Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wilhelmiina-verkkokaupan vaatteista?

Vierailija
29.06.2024 |

Ihanaa pellavaa... Ovatkohan kestäviä.? Mainoskuvissa ainoastaan sama nainen ja mainoskuvat peiliselfieitä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putiikit täynnä pääosin pelkkää pellavaa ja järkyttävän kalliita neuleita. Erehdyin ostamaan pellavamekon ja se on kauhean tikkuinen ja karkea. Tykkääkö ihmiset todella pellavasta noin paljon? Ja värimaailma on niin ankea; beigeä, taupea, roosaa ja vauvasinistä...ääh. 

Vierailija
22/33 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kopiointia By Pias myymälästä. Eikö osaa itse ideoida tyyliään vaan pitää kopioida toisten liikkeiden tyylit ja sisustukset .By Pias oli jo vuosia ennen wilhelmiinan vaateliikettä ja kopiointi näkyy wilhelmiinalla selkeästi. Myös muiden liikkeiden ideoita tämä nainen kopio ihan surutta.

Repii valmistajien laput irti ja omat tilalle.Eikös kuluttajalla ole oikeus tietää alkuperäinen valmistaja.

Törkeää sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kivijalkaliikkeensä oulusta pari vuotta sitten ja ihastuin pellavavaatteisiin. Yhdet housut, paidan ja mekon ostaneena voin todeta samaa kuin aiemmatkin kommentoijat. Laatu on todella heikkoa. Kerran sovitin ihanaa viskoosimekkoa ja olin jo ostamassa sen, kun huomasin saumassa ompeluvirheestä johtuvan reiän. Vein mekon kassalle, jospa se ei päätynyt takaisin myyntiin..

Rakastan pellavavaatteita, ja koska satun omistamaan laadukkaitakin sellaisia, näiden heikko laatu suututtaa. Kangas on heiveröistä ja saumat ratkeilee.

Vierailija
24/33 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun myymälän mies todella töykeä.

Vierailija
25/33 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja todella nokkava ja ylimielinen. Vaatteet huonolaatuisia. Yrittävät matkia Bypias liikettä. Ei mene jatkoon. 

Vierailija
26/33 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kauppiaan, oli ennen yrittäjänä Haapavedellä, kauhea teeskentelijä, mielestäni ylihintaiset tuotteet, huonoa laatua, en ostaisi. Nauratti kun tää kauppias oli ostanut itselleen hunterin kumisaappaat se pyöri paikallisessa s-marketissa varmaan tunnin, että kaikki huomaisivat ne sen saappaat, jäin oikein seuraamaan kun se oli sellainen show ettei paremmasta väliä. Naureskeltiin tuttujen kanssa sitä menoa. Kukaan ei saappaita huomannut, eivät taatusti tienneet hunterin saappaista. Oli poutapäivä, joten muuta syytä saappailla ei ollut kuin niiden esittely. 

Vierailija
27/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kaupassa asioineena. Itse yrittäjä ei vaivaudu kysymään tarvisiko apua tai etsiikö jotain. Olen myös huomannut henkilökunnan vaihtuvan tiheästi. Mielummin menen Bypias liikkeeseen jos hakusessa pelavaa. Bypias liikkeen naiset ovat niin ihania ja ystävällisiä vaikka menisit vain katselemaan! 

Vierailija
28/33 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa verkkokaupan "unelma ale" 20 %. Samat rytkyt olleet siellä jo monta viikkoa. 

Vierailija
29/33 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus tästä kaupasta. Huonolaatuista pellavaa, lisäksi paidan hihansuiden kuminauhoista toinen tosi tiukka ja toinen löpsähtäneen väljä. Olin tilannut verkkokaupasta, tein palautuksen ohjeiden mukaan. Kun tuli hyvitys, summasta oli vähennetty postikulut kahteen kertaan eli sekä alkuperäisen lähetyksen postikulut että palautuksen postikulut. Eli maksoin heidän laaduttoman tuotteensa tilauksesta ja palautuksesta 15.80€. Laitoin reklamaation, tuskin vastaavat mitään, mutta jatkossa kierrän tuon putiikin kaukaa. 

Vierailija
30/33 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijalkamyymälässä ei ole palautusoikeutta, en voi suositella. Lisäksi oli todella epämieluisa myymäläkäynti, sovituskoppiin sai viedä max 3 tuotetta, mutta tästä ei mainittu kuin myyjän suusta vasta pukukoppiin kävellessäni. Lisäksi kysyessäni etsimääni tuotetta myyjä alkoi kesken etsimisen palvella toista asiakasta ja unohti minun asiani, piti kysyä uudestaan 

Vierailija
31/33 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menee ihan tiskiräteiksi. Ja voi hurja kun tota pöllyävää mohairia tungetaan tuutin täydeltä jokaisessa kaupassa. Karvaa irtoaa ihan kamalasti ja tummat housut sitä täynnä. Kauhea kokemus näistä vaatteista,ekan käytön jälkeen ei ikuna enään päälle.

Vierailija
32/33 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin verkkokaupasta tuotteen.Erittäin huono ompelujälki.Lankoja sai siistiä joka frillasta.

Tuotteessa oli myös reikä valmiina!

Reklamoin asiasta.Ei ollu enää uutta EHJÄÄ varastossa.

Ehdottivat ompelijalla käynti.Ei joka kylässä ole tähän mahdollisuutta..

Loppujenlopuksi jouduin itse korjaamaan ostokseni.Maksoin kuiteski yli 100e ostoksesta.

En ole missään ikinä kokenu näin huonoa asiakaspalvelua kuin Wilhelmiinassa

Vierailija
33/33 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS Helsingin Wilhelmiinan Fredrikinkadun liikkeestä!!!!

Heillä ei ole VAIHTO eikä PALAUTUSOIKEUTTA.

Tämä kielii siitä että omistajat eivät itsekkään usko tuotteidensa laatuun (palautuksia tullut varmasti rutkasti). 

Huonolaatuista vaatetta sekä huonoa asiakaspalvelua, en voi suositella.

Sen sijaan että saisivat iloisen tyytyväisen asiakkaan esim. Vaihtamalla käyttämättömän tuotteen toiseen, haluavat karkottaa asiakkaat!

Uskomatonta että kyseinen yritys on vielä olemassa.