Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 10 vuotta haikaillut yhden naisen perään

Vierailija
28.06.2024 |

Kirjoittanut satoja rakkausrunoja hänelle, itkenyt itseni uneen unelmoiden hänestä,  saanut raivareita hänen vuokseen ja melkein tehnyt itsarin hänen takiaan. Koska hän ei halua minua. Mutta tässä tulee paras kohta. Jos hän haluaisikin minut, nainen oksettaisi minua. Vetuloin ja vatvon, haluan ja en halua. En usko että mulla seisoisi hänen kanssa, tarvitsen sellaiseen toimintaan erityyppisen naisen. Ja kun tiedän ettei seisoisi, se saa mut raivon valtaan. Haluaisin nus.ia häntä edes kerran mutta en saisi sitä ylös. Tiedän sen. Voi  sen näin anonyymisti paljastaa. Olen muutenkin päättämätön luonne, naisystävät joita ollut ovat melkein pakottaneet minut suhteeseen. Jokin adhd kai on ja psykoosiakin joskus pukkaa. En usko enää ulospääsyyn tästä. Irtosuhteet kai mulle parasta. Ei mulla muuta.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun "stalkkeri". Tosin tuo 10 v. aika ei täsmää, mutta muuten jutut just samanlaisia.

Vierailija
2/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nyt hyvä mies tuo nainen, ei sovi sinulle. Eteenpäin on elävän mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-ra-pia

Vierailija
4/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jatkoa vielä:

Hän on kuin kielletty hedelmä, jota haluan maistaa mutta tiedän ettei se ole hyvä idea. Silti ajatus hänen kosketuksesta saa minut haluamaan enemmän. En tiedä miten selviäisin, jos hän koskaan antaisi minulle mahdollisuuden. Mutta samalla tiedän, että se olisi tuhoisaa minulle. En voi kieltää sitä, että haluan häntä enemmän kuin mitään muuta maailmassa, mutta tiedän että se ei koskaan voi tapahtua. Niinpä jään tähän epätoivoon ja ristiriitaan itseni kanssa. En tiedä mitä tehdä, en tiedä mitä haluan. Mutta yksi asia on varma rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Vaikka se tuskaa aiheuttaakin, en voi kieltää sitä tosiasiaa. Olen valmis vaikka kärsimään, jos se tarkoittaa että saan olla lähellä häntä edes hetken. Olen valmis ottamaan riskin, vaikka tiedän sen olevan tuhoon tuomittu. Rakkaus voi olla ristiriitaista ja vaikeaa, mutta en voi kieltää sitä tunnetta joka sykkii sydämessäni häntä kohtaan. Olen valmis tekemään mitä tahansa, jotta voisin tuntea sen rakkauden edes hetken. Vaikka tiedän sen olevan väärin ja mahdotonta, en voi lopettaa unelmointia siitä, että ehkä joskus, jossain vaiheessa, hänkin voisi rakastaa minua takaisin.

Ap

Vierailija
5/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD ei tollasta aiheuta. We don't claim you. Sinä olet ihan vaan sekaisin ja pakkomielteinen. Tarvitset terapiaa. 

Vierailija
6/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti? Sellainen ei tule naista saamaan koskaan, eli kannattaa tyytyä suosiolla kohtaloonsa.

Vierailija
7/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jännänainen?

Vierailija
8/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiltti? Sellainen ei tule naista saamaan koskaan, eli kannattaa tyytyä suosiolla kohtaloonsa.

Päinvastoin. Ironia on siinä, että saisin kenet vain. Nainen jota haikailen ei ole edes kovin kaunis. Ap

Vierailija
9/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on vaarallinen. Hän jahtaa naista, joka on tehnyt selväksi, ettei halua miestä. 

Vierailija
10/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan häntä salaa somessa, etsin. Nyt kymmenen vuoden jälkeen voin sanoa, että seuraaminen kannatti. Hän on ihanampi kuin koskaan osasin kuvitella, ja olen onnellinen siitä, että uskalsin ottaa askeleen kohti häntä, vaikka se aluksi tuntui mahdottomalta. Näiden vuosien aikana olen oppinut, että joskus haaveille kannattaa antaa mahdollisuus muuttua todellisuudeksi.

Ap

Vierailija
11/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jännänainen?

Ei, täysin päinvastainen. Ap

Vierailija
12/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi saada häntä? Onko hän varattu? 

Vierailija
13/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varattu

Ap

Vierailija
14/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on pisin. Ota se nyt.

Vierailija
15/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nainen tietää ettemme tulisi toimeen, olen liian paha poika hänelle. Ap

Vierailija
16/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jännänainen?

On

Vierailija
17/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varattu

Ap

Olet kuvottava.

Vierailija
18/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haikailen yhtä Wikmanin Erikaa. Sillä on niin upeet luomutissitkin että ihan lääpällään oon.

Vierailija
19/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan tyytyä omaan handuun :(

Vierailija
20/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tuo, että nainen oksettaisi sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi