Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

remun vedenpitävyys?

09.09.2008 |

Kävin hätäpäissäni ostamassa isomman haalarin edellisen jäätyä pieneksi. Oikea koko löytyi remusta jonka alesta löysin ja ostin. Kotiin tullessa aloin miettimään vedenpitävyyttä... Kangas kostaussuojattu ja alaosan saumat teipattu eikö niin? mutta tuleeko esim olkasaumoista/selästä vesi sisään jos ulkoilee sateessa? Meillä sade ei ole este ulkoilulle ja nyt mietinkin tekeekö tuolla haalarilla sittenkään mitään..? mielellään kuulisin kokemuksia. Lappuja en ole irroittanut eli voin vielä palauttaa ja ostaa vaikka syksyn malliston reimatecin tilalle jos tämä ei täytä vaadittavia ominaisuuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätäkössä uidessa on kastunut yläosa.

Vierailija
2/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ulkoiltu tihkusateessa Remu-haalareissa ja pysytty kuivana, vaikka saumoja ei ole teipattu. Ihan kaatosateessa ei olla kokeiltu.

Toiset sanoneet, että kastuu olkasaumoista sateella - itse en ole tätä vielä huomannut ja olen ollut Remuihin ihan tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-osassa vain ei.

Vierailija
4/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos vähänkin reilummassa sateessa (ei välttämättä tarvi olla edes kaatosade). Meillä kastui neiti yläosastansa kun ulkoiltiin alle 30min tavallisessa sateessa. Alla olevat puserot oli aivan märkiä sisälle tullessa.

Vierailija
5/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ulkoillaan kyllä säästä riippumatta ja toisinaan vaatteiden täytyy kestää myös kaatosadetta, enkä toisaalta halua miettiä pysyykö lapsi kuivana vai ei. Remun housuja meillä on ollut ja toppaa kyllä johon olen ollut tyytyväinen. En tiedä, ehkä välikausihaalari ei kuitenkaan täytä meidän vaatimuksia. Onkohan kevään reimatecin vk-haalareita enää missään jäljellä..jotain pientä alea siis ajan takaa ;) syksyn vk-haalareita kun ainakin kyllä löytyy. 86senttistä pitäisi olla.

kiitos vastanneille :)