Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Ikeasta

Vierailija
29.06.2024 |

Dokumentti katsottavissa Areenassa, mitä ajatuksia herätti? Mä en osta sieltä enää mitään. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole katsonut?

Vierailija
2/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsonut. Mikä se totuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan siihen asti kunnes suomalaisista liikkeistä alkaa saamaan kohtuu hinnalla ja heti mukaan tai max 2 päivän toimituksella.

Vierailija
4/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaataa 2 sekunnin välein puun.. mm. laittomasti kansallispuistoistakin Itä-Euroopassa!! Kukaan ei voi puuttua, koska eihän puita voi erotella toisistaan..

Ap

Vierailija
5/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on halpa ja riittää minulle.

Vierailija
6/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, menköön konkkaan koko pulju. Luonto on säästettävä. Se on ainoa asia mikä pitää tämän pallon hengissä.

Vierailija
7/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä

Vierailija
8/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, me ihmiset olemme tuhoisin asia mitä voi kukaan, missään kuvitella. Ei riitä muutamat luonnonsuojelijat pelastamaan maailmaa, kun valtaosa ihmisistä on ahneita p*skiaisia. Valitettavasti itsekin osittain kuulun tuohon halveksimaani ryhmään, koska elämä on luotu toisia hyväksikäyttäväksi ja oma etu edellä meneväksi. 

Vierailija
9/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, me ihmiset olemme tuhoisin asia mitä voi kukaan, missään kuvitella. Ei riitä muutamat luonnonsuojelijat pelastamaan maailmaa, kun valtaosa ihmisistä on ahneita p*skiaisia. Valitettavasti itsekin osittain kuulun tuohon halveksimaani ryhmään, koska elämä on luotu toisia hyväksikäyttäväksi ja oma etu edellä meneväksi. 

Tämän takia olisi hyvä että ihmiskunta tuhoutuisi.ihmiset ovat ahneita ja itsekkäitä.

Vierailija
10/27 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kai tämä maailma on menossa lähiaikoina, tuhoon. Meitä ihmisiä on liian paljon.

Vierailija
11/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut, mutta lukenut olen ikeasta raesten ja sokalan teoksesta, "maailman 50 vaarallisinta yhtiötä". Siellä lukee että, "ikeaa on syytetty muunmuassa lapsityövoiman käytöstä, sekä huonekalujen valmistamisesta Kuuban ja DDR:n vankiloissa". Ovat myös tuhonneet Venäjän Karjalan ikimetsiä. Ikean perustaja oli myös entisessä elämässään n atsi. 

Olen joskus asioinut ikeassa, edustavat mielestäni huonekalujen pikamuotia lastulevyineen. Ymmärrän kuitenkin että edulliset hinnat vetävät puoleensa, ostovoiman ollessa heikko. 

Vierailija
12/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha ruveta syyttämään kuluttajia siitä että asioivat ikeassa. Näihin suuriin kysymyksiin kuten orjatyövoimaan ja luonnon tuhoamiseen tulee puuttua poliittisella tasolla, se että muutama tyyppi jättää ikeassa asioimisen väliin ei muuta mitään suuressa kuvassa. Joku toinen tuhoaa silti lisää luontoa ja käyttää orjatyövoimaa. Tämän vuoksi tuollainen toiminta tulisi kieltää tai rajoittaa veroilla, tulleilla jne. epäeettisiä toimintatapoja. 

Vierailija
13/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva katsoa kyseinen dokkari, mutta en vaan jaksa luoda Yle tunnuksia. Sori tästä, ei mulla muuta.

Vierailija
14/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva katsoa kyseinen dokkari, mutta en vaan jaksa luoda Yle tunnuksia. Sori tästä, ei mulla muuta.

Ei sinne mitään tunnuksia tartte

Vierailija
15/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes käynyt Ikeassa yli 10 vuoteen. Ei tarvetta. 

Vierailija
16/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on pientä näpertelyä kun verrataan venäjän toimia Ukrainassa,

Vierailija
17/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö pahvilaatikoista. T Bryssä.

Vierailija
18/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut dokumenttia, aion katsoa. Mutta ensimäinen ajatus on, että ihan sama minkä firman huonekalu, aina siihen on jostain kaadettu puu. Tuskin jonkun Askon tai Sotkan kalusteetkaan sen eettisempiä on. Ostakaa käytettyjä niin silloin ei uutta puumateriaalia kulu! Oikeasti noita Ikean kalusteita on nettikirppikset pullollaan. 

Vierailija
19/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, että Ikea mainostaa itseään ekologisena.

Vierailija
20/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea se "kesäalemainos". Samaa hirveää renkutusta vuodesta toiseen.

t. en osta yhtään mitään ikeasta