Onko täällä muita joiden mielestä Ismo Leikola ei ole hauska?
Tai ehkä sillä joskus alkuaikoina on ollut ihan hauskojakin juttuja mutta nykyisin kun katsoo sen uusia englanninkielisiä pätkiä youtubesta niin ne on lähinnä vaivaannuttavia.
Kommentit (86)
Olin pari viikkoa sitten hänen suomenkielisellä keikallaan ja oli todella hauska. Tuli vastinetta rahoille.
Ismo on keskimääräistä standup-koomikkoa hauskempi.
On, mielestäni ei ole hauska kaukana siitä
On todella hauska. Ainoa suomalainen koomikko jota voi katsoa ilman myötähäpeää. Kävin katsomassa kokonaisen keikan englanniksi Helsingissä. Kantoi tosi hyvin sen pari tuntia. Virheetön ulosanti. Erittäin ammattimainen. Hauska.
Vierailija kirjoitti:
Me on aina tykätty.
Mekin tykätään miehen kanssa siitä
Tai ehkä siihen vaan kyllästyy nopeesti kun se vetää aina sitä samaa roolia
En pysty edes katsomaan hänen kuvaansa.
Kaikki standup komiikka aiheuttaa minussa vain ahdistusta.
Ismo on älykäs ja on ollut hauskimmillaan, kun on ollut niitä oivaltavia Markus Kajomaisia juttuja.
Pari hieman kyseenalaista hieman humalaista ja alatyylistäkin olen nähnyt niistä en pitänyt.
Kova työtahti miehellä.
Ismossa on se miellyttävä piirre ettei hänen tarinointinsa sisällä helvetinmoista huutamista hauskassa kohdassa.
Jos tykkää kuivasta täysin harmittomasta huumorista voi Leikolaa pitää hauskana. Muut pitävät häntä tylsänä ja harmaana, mutta se on nykyaikaa koomikon pitää olla harmaata massaa ettei kukaan suutu. Leikola on nykyajan tuote, meidän pitää esittää kuinka hänenkaltaiset on mukamas hauskoja, että voimme edes tekonauraa jollekin.
Musta se on hauska englanniksi mutta ei suomeksi
en tiedä miksi
Vierailija kirjoitti:
Ismo on älykäs ja on ollut hauskimmillaan, kun on ollut niitä oivaltavia Markus Kajomaisia juttuja.
Pari hieman kyseenalaista hieman humalaista ja alatyylistäkin olen nähnyt niistä en pitänyt.
Kova työtahti miehellä.
Minä kans Kajoa ja Kajohtavaa Ismoa diggaan.
Ehkä se aranoloinen ääh, ööh, tuota.... hei- ismo onkin aito Ismo joka on sitten hiottu lavahahmoksi?
Sinällään olisi hienosti keksitty (sekin): epäesiintyjämäinen esiintyjä!
Nykysin siltä taitaa olla jutut vähän loppunu kesken ja ne alkaa olla sellasta Hedberg-tasoa et miehet ovat tällaisia ja naiset tällaisia höhöhöhö ja sit joku maailman kuluneinen stereotypia josta pitää väkisin vääntää joku paska läppä
Hevosihmisenä en unohda sitä, kun Leikola löi hevosta nyrkillä päähän. Sen jälkeen on oksettanut koko tyyppi.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä leikolan ylistystä. Vähän tönkkö koko mies eikä edes hauska. Hedberg on hauska ja muutama muu, mitä näissä TV ohjelmissa on ollut.
Se löi hevosta. Sitä en anna anteeksi.
No ei kyllä ole hauska.
Hedberg taisi sentään ymmärtää lopettaa.