Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden käymään Espanjassa, viivyn viikon. Mitä mieltä näistä matkatavaroista

Vierailija
30.06.2024 |

4 mekkoa, sandaalit, iso silkkihuivi, 7 alkkarit, 3 rintsikat. 

Matkapullossa shampoo + hoitis, minihiuslakka, meikit, särkylääkettä, kasvojenhoitotuotteet + aurinkovoide. 

Levittelin noi tuohon sängylle ja ne menis melkein mun vähän isompaan käsilaukkuun😄 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortsit? Paidat?

Mihin niitä tarvii, kun on noi mekot?

Vierailija
22/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäät. Huvittaa aina lentokentillä ne, jotka raahaa isoja matkalaukkuja, ellei sitten kyse ole pitempiaikaisesta (kuukausien) oleskelusta kohteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletysmekko, ehkä kaksikin!

Vierailija
24/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt takki tai neuletakki ja pitkät housut iltoja varten, jos tulee viileämpää. Yöpuku. Uima-asu.

Vierailija
25/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutko alasti? Joku toppi yöksi?

Arvasit oikein, nukun alasti! Ap

Mitä jos majoituksessa tulee yöllä kylmä? Älä pidä isestäänselvyytenä, että yöllä on lämmin tai, että siellä on lämmitys, ellei ole jokin paremman tason majapaikka,

Vierailija
26/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin pari mekkoa lisää mukaan jo ihan siksi että tulee hikoiltua.

Vierailija
27/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pärjäät. Huvittaa aina lentokentillä ne, jotka raahaa isoja matkalaukkuja, ellei sitten kyse ole pitempiaikaisesta (kuukausien) oleskelusta kohteessa.

Mä olen 9 viikon reissussa medium kokoisella laukulla. 14kg painoi ja oli vajaa. No, mulla on toki pyykkäysmahdollisuus. Mutta vähemmän kuin monilla viikon reissussa!

Vierailija
28/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiaputarvikkeet. Käsidesi, rakkolaastari, päähine (hanki jos ei ole), kampa.

En kyllä ole yhdellekään ulkomaanmatkalle raahannut mukanani käsidesiä tai ensiaputarvikkeita. Laastareita ym. saa varmasti ihan paikan päältäkin jos tarvis on.

Mulla on aina pieni käsidesi mukana  ja pari laastaria laukussa. Nuo ei paljon paina eikä tarvitse erikseen lähteä laastaria ostamaan. 

Vierailija
29/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole yhdellekään ulkomaanmatkalle raahannut mukanani käsidesiä tai ensiaputarvikkeita. Laastareita ym. saa varmasti ihan paikan päältäkin jos tarvis on.

Käsidesiä olen tarvinnut lukemattomia kertoja. Usein on tullut vastaan yleisiä vessoja, joissa on saippua ollut loppu tai jos vaikka haluat syödä jotain ja olet sellaisessa paikassa, jossa ei ole mahdollisuutta pestä käsiä. Samaten kädet tulee likaiseksi kun koskettelet ovenkahvoja sun muita. 

Vierailija
30/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsidesiä olen tarvinnut lukemattomia kertoja. Usein on tullut vastaan yleisiä vessoja, joissa on saippua ollut loppu tai jos vaikka haluat syödä jotain ja olet sellaisessa paikassa, jossa ei ole mahdollisuutta pestä käsiä. Samaten kädet tulee likaiseksi kun koskettelet ovenkahvoja sun muita. 

Ok. Itse en ole tarvinnut käsidesiä koskaan. Siis en koskaan elämässäni, en edes Korona-hysterian aikaan. Joten en kyllä raahaisi moista mukanani reissulle. Mut mikäs siinä jos joku haluaa.

-eri

Vierailija
31/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse en ole tarvinnut käsidesiä koskaan. Siis en koskaan elämässäni, en edes Korona-hysterian aikaan. Joten en kyllä raahaisi moista mukanani reissulle. Mut mikä

No jotain 30 ml:n pulloa ei nyt tarvitse hirveästi raahata. Mullakin aina käsidesi mukana. 

Vierailija
32/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en halua lomareissulla käyttää aikaa laastarien etsimiseen ja ostamiseen. Reissaan todella paljon (myös solona) ja mulla on pieni kosmetiikkapussi, joka lähtee joka reissulle mukaan, sisällä Laastari + rakkolaastarit, pieni desifiointiainepullo haavoille, pumpulilappuja, särkylääkettä, pinsetit jne. Pinsetit tulivat mukaan sen jälkeen, kun kerran sain tikun jalkapohjaan, kaupat olivat kiinni ja ällötti kaivella tikkua pois hotellista lainatuilla pinseteillä. 

Vierailija
33/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa.

Minulle olisi kauhistus kulkea samoissa vaatteissa päiväkausia tai pestä nyrkkipyykkiä hotellin kylppärissä. 

Minä otan reissuille melkein aina mukaan ruumalaukun, myös lyhyille reissuille. En tykkää pitää samoja vaatteita useampana päivänä enkä todellakaan pese vaatteita reissun aikana (noh, joskus käyttänyt hotellin pesulapalvelua). Kengissä haluan nyös valinnan- ja vaihtovaraa. 

En osta perinteisiä matkamuistoja, mutta saatan ostaa jotain paikallista elintarviketta tms.

Vierailija
34/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, lisäisin mukaan bikinit ja hatun.

Vierailija
35/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista laastareista ja käsideseistä, kammoista yms noi on sellaisia mitä mulla on aina käsilaukussa mukana joten en niitä tavallaan erikseen pakkaa, siksi ei ole listassa. Saahan sieltä sitten ostettua jos tarvii, mua ei häiritse apteekissa poikkeaminen,  kun niitä joka kulmalla on. Vaatetta tulee ostettua kumminkin joten noi neljä mekkoa riittää hyvin. Ja on kaupunkiloma joten uintia ei tule harrastettua. Ap

Vierailija
36/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa.

Minulle olisi kauhistus kulkea samoissa vaatteissa päiväkausia tai pestä nyrkkipyykkiä hotellin kylppärissä. 

Minä otan reissuille melkein aina mukaan ruumalaukun, myös lyhyille reissuille. En tykkää pitää samoja vaatteita useampana päivänä enkä todellakaan pese vaatteita reissun aikana (noh, joskus käyttänyt hotellin pesulapalvelua). Kengissä haluan nyös valinnan- ja vaihtovaraa. 

En osta perinteisiä matkamuistoja, mutta saatan ostaa jotain paikallista elintarviketta tms.

Mulla mahtuu käsitavaroihin ihan hyvin joka päivälle eri vaatteet. Käytän paljon viskoosipuseroita - ja mekkoja ja ne mahtuu hyvin pieneen tilaan. Ei tarvitse kulkea samoissa vaatteissa koko lomaa 

Vierailija
37/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti reissasi paljon ja hänellä oli pieni kassi tavaroille. Yksi vaatekerta kassissa ja toinen päällä ja hygieniatarvikkeet. Ilalla hän pesi päivän vaatekerran ja seur aamuna se toinen vaatekerta päälle ja toinen ehti kuivua. Yhdet hyvät jalkineet kulkivat jalassa.

Vierailija
38/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan perillä voi ostaa jos jotain tarvii, ei tarvi liikaa ottaakaan mukaan. Hyvää reissua.

Vierailija
39/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sieltä kaikki ja jätä ylimääräiset suomeen.

Vierailija
40/61 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että hiustenkuivaaja ja muotoilutuote unohtuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi