Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synti olla helteillä sisällä?

Vierailija
29.06.2024 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. :) Tiesittekö, että Japanissa on 35 asteen helteitä ja ilman kosteus% on tyyliin 90. Siellä käsketään ihmisiä pysymään sisällä viileässä. Suomessa pitäisi pakottaa vuokranantaja hyväksymään se, että jos vuokralainen haluaa ILP:n, niin vuokralainen saisi sellaisen asentaa. Sisällä 28. ~Mies26

Vierailija
22/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään jännää välivaihetta. Lapsuudessani aina kannustettiin menemään ulos aurinkoisella säällä, kun silloin ei tiedetty auringon vahingollisia vaikutuksia. Nyt tiedetään ja auringossa olosta varoitellaan, mutta samaan aikaan elää tämä "on synti olla sisällä, kun aurinko paistaa" -ajattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen varjossa terassilla kirjaa ja juon olutta sekä kuuntelen Kalevan kisoja läppäriltä. Kohta alkaa matsit. Ihanaa vapaata oleskelua. Porottavaan aurinkoon ja helteeseen ähöttämään mua ei enää saa kukaan. 

Ja iho mulla on aina valkoinen ja suojelen sitä - en ole koskaan muuta halunnutkaan olla kuin valkoinen, ei ole identiteettikriisiä. Eikä sukupuolikriisiä, olen nainen. Eikä seksuaalisuuskriisiä - olen jonkin sortin bisse. Eikä ruokaongelmia - olen sekasyöjä. Eikä juomaongelmia - ei valu, ei pursku ja viinaa otetaan joskus, jos huvitta, useimmiten ei huvita. Olen monessa mielessä etuoikeutettu - kaikki on selvää, eikä tarvitse koko ajan olla huomion ja auringon alla. 

Vierailija
24/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä etelä-Euroopassa olen ulkona 06-22, käyn sisällä vain laittamassa ruokaa. 

Nyt varjossa 32 mutta utua/vähän pilviä joten istun poissa varjosta ja nautin. Vähän kosteaa, saattaa tulla ukkosta illalla

Vierailija
25/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä on kiva tehdä syntiä.

Vierailija
26/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. :) Tiesittekö, että Japanissa on 35 asteen helteitä ja ilman kosteus% on tyyliin 90. Siellä käsketään ihmisiä pysymään sisällä viileässä. Suomessa pitäisi pakottaa vuokranantaja hyväksymään se, että jos vuokralainen haluaa ILP:n, niin vuokralainen saisi sellaisen asentaa. Sisällä 28. ~Mies26

No eihän se olen vuokraisännän lupa-asia vaan taloyhtiön! 

Vierailija
27/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja pakkasella ja sateella.

Vierailija
28/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
29/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on mökillä ilmastointi. Voi sisällä vilvoitella ja on hyvä nukkua.

Miksi mennä mökille istumaan sisällä??

Vierailija
30/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä mökille istumaan sisällä??

Mökki ketä se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme