Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joita ei koskaan kutsuta mihinkään?

Vierailija
30.06.2024 |

Ei juhliin, illanviettoihin, terassille tai mihinkään muuallekaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutko itse koskaan ketään juhliin, illanviettoihin, terassille tai muualle?

Vierailija
2/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä itse kutsun koska huomannut että 30-40+ naiset ei kovin innokkaasti ole lähdös mihkään... aika usein jää menemiset siis väliin kun muilla muuta.

Voit itsekin kysyä muita, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutko itse koskaan ketään juhliin, illanviettoihin, terassille tai muualle?

Olen kutsunut monestikin. Nyt olen kokeillut, että mitä tapahtuu jos minä en ota yhteyttä kehenkään. Vastaus on, että ei mitään eikä kenestäkään kuulu pihaustakaan.

Ap

Vierailija
4/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ja olen uskomattoman iloinen siitä, että saan olla omassa rauhassani eikä tarvitse mennä puhumaan small talkia yhtään mihinkään ja miettiä siellä koko ajan, koska voisi lähteä kotiin.

Vierailija
5/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ja olen uskomattoman iloinen siitä, että saan olla omassa rauhassani eikä tarvitse mennä puhumaan small talkia yhtään mihinkään ja miettiä siellä koko ajan, koska voisi lähteä kotiin.

Hyvä, että olet tyytyväinen tilanteeseen. Minä en ole.

Ap

Vierailija
6/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kutsua kun en edes tunne ketään. T. Ilman sos elämää viimeiset 17 vuotta

Vierailija
7/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kutsuta. Itse olen kutsunut kotiini useampaa ihmistä viime vuosina ja pyytänyt paria ihmistä mukaani tapahtumaan, kun olen halunnut ystävystyä. Ei ole kukaan suostunut. 

Vieläpä olen noista ihmisistä olin kuvitellut, että jotenkin pitäisivät minusta.

Yksinäisiä on, mutta miten me kohdattaisiin? 

Vierailija
8/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsuta. Olen 63 v ja jouduin työttönksi vuosi sitten, ei siis ole työpaikan puolesta mitään juhlia. 

Kaiken lisäksi ei tule perhe- tai muihinkaan juhliin kutsuja. Veljeni tytär pääsi ylioppilaaksi mutta minua ja vaimoani ei kutsuttu koska juhlat oli veljen ex-vaimon luona ja veljeni ja exä ovat niin huonoissa väleissä että ei veljeäkään kutsuttu oman tyttärensä juhliin.

Lisäksi sain kuulla että oli järjestetty luokkakokous toukokuussa mutta minua ei kutsuttu, kuulemma osoitetietojani ei ollut missään ja kun en ollut töissä enää niin työpaikan sähköpostiosoitekaan ei ollut enää voimassa. Yksi luokkakaveri löysi profiilini linkedinissä mutta se oli liian myöhäistä, juhlat oli jo pidetty.

9/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan edes kuulu mihinkään muuhun porukkaan kuin lähisukuun ja työyhteisöön. Jälkimmäisessä ei ole ollut tapana kokoontua vapaa-ajalla ja jos joskus harvoin kokoonnutaankin, ne on aina työnantajan järjestämiä ja maksamia juttuja. Suku tietty kutsuu niin häihin kuin hautajaisiinkin. Mulla on yksi ystäväperhe, jonka juhliin mut on kutsuttu ja välillä ihan vaan kahvillekin, mutta ystäväni on puolisonsa omaishoitaja, joten mitään illanistujaisia, terassireissuja tms eivät järjestä. Mä kyllä silloin tällöin kutsun heidät meille päivälliselle, mutta sekin sitten aina riippuu ihan tämän omaishoidettavan voinnista, pystyvätkö tulemaan. Jos eivät, sitten siirretään päivällinen johonkin toiseen ajankohtaan. En mä itsekään järjestä mitään "porukkajuttuja" muille kuin lähivusulle tai tälle ystäväperheelle. Näihin ihmisiin mä kuitenkin pidän säännöllisesti yhteyttä silloinkin, kun ei olla menossa yhtään minnekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi