Auttakaa cromecastin kanssa
Areenasta tekstit kadonneet. Cromecastilla katsotaan areenaa. Osaako joku auttaa. Ollaan kokeiltu vaikka mitä. Kiitos etukäteen.😰
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on käytössä Chromecast+Google TV eikä pelkkä Chromecast. Miksi et tiedä mitä laitetta käytät?
Siksi, koska ole 85 v mummo, mitähän itse osaat siinä iässä? Kiitos asiallisille ihmisille ja muut painukoot sinne, minne aurinko ei paista.👹
En mitään koska olen ollut kuollut jo monta vuotta ennenkuin täyttäisin 85. Hyvää kesää mummolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on käytössä Chromecast+Google TV eikä pelkkä Chromecast. Miksi et tiedä mitä laitetta käytät?
Siksi, koska ole 85 v mummo, mitähän itse osaat siinä iässä? Kiitos asiallisille ihmisille ja muut painukoot sinne, minne aurinko ei paista.👹
En mitään koska olen ollut kuollut jo monta vuotta ennenkuin täyttäisin 85. Hyvää kesää mummolle!
Samoin sinulle, jatketaan vanhenemista. Sorry ilkeät sanani, mutta lapsenlapseni teinit sanoivat, että tuo on muotia nykyään. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Siinä videossa sun TV ruudulla on tekstityspalkin kuvake, siirry sillä kakellasi ylös alas oikealle vasemmalle niin pääset valitsemaan tekstityksen esiin
Tätä kuvaketta olen etsinyt, mutta ei vaan löydy. Kiitos, mutta kohta lähden mökille ja siellä tämä mummo katselee Hotspotilla Areenaa.
Kun saan pojanpojan käymään jossain vaiheessa, niin hän on yleensä löytänyt ongelmat. Joskus on kyllä ollut toisinpäinkin😏
Vierailija kirjoitti:
Menet siihen ohjelmaan ja käynnistät sen, painat vaikka valintakiekkoa alas, pitäis ilmestyä alareunaan tekstitysvaihtoehto. Muistaakseni joteskin näin.
Hei KIITOS SULLE, NYT LUIN IHAN AJATUKSSELLA VIESTISI. Piti vain toimia nopesti, kun se jotenkin ei heti pysähtynyt siihen oikeaan kohtaan.
Virrat oli kuukauden kokonaan poissa ja jotain oli tapahtunut, mutta tiedoillasi sain just tekstit esille. Milaoonat kiitokset sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille. Ilman tätä ketjua en olisi vielä tässä vaiheessa. Olette paras porukka. 😚😚😚😚😚😚😚😚😚
T. Mummeli 15 vaille 100 v
Jep, ihan ekajsi kokeilin ja sitten kaikki laitteet kiinni ja sitten modeemista yhteys poikki. Nämä kokeiltu yhdessä ja erikseen😅
Kiitos kuitenkin, kaikki kunnon kommentit ovat tervetulleita.