Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kotona mukava ja viihtyisä lauantai-ilta?

Vierailija
29.06.2024 |

Onko siistiä ja puhdasta? Onko kauniita mattoja ja verhoja sävy sävyyn? Onko tunnelmallinen valaistus? Onko hyvältä tuoksuvaa ruokaa illalliseksi? Onko perhettä vai saatko yksin nauttia viihtyisästä kodistasi? Vai onko teillä juopuneita örisöjöitä ja hermostunut tunnelma? Huomisaamuna odotettavissa krapulaa ja oksennusämpäreitä, riitoja ja kuritusta? Mulla on siistiä ja viihtyisää, rauhallista. Keittiön liedellä on hautumassa tomaattipastakastike ja kattilassa porisee pasta. Uunissa on valkosipulileipää. Juomaksi sitruunavettä. Meillä ollaan raittiina!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n raivoraitista vegaanista elämää en haluaisi, mistään hinnasta. Meillä ollaan järvenranta mökillä, juodaan kuoharia ja punaviiniä, grillattujen lihaherkkujen kanssa. Sauna lämpeemässä ja saunomisen jälkeen naidaan pitkään ja useasti.

Vierailija
42/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te perheelliset vietätte aikanne täällä vauva palstalla, jokainen perheenjäsenkö on  nokka puhelimessa? Ette vaikuta kovin onnellisilta.

:D

Mä olen parikymppisen pojan kanssa kotona, plus kolme hänen kaveriaan. Tuossa nyt hampurilaisia tekevät (mullekin) ja sitten lähtevät ajelemaan. Teini meni jo. Alakouluikäiset ovat isänsä kanssa mökillä.

Kyllä mä sanon olevani onnellinen. Lapsilla kavereita ja ovat sosiaalisia ja tekeviä. Itse taas nautin näistä hiljaisista illoista menevän viikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein mukavaa kun tuo tukala helle meni pois. Nyt on kropassa enemmän virtaa. Käyn kohta iltalenkillä ja sen jälkeen syön kanasalaattia ja katson jonkun leffan V Filmiltä.

Vierailija
44/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on siisti kuten aina. Ruoka samaa kuin aina. Valaistuksena luonnonvalo, taivas on pilvetön ja aurinko laskee. Ei ole alkoa, elämä ei ylikuormita niin ei tarvitse.

Vierailija
45/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mukavaa la-iltaa ikinä. Ei lapsuudessa eikä aikuisenakaan. Eikä kyllä mitään muutakaan iltaa..

Miksi ei.

Vierailija
46/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinäistä, kun vaimo on sukuloimassa. Silti mieli on korkealla. Eilen oli huimat bileet kavereiden kanssa ja sain juuri paketoitua tiistaina alkavan kesälomamatkan. Olen tainnut tulla vanhaksi, kun omatoimimatkailu useammassa kohteessa ulkomailla aiheuttaa päänvaivaa. 

Vanhana ei jaksa nähdä vaivaa edes oman hupinsa eteen. Hyvä jos lähimetsään lenkille jaksaa

T 32

Vierailija
47/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe. Sotkua on jonkun verran. Tulin hetki sit iltavuorosta. Mies tossa katselee jalkapalloa, kohta varmaan juo oluen. Teini on jossain mopoilemassa ja nuoremmat lapset hyppivät pihalla trampoliinilla. Itse pohdin että menisin suihkuun ja kohta nukkumaan, meinaa uni tulla näin aikaisin. Iltapalaksi on vesimelonia.

Täälläkin mopoilee muutama jonkun muun teini. V*ttu! Ei ne kotinurkillaan häiriköi. 

Vierailija
48/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n raivoraitista vegaanista elämää en haluaisi, mistään hinnasta. Meillä ollaan järvenranta mökillä, juodaan kuoharia ja punaviiniä, grillattujen lihaherkkujen kanssa. Sauna lämpeemässä ja saunomisen jälkeen naidaan pitkään ja useasti.

Tämähän kuulostaa ihan bakkanaaleilta. Ruokaa, päihtymistä ja turhaa sekstailua. Kaikki ihmiseläimen nautinnot samassa paketissa. Kiva, että joku nauttii vielä tuollaisesta

Vierailija
49/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viihtyisä ja rauhallinen ilta.

Vierailija
50/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi lauantai ilta. Nautin omasta seurasta , hyvää ruokaa,juomaa, saunaa ,lukemista jne. 

N62v

Ihan täydellistä, samoin täällä 🌺🎊

Vierailija
51/51 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe. Sotkua on jonkun verran. Tulin hetki sit iltavuorosta. Mies tossa katselee jalkapalloa, kohta varmaan juo oluen. Teini on jossain mopoilemassa ja nuoremmat lapset hyppivät pihalla trampoliinilla. Itse pohdin että menisin suihkuun ja kohta nukkumaan, meinaa uni tulla näin aikaisin. Iltapalaksi on vesimelonia.

Täälläkin mopoilee muutama jonkun muun teini. V*ttu! Ei ne kotinurkillaan häiriköi. 

No mun teini on tyttö joka ajelee skootterilla kaverinsa kanssa, heitä ei paljoa kiinnosta mennä niitä tarkoituksella pärisyttelemään vaan kyllä heillä on ihan vaan se menemisen into. Pääsee itse ihmettelemään eri mestoja. Ymmärrän kyllä vihan niitä jätkiä kohtaan, jotka revittelee mopolla ikkunan alla.