Auttakaa cromecastin kanssa
Areenasta tekstit kadonneet. Cromecastilla katsotaan areenaa. Osaako joku auttaa. Ollaan kokeiltu vaikka mitä. Kiitos etukäteen.😰
Kommentit (45)
Siinä videossa sun TV ruudulla on tekstityspalkin kuvake, siirry sillä kakellasi ylös alas oikealle vasemmalle niin pääset valitsemaan tekstityksen esiin
Siis käyttääkö joku chromecastia vielä 2024? :D
Ap katsoo jotain Paasikiven puheita "rompulta"?
Vierailija kirjoitti:
Siinä videossa sun TV ruudulla on tekstityspalkin kuvake, siirry sillä kakellasi ylös alas oikealle vasemmalle niin pääset valitsemaan tekstityksen esiin
Kukaan ei vieläkään tiedä miltä laitteelta ap niitä ohjelmiaan lähettää chromecastin kautta televisioruudulle.
Vierailija kirjoitti:
Katson Kekkosen puheita, en Paasikiven.
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei halua telkkua uusia, niin chromecast siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vieläkään tiedä miltä laitteelta ap niitä ohjelmiaan lähettää chromecastin kautta televisioruudulle.
Ihme juttu, jos katseleisin Areenaa puhelimen tai läppärin avulla, niin en tarvisisi cromecastia ollenkaan. Näin teen mökillä, jossa ei ole kiinteää nettiä eikä cromecastia.
Minä en mahda sille mitään, jos ette tiedä, millä laittéella katselen, mutta tuolla aikaisemmin kerroin kaikki laitteet, mitä Mulla on ja crome cast toiminut ihan hienosti tätä teksipuutosta lukuun ottamatta.
Sulle kertaus: kiinteä modeemi, josta nettiyheys vanha telkkari jossa ei areena toimi, cromecast hmdi piuhalla telkkuun ja cromecastin kaukosäätimellä tulee kaikki sovellukset, joista voin valita. Mitään muuta älylaitetta ei ole ikinä tässä tarvittu. Tammikuusta asti näin on toimittu.
Nyt siis loman aikana teksti areenasta kadonnut, kukaan ei ole ollu täällä pistämässä pois tekstistystä päältä. Valvontakamerat olisivat näyttäneet mahd vierailjan.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä laite kyseessä?
Sony tv vuodelta 2013, jos tätä kysyit, cromecast on vain cromecast, jossa papereissa lukee vain google🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykässä videon asetuksissa vika
Mulla ei ole mitään tekemistä kännykän kanssa, on ihan kiinteä wifi yhteys.
Kiitos kuitenkin sinulle.
Kännykästä kuitenkin valitset sen Areenan ja ohjelman mitä katsot eikös vaan? Siellä on se tekstityksen puute, siinä Ylen sovelluksessa...
Miten niin kännykästä? Eivät kaikki laita kännykästä.
Crimecastissa tulee oma kaukosäädin ei tarvitse kännykästä laittaa. Hot spotin pelkästään tai jos kotiverkko on vaikka reitittimellä tai tietokoneella
Onkohan nyt kyseessä kuitenkin Google tv eikä pelkkä chromecast?
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset niitä myydään vaikka kuinka paljon joka vuosi. Ei kaikkiin äly tvisiin saa kaikkia aplikkatioita
Niissä uudemmissa on tosiaan Google tv mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykässä videon asetuksissa vika
Mulla ei ole mitään tekemistä kännykän kanssa, on ihan kiinteä wifi yhteys.
Kiitos kuitenkin sinulle.
Kännykästä kuitenkin valitset sen Areenan ja ohjelman mitä katsot eikös vaan? Siellä on se tekstityksen puute, siinä Ylen sovelluksessa...
Miten niin kännykästä? Eivät kaikki laita kännykästä.Crimecastissa tulee oma kaukosäädin ei tarvitse kännykästä laittaa. Hot spotin pelkästään tai jos kotiverkko on vaikka reitittimellä tai tietokoneella
Olet näköjään ainoa joka tuntee meidän systeemin. Nimennomaan kotiverkko kotona ja Hot spot mökillä.😚😘😚😚😚😚
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nyt kyseessä kuitenkin Google tv eikä pelkkä chromecast?
Sony tv vuodelta 2013.
Tuossa oli yksi, joka tiesi, mikä systeemi meillä on. Olen sen selittänyt ainakin 3 kertaa täällä, mutta vain yksi tajusi. Kiitos kuitenkin kaikille. Vielä ei ole ratkaisua tullut.
Teillä on käytössä Chromecast+Google TV eikä pelkkä Chromecast. Miksi et tiedä mitä laitetta käytät?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Olisiko tässä vastauksia...ihan kujalla itse näissä...
Vierailija kirjoitti:
Teillä on käytössä Chromecast+Google TV eikä pelkkä Chromecast. Miksi et tiedä mitä laitetta käytät?
Siksi, koska ole 85 v mummo, mitähän itse osaat siinä iässä? Kiitos asiallisille ihmisille ja muut painukoot sinne, minne aurinko ei paista.👹
Oletko jo kokeillut irrottaa chromecastin telkkarista ja laittaa sen takaisin?
En nyt tajua mitään.
Google Chromecast on kätevä pienikokoinen laite, jolla voit suoratoistaa viihdettä puhelimeltasi tai tabletiltasi suoraan televisioon.