Coca Colan maku, onko muuttunut muidenkin mielestä?
Mun mielestä kokis maistuu nykyään jotenkin pistävältä ja keinotekoiselta. Huomaako joku muu selvää eroa? Harmillista, kokis on mun suosikkilimu ja yks ainoita "paheita". Vai onko mun makunystyröissä vikaa?
Kommentit (24)
Juon pelkästään zeroa silloin kun colaa juon ja musta tää uusi on parempi. Original cocis kylläkin maistuu huonommalta nykyään.
Lopeta sen paskan juominen. Pilaat kehosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sun asias. Mene muualle jauhamaan paskaa.
Kokeile ensi kerralla ostaa tölkkicolaa.
Pulloissa olevan kokiksen maku on todella laimea.
Saman huomasin viikonloppuna! Juon tosi harvoin cokista tai yleensä mitään muutakaan limsaa mutta nyt sunnuntaina ostin vielä sellaisen lasipullon mistä on ennen maistunut parhaalta mutta en tykännyt. Mies väitti ettei huomaa eroa mutta mä huomasin
Sitruunahappo muutettu fosforihapoksi, joten sitruunan potkua ei ole maun lopussa :(((
Olen huomannut saman. Jätin kokiksen sitten kokonaan pois. En olisi koskaan uskonut, että luovun siitä ikinä.
Ostin äsken tölkin pitkästä aikaa ja tosi mitäänsanomaton maku?? Zeron pilasivat joo, mutta tämä on sokerikokista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Hanavedessäkin on keholle haitallisia aineita.
Normi kokis on aivan karmeeta nykyään. Vaihtakaa kokiksen ystävät Lidlin Free colaan, maku on aika lähellä vanhaa kunnon coca colaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on siinä vaiheessa kun menet verorahoillani hoitamaan syöpääsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on siinä vaiheessa kun menet verorahoillani hoitamaan syöpääsi
No sitten odotat kunnes ollaan siinä vaiheessa ja hyökkäät vasta sitten pätemään.
Basbarduu90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, sellaiset salaliittoteoriat sieltä--- laitahan foliota päähän niin estää säteilyn
Noita paskoja kun litkii ni häviää järki hitaasti päästä. Huomaat sitten, että istut sohvalla katsoen temptetion islandeja ja sohvaperunoita hihittäen samalla kun päässä mätii.
Basbarduu90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä siitä oma ketju. Limu ja etenkin kola on huomattavasti hanavettä vahingollisempaa keholle.
Ainahan niitä reseptejä rukataan parin vuoden välein.
Kylmänä lasipullosta se on aivan yhtä hyvää kuin aina ennenkin.
Coca Cola Zero maistuu nykyään ihan puulta. Ei ole yhtä hyvää kuin aikasemmin.
Joo, minä ja pikkusiskoni huomattiin ero tässä uudessa Zerossa.