Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin taas tänään 20v vanhemmaksi

Vierailija
28.06.2024 |

Näin käy aina. Olen 50v ja luullaan 70v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luullaan aina vanhemmaksi. Syöpähoidot ovat vanhentaneet ihoa niin paljon. Olen vasta 30, mutta monesti minua luullaan yli 40-vuotiaaksi. Ärsyttäähän se hieman, mutta on tärkeä muistaa että vanheneminen on etuoikeus, jota ei kaikille suoda. Olkaa siis iloisia rypyistänne!

Vierailija
2/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on tällä viikolla kysytty onko mulla lapsia/onko ne jo muuttaneet kotoa, ja sanottu, että kiva kun nuoret saa ja tekee kesätöitä.

Olen 35. Oon mikä oon, veikkaan että yleensä arviot menee aika oikeaan 28-35 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä luulet, etyä on se tekijä, miksi näin on? Rypyt, harmaat hiukset, ylipaino, vanhentavat vaatteet, joku muu?

Vierailija
4/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä luulet, etyä on se tekijä, miksi näin on? Rypyt, harmaat hiukset, ylipaino, vanhentavat vaatteet, joku muu?

Harmaat hiukset ja ylipaino nykyään. Nuorena olin nätti ja hoikka mutta silloinkin 17v mua luultiin 30v.

Vierailija
6/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yks 25-vuotias työkaveri luuli just vissiin 50 - 60 -vuotiaaksi (olen 43)

Tuli puhetta eräästä asiasta joka tapahtunut 70-luvun alussa, ja työkaveri kysyi mitä muistan siitä. 

No, en nolannut häntä vaan kiersin kysymyksen, enkä edes loukkaantunut, koska muistan itsekin kaksvitosena niputtaneeni kaikki yli 40-vuotiaat samaan harmaaseen ikäloppujen massaan :D

Vierailija
7/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasvan käyttämättä jättäminen vanhentaa

Vierailija
8/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin päin. Moni viisikymppinen palstalupaus menee kevyesti kolmevitosesta.

Vierailija
9/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkorasvan käyttämättä jättäminen vanhentaa

Ei mulla ole ryppyjä.

Vierailija
10/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaat hiukset ja ylipaino nykyään. Nuorena olin nätti ja hoikka mutta silloinkin 17v mua luultiin 30v.

Hiukset voi värjätä.

Vierailija
11/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset voi värjätä.

Niin voi mutta pyrin luonnollisuuteen. Ja "mummona" saa hyvää palvelua esim kaupoissa.

Vierailija
12/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sitä ihmistyyppiä, joka näyttää jo nuorena paljon aikuisemmalta kuin oikeasti on. Hiukset voi tosiaan värjätä ja hiusmallilla sekä vaatteilla saada nuorekkuutta olemukseen.

Vierailija
13/13 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sitä ihmistyyppiä, joka näyttää jo nuorena paljon aikuisemmalta kuin oikeasti on. Hiukset voi tosiaan värjätä ja hiusmallilla sekä vaatteilla saada nuorekkuutta olemukseen.

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän