Lähden käymään Espanjassa, viivyn viikon. Mitä mieltä näistä matkatavaroista
4 mekkoa, sandaalit, iso silkkihuivi, 7 alkkarit, 3 rintsikat.
Matkapullossa shampoo + hoitis, minihiuslakka, meikit, särkylääkettä, kasvojenhoitotuotteet + aurinkovoide.
Levittelin noi tuohon sängylle ja ne menis melkein mun vähän isompaan käsilaukkuun😄
Kommentit (61)
Vielä hammasharja&hammastahna ja hiusharja. Pärjäät mainiosti!
Hyvin riittää!
Illalla parin tunnin ajan käytetty mekko menee seuraavan päivän hyvin. Mä en muuta käytäkään kuin mekkoja.
Mulla myös viikon kamat repussa, hiusten pesuunkin 2in1 ja meikeistä vain ripsari. Lisäksi dödö ja buranaa.
Huvittaa reissaajat joilla on 23kg vaatteita vikkoksi:)
Vierailija kirjoitti:
Nukutko alasti? Joku toppi yöksi?
Arvasit oikein, nukun alasti! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä silkkihuivilla teet
Suojaa auringolta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin riittää!
Illalla parin tunnin ajan käytetty mekko menee seuraavan päivän hyvin. Mä en muuta käytäkään kuin mekkoja.
Mulla myös viikon kamat repussa, hiusten pesuunkin 2in1 ja meikeistä vain ripsari. Lisäksi dödö ja buranaa.
Huvittaa reissaajat joilla on 23kg vaatteita vikkoksi:)
Helteessä jota siellä on mekot ihan parhaita vaatteita. Ap
Ei tarvi noinkaan paljoa. Shortsit, muutama t-paita, alushousuja ja sukkia. Hygieniatuotteita voi ostaa kohdemaastakin.
Uikkarit, hattu, aurinkolasit ja sandaalit?
Vierailija kirjoitti:
Shortsit? Paidat?
Mihin tarvitsee shortseja ja paitoja, jos käyttää mekkoja?
Etkö meinaa uimapukua ottaa mukaan? Muuten ihan sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi noinkaan paljoa. Shortsit, muutama t-paita, alushousuja ja sukkia. Hygieniatuotteita voi ostaa kohdemaastakin.
Mä oon tarkka mun shampoista ja hoitiksista ja varsinkin kasvojenhoitotuotteista, en halua käyttää mitä tahansa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit, hattu, aurinkolasit ja sandaalit?
En ui, hattuja mulla ei edes ole, arskat on päässä/mukana laukussa aina kesäisin ja sandaalithan on lueteltu. Ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ostaisi kohdemaasta hygianituotteita ja sitten raahaa ne takaisin Suomeen, koska viikossa ei kuitenkaan saa kaikkea käytettyä ja tyhmää ostaa ja heittää loput roskiin. Paljon järkevämpää ottaa pienissä matkapulloissa jo mukaan.
Hammasharja, hammastahna, kampa, uimapuku, toisetkin kengät. Ja tietysti pasdi, rahaa/luottokortti. Sit pärjää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsit? Paidat?
Mihin tarvitsee shortseja ja paitoja, jos käyttää mekkoja?
Mulla on aina t-paita kotiasuna hotellihuoneessa. Voi olla rennommin eikä tarvitse pukeutua heti mekkoon. Ja taas päälle, kun tulee takisin hotellille.
Ensiaputarvikkeet. Käsidesi, rakkolaastari, päähine (hanki jos ei ole), kampa.
Vierailija kirjoitti:
Ensiaputarvikkeet. Käsidesi, rakkolaastari, päähine (hanki jos ei ole), kampa.
En kyllä ole yhdellekään ulkomaanmatkalle raahannut mukanani käsidesiä tai ensiaputarvikkeita. Laastareita ym. saa varmasti ihan paikan päältäkin jos tarvis on.
Shortsit? Paidat?