Mistä olette saaneet apua itsetuhoajatuksiin?
Olen ollut pitkään masentunut, elämänhalu ja voimat on poissa. Yritän kerätä rohkeutta kuolla pois, mietityttää aikuisten lasteni ja lastenlasten selviytyminen surusta.
Onko teistä kenelläkään ollut samanlaista ja mistä saitte apua? Minua ei terapia ole auttanut. Lääkitystä olen kokeillut, se ei sopinut.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko itse tuho ajatuksiin varsinaisesti saada apua, ymmärrystä ja myötä tuntoa korkeintaan. Siellä taustalla on joku syy miksi itsetuhoiset ajatukset syntyy, en osaa sanoa muuta kuin että hyväksymällä ja vastustelematta koet pahat olot pois, jos se vaatii että makaat 3kk sängyn pohjalla niin sitten se vaatii.
Juu. Just näin! Kun väsyttää niin silloin pitää levätä.
Voi olla noin, tai sitten niin, että se lepäily luo lisää jaksamattomuutta. Riippuu aivan ihmisestä ja tilanteesta. Kaikille tuo ei tosiaan ole hyvä neuvo. Mutta varsinkin sellaisille on, jotka ovat uupuneet suorittamisesta.
Annoin sinulle alanuolen, toivottavasti se auttoi. Kun ihmisiä työntää alaspäin niin yleensä he heräävät taistelemaan asemastaan ja saavat uutta energiaa. Ole hyvä, ei tarvitse kiittää.
Kansanopiston puutyökurssinpitäjälle soitin ja sain hyvät ohjeet hirsipuun tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Pitää siirtyä pimeydestä valon valtakuntaan. Maailma on pimeä paikka,
Mielestäni maailma on pahan vallassa mutta paha on voitettu. Pitää siirtyä voittajan ja tarkoituksellisen elämän puolelle.
Kaljaan on hyvä hukuttaa murheensa
Heh, tämä on hyvä esimerkki siitä kun ei ymmärretä. Ei se mitään, se on tosi hyvä sinulle. T.aiemman kommentin kirjoittaja