Nainen, miksi haluat seksiä miehen kanssa?
Kun aloitus poistettiin ilman yhtään kommenttia av:lta niin laitetaan tänne sitten ettei järkytä heikkohermoisia.
Itse en voi käsittää miksi joku haluaisi miehen kanssa seksiä joten kertokaas naiset omista syistänne.
Minulle miesten kehojen ajattelu aiheuttaa ällötystä ja kalujen miettiminen oksettaa. Naisten ajattelu taas on mahtavaa ja kaikki naiset ovat silmissäni haluttavia.
M41
Kommentit (74)
Haluan kovasti seksiä jokapäivä, miehen kanssa siis. Ja miksi, siksi että saan orgasmeja ja seksi on ihanaa.
Koska olen hetreo ja haluan kalua sisääni.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kovasti seksiä jokapäivä, miehen kanssa siis. Ja miksi, siksi että saan orgasmeja ja seksi on ihanaa.
Etkö saisi seksiä ja orgasmeja ilman miestä? Miksi se on juuri mies joka pitää olla tässä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Eikö "kalua" voisi heiluttaa joku muu kuin mies? Miksi mies on se joka on oltava tässä mukana?
Mm, mielenkiintoinen kysymys. Enkä tiedä haluankokaan :D No, oviksen aikaan moni mies näyttää haluttavalta, mut jos nyt tosissaan miettii, niin kai siinä jotkut alkukantaiset vaistot vaikuttaa?
Koska haluan orgasmeja ja yksin niitä tuottaen ei ole niin kivaa.
Miehen kehon erilaisuus kiehtoo, samoin tietysti koko olemus, puhetapa, eli kokonaisuus. Ei pelkästään miehen sukuelimet herätä mitään kiksejä, mut kun oikea mies osuu kohdalle, niin silloin se halu kohoaa ihan sfääreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö saisi seksiä ja orgasmeja ilman miestä? Miksi se on juuri mies joka pitää olla tässä mukana?
Ei sillä oikeasti ole miestä. Dildo yöpöydän laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö "kalua" voisi heiluttaa joku muu kuin mies? Miksi mies on se joka on oltava tässä mukana?
Ei, koska en ole mikään lesbo. Miten asia on sulle näinkin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse vaikka et osaa lukea kysymystä oikein. Ootas kun väännä rautalangasta. MIKSI se on oltava mies jonka kanssa haluat seksiä? älä keskity tuossa muihin sanoihin kuin vain sanaan MIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valinta ole mies vs nainen. Voit saada kalua muiltakin. Vaikka koneelta tai omalta mielikuvitus olennolta.
Haluan seksuaalisesti vain ihmisiä, joihin minulla on syvempiäkin tunteita. Toistaiseksi kumppanit (2 kpl) ovat olleet miehiä, mutta objektiivisesti ajateltuna naiset ovat mielestäni paljon viehättävämpiä ja kauniimpia, kuin miehet. Eli koska olen rakastunut miehiin, niin siksi harrastan seksiä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan seksuaalisesti vain ihmisiä, joihin minulla on syvempiäkin tunteita. Toistaiseksi kumppanit (2 kpl) ovat olleet miehiä, mutta objektiivisesti ajateltuna naiset ovat mielestäni paljon viehättävämpiä ja kauniimpia, kuin miehet. Eli koska olen rakastunut miehiin, niin siksi harrastan seksiä heidän kanssaan.
Eli sulle ei oo sillä väliä että se on mies vaan tunteella toista kohtaan. Paremminkin vois ehkä sanoa että siitä huolimatta että ne on olleet miehiä olet halunnut heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse vaikka et osaa lukea kysymystä oikein. Ootas kun väännä rautalangasta. MIKSI se on oltava mies jonka kanssa haluat seksiä? älä keskity tuossa muihin sanoihin kuin vain sanaan MIKSI.
Koska en ole LESBO. Jokohan nyt ymmärtäisit asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee sun kanssas. MIKSI et ole lesbo? Miksi haluat miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee sun kanssas. MIKSI et ole lesbo? Miksi haluat miestä?
Koska olen pesunkestävä hetero.
Ja luulen, että keksin just ikiliikkujan. Jos onneton nyt tätäkään tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se sulle vastas että ei ole lesbo. Oletteko te sateenkaariväki oikeasti noin vajaaälyisiä?
Ei vddu teidän vajakkien ka
Olet 100% lesbo mies, mutta et kuulu sateenkaariväkeen. Mihin sä sitten kuulut?
Taidat olla aika nunori jos et oo tuota vitsiä ennen kuullut :D
An old cowboy sat down at the bar and ordered a drink. As he sat sipping his drink, a young woman sat down next to him. She turned to the cowboy and asked, Are you a real cowboy?
He replied, Well, Ive spent my whole life, breaking colts, working cows, going to rodeos, fixing fences, pulling calves, bailing hay, doctoring calves, cleaning my barn, fixing flats, working on tractors, and feeding my dogs, so I guess I am a cowboy.
She said, Im a lesbian. I spend my whole day thinking about women. As soon as I get up in the morning, I think about women. When I shower, I think about women. When I watch TV, I think about women. I even think about women when I eat. It seems that everything makes me think of women.
The two sat sipping in silence.
A little while later, a man sat down on the other side of the old cowboy and asked, Are you a real cowboy?
He replied, I always thought I was, but I just found out Im a lesbian.
Kesätuuli vaan puhaltelee ap:n korvien välissä...
Vierailija kirjoitti:
Kesätuuli vaan puhaltelee ap:n korvien välissä...
Ja et vieläkään osaa vastata kysymykseen.
Aivan eli ei ole olemassakaan naisia jotka haluavat seksiä miesten kanssa. Ihan ymmärrettävää.