kotona auttaisi tähän). Puoliso ei siis Suomesta. Joko siellä puolison kotona tai sitten matkustaisitte yhdessä jonnekin.
Muuten ei oikein rahkeita tavata usein mutta ei haluja muuttaa kummankaan kotimaahan ainakaan ennen eläkkeelle pääsyä johon on vielä 10-20 vuotta? Nyt siis kummallakin vakituiset työpaikat, perheet pitää tahoillaan vielä eikä uran rakentaminen toisen kotimaassa olisi helppoa enää tässä vaiheessa että muuttaisi kokonaan toisen huolehdittavaksi.
Toisella jo aikuistuneet lapset, toisella ei.
Sitten toisen päästyä eläkkeelle olisikin tilanne taas eri.
Kommentit (4)
No olen kaukosuhteessa ja luultavasti ei tulla asumaan vielä pitkiin pitkiin aikoihin yhdessä. Pidetään silti yhteyttä jatkuvasti tiiviisti internetin välityksellä. Kaikilla tämä ei sovi, mutta itse tiedän että haluan olla juuri tämän henkilön kanssa. itsehän sinä sen tiedät :-)
Vierailija kirjoitti:
No olen kaukosuhteessa ja luultavasti ei tulla asumaan vielä pitkiin pitkiin aikoihin yhdessä. Pidetään silti yhteyttä jatkuvasti tiiviisti internetin välityksellä. Kaikilla tämä ei sovi, mutta itse tiedän että haluan olla juuri tämän henkilön kanssa. itsehän sinä sen tiedät :-)
No juu ajattelin vaan onko liian radikaalia hakeutua vaikka yksiöön jne. Toki se toinen matkustaisi välillä myös täällä niin kuin minä sielläkin. Kuinka usein te tapaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu ajattelin vaan onko liian radikaalia hakeutua vaikka yksiöön jne. Toki se toinen matkustaisi välillä myös täällä niin kuin minä sielläkin. Kuinka usein te tapaatte?
Pari krt vuodessa :)
Juu