Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suostun käyttämään vain SI-järjestelmän mukaisia yksiköitä. Laitan kädet korville ja lällätän, jos
28.06.2024 |
joku puhuu kaloreista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eli käytännössä sä kieltäydyt käyttämästä kelloa (tunnit, minuutit), ja kalenteria (päivät, viikot, kuukaudet), ja rahaa (eurot, sentit). Sä et juo mitään (litrat), paitsi vesijohtovettä joka mitataan kuutiometreissä. Sä voit ajaa autolla, mutta ideologisista syistä sä olet peittänyt sen nopeusmittarin.