Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kotona mukava ja viihtyisä lauantai-ilta?

Vierailija
29.06.2024 |

Onko siistiä ja puhdasta? Onko kauniita mattoja ja verhoja sävy sävyyn? Onko tunnelmallinen valaistus? Onko hyvältä tuoksuvaa ruokaa illalliseksi? Onko perhettä vai saatko yksin nauttia viihtyisästä kodistasi? Vai onko teillä juopuneita örisöjöitä ja hermostunut tunnelma? Huomisaamuna odotettavissa krapulaa ja oksennusämpäreitä, riitoja ja kuritusta? Mulla on siistiä ja viihtyisää, rauhallista. Keittiön liedellä on hautumassa tomaattipastakastike ja kattilassa porisee pasta. Uunissa on valkosipulileipää. Juomaksi sitruunavettä. Meillä ollaan raittiina!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa. Olen matkustanut koko kesäkuun Ranskassa ja Espanjassa ja tänään tulin kotiin. Telkussa jalkapallopeli, lautasella ymmärrettävistä syistä ruisleipää Oltermannilla sekä pari riviä Fazerin sinistä. Ihanaa olla kotona.

Vierailija
22/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin miehen kanssa,  selvin päin ollaan. Nihkeä tunnelma. Roy Gracen katson sitten nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko mitalin?

Vierailija
24/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Just me myself & I kuten joka viikko.

Vierailija
25/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te perheelliset vietätte aikanne täällä vauva palstalla, jokainen perheenjäsenkö on  nokka puhelimessa? Ette vaikuta kovin onnellisilta.

Vierailija
26/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen telkkaria ja samalla vilkuilen puhelinta, yksin asun ja yksin olen.

Vierailija
27/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin retkellä perheen kanssa sellaisella pienellä suojärvellä. Oli tosi kova tuuli. Lapset ja koira ui, mä en jaksanut siinä tuulessa vaihtaa uikkareita. Vietiin toisen lapsen kaveri kotiin, käytiin kaupassa ja söin äsken iltapalaa, kun en jaksanut enää tehdä mitään iltaruokaa. Pitäis kohta mennä suihkuun. Huomenna on työpäivä. Ai niin, ja munat pitää vielä keittää pinaattikeiton kanssa syötäväksi.

Vierailija
28/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe. Sotkua on jonkun verran. Tulin hetki sit iltavuorosta. Mies tossa katselee jalkapalloa, kohta varmaan juo oluen. Teini on jossain mopoilemassa ja nuoremmat lapset hyppivät pihalla trampoliinilla. Itse pohdin että menisin suihkuun ja kohta nukkumaan, meinaa uni tulla näin aikaisin. Iltapalaksi on vesimelonia.

Vierailija
29/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te perheelliset vietätte aikanne täällä vauva palstalla, jokainen perheenjäsenkö on  nokka puhelimessa? Ette vaikuta kovin onnellisilta.

En mä koko ajan ole perheenjäsenteni kanssa vuorovaikutuksessa. Lapset menevät katsomaan elokuvaa ja minä nukkumaan.

Vierailija
30/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskopallot hohkaa ja kuuma hellekesä jyllää.

Vierailija
31/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on matkoilla. Katson Picassosta dokumenttia ja juon vihreää teetä. Tylsää.

Vierailija
32/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just samaa ajattelin, että ei taidakaan niin harmonista ja ihanaa olla, kun pitää palstailla sen sijaan, että olisi niiden rakkaiden kanssa. Addiktio se on somekin.

Vierailija
33/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa 4 ruokalajin menu eli sukulaistapaaminen, kivoja ihmisiä.

Mies katsoo jalkapalloa, minä sippailen salaa hyvää likööriä. On niin hyvää, että hänelle en tarjoa, on oluenjuoja.

Harjoitamme kohtuutta, kotona on siistiä.

Vierailija
34/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Em-jalkapallon puolivälierät 👍

Vierailija
35/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt niin siistiä ole, mutta semmoinen suloinen harmonia. En jaksanut siivota, ehkä sitten viiletessä.

Poika tuossa juuri tekee hampurilaisia ja minä avasin koneen ja sekaannuin palstaan. Kohta syödään ja sitten mä otan kupin viiniä ja ehkä katson jotain kivaa tai jatkan palstailua.

Vierailija
36/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä ihan siistiä, mies imuroi aamulla ja nyt me juomme siideriä ja lonkeroa. Telkkari tuossa on päällä ja jalis menossa mutta emme sitä juuri seuraa kun netissä ollaan.

Vierailija
37/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiva koko lauantaipäivä. Toinen LOMApäivä. Bisseä lipitän ja äsken Kalevan kivoja + samalla tein kinkkupiiraan uuniin. On nyt paistumassa ja TV vaihtui jalkapalloon. Mahtavaa. Sveitsi johtaa !

Kauppareissu venähti pitkäksi, koska matkan varrella oli balleriinojen kuvaukset ja jymähdin pitkäksi aikaa katsomaan. Mahtavaa. Ilmainen balettiasentojen läheltä katsominen. Ottivat varmaan kuvia työkansioonsa, sillä heitä oli vain kaksi ja ottivat kuvia toisistaan ja välillä laittoivat automaattikameran päälle ja olivat molemmat kuvissa. Ihana oli seurata.

Tuossa viereisessä puistossa v. 1923 rakennettu huvilla Villa Lill Kallvik ja siihen kuuluu sellaiset pylväät puolikaaressa, niin siinä pylväillä oli kuvaussessio.

Vierailija
38/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana olla omassa kodissa rauhassa. Tein hyvää ruokaa ja äsken paistoin lettuja. Mukava palstailla ja kohta menen petiin lukemaan, kun tänään hain kirjastosta muutaman kirjan.

Vierailija
39/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi lauantai ilta. Nautin omasta seurasta , hyvää ruokaa,juomaa, saunaa ,lukemista jne. 

N62v

Vierailija
40/51 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ollaan. Mies katsoo jalkapalloa ja itse lepäilen. Vesilinjalla ollaan. Aiemmin grillattiin ja on tehty paljon pihahommia ja käyty uimassa. Seesteinen tunnelma eikä huomenna krapulaa.