Vaimoni on kirurgi - kysy mitä vaan
Kommentit (80)
Pippelin poistivat ;-) Niuvanniemen lähettellä
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lääkäri?
En ole, mutta olen vanhaa sukua
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostatte kaupasta?
Viimeksi ostimme K-Supermarketista leipää, kalkkunaleikettä, jogurttia, maitoa (kahviin), tuoretta kurkkua ja mansikoita. Saattoi olla muutakin, mutta nuo muistan heti. :)
Oetko suomenruotsalainen? enivei, muotoilen kysymyksen uudestaan, onko vaimosi vahingossa aiheuttanut kuoleman?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole lapsellista tuolla tavalla leuhkia vaimonsa kustannuksella?
On se kyllä vähän, mutta tämä on aika lapsekas palsta muutenkin! :D Mutta anteeksi, en tarkoita kenenkään mieltä pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oetko suomenruotsalainen? enivei, muotoilen kysymyksen uudestaan, onko vaimosi vahingossa aiheuttanut kuoleman?
Kyllä olen. Hän ei tietääkseni ole ketään tappanut, ei ole sydänkirurgi eikä aivokirurgi
Minkä tyyppisellä kappaleella Suomen kannattaisi mielestäsi osallistua ensi vuonna Euroviisuihin?
Vierailija kirjoitti:
tyhmän persun tyhmä aloitus
Hallituspuoluetta äänestin, mutta ei kyllä PS ollut se puolue. Ja pettynyt olen, todella.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppisellä kappaleella Suomen kannattaisi mielestäsi osallistua ensi vuonna Euroviisuihin?
Tykkäisin jos olisi hieman tyyliä ja kaunis, mahtava melodia.
Vierailija kirjoitti:
Kovo vai pehmo, vai joku muu?
Voisitko vastata, että mikä kirurgi vaimosi on? Se, ettet ymmärtänyt kysymystä, saa epäilemään vaimosi ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vastata, että mikä kirurgi vaimosi on? Se, ettet ymmärtänyt kysymystä, saa epäilemään vaimosi ammattia.
Anteeksi, en tunne hänen termistöään tarkasti.
Vaimoni on noita - kysy mitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on noita - kysy mitä vaan
Hahah, tuo on hauska! :-) Noidat olivat eräänlaisia lääkäreitä kai, ennen lääketiedettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkeleekö niveliä/luustoa, sisäelimiä, aistielimiä, ihoa(plastiikka) vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkeleekö niveliä/luustoa, sisäelimiä, aistielimiä, ihoa(plastiikka) vai jotain muuta?
En halua sanoa tarkasti etten sano liian tarkasti, toivon että ymmärrät.
Haha, du är en svenskatalande kille och sommaren är kort, sa Thomas Ledin! ;)
Kyllä sen arvasin! :D Mutta nyt on mahdollisuus kysyä jos joku haluaa udella. En hulluihin kysymyksiin vastaa lainkaan