Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt ja yöpynyt Levillä?

Vierailija
28.06.2024 |

Minusta tämä ihminen on nolo.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Lappi ei innosta yhtään. Kävin laskettelemassa Alpeilla kun asuin siellä ja lasketella voi vaikka kymmeniä kilometrejä kerrallaan, siis todella pitkiä matkoja ja joku Levi nyt on pikku nyppylä sen rinnalla. Saman raha laittaa paikkaan, jossa saa kunnon vastinetta rahoilleen. 

Vierailija
42/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka vihaa talvea ja talviurheilua yli kaiken. Okei, tiedän, siellä on ne After skit tai mitä onkaan ja siellä voi olla vaan sisällä koko ajan jos haluaa olla, mutta miksi maksaisin siitä? Eli tällainen ihminen kuin minä ei ole koskaan käynyt Levillä. Mutta ymmärrän oikein hyvin miksi talvesta nauttiva ihminen käy siellä. Yhtä hyvin kuin ymmärrän miksi kesästä nauttiva tykkää käydä tekemässä kesäjuttuja.

Levi on kyllä olemassa myös kesällä ja siellä voi käydä tekemässä myös kesäjuttuja. Tosin vielä parempi syksyllä kun ei ole enää itikoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har varit och skidat på Levi. Det är bara att konstatera att mycket bättre finns i grannskapet. 

Vierailija
44/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut onneksi noissa renttujuhlintapaikoissa tai konserteissa. 45n sinkku, ei lapsia, ei eläimiä, ei autoa, ei rahaa, ei sitä ja tätä. 

Vierailija
45/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu Ylläksellä. Useastikin. Sanoin Rukalla. Ei oo hinkua Leville.

Vierailija
46/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa luulla että levillä käynti on muka hienoa. Ap  on tosi lapsellinen. 

Vierailija
47/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi semmonen, joka arvostaa luonnonrauhaa ja aitoutta. Levi on wannabe Alppikylä. Äänekäs ja teennäinen. Vrt. vaikka lähellä sijaitseva Pallas.

Vierailija
48/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Levillä useammankin kerran. Ihmettelen minkä takia aloittajasta Levillä käyminen on jotenkin ihmeellistä.

Vierailija
49/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen ihmisen mielestä Leville voi matkustaa vain talvella? En ymmärrä näitä "en laskettele joten en käy Levillä"-kommentteja. 

Vierailija
50/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt. Lappi ei innosta yhtään. Kävin laskettelemassa Alpeilla kun asuin siellä ja lasketella voi vaikka kymmeniä kilometrejä kerrallaan, siis todella pitkiä matkoja ja joku Levi nyt on pikku nyppylä sen rinnalla. Saman raha laittaa paikkaan, jossa saa kunnon vastinetta rahoilleen. 

Tämä. Eikä tarvitse kärsiä hirmupakkasista Keski-Euroopassa. 

Vierailija
51/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Kauppaopistossa opiskellut yo-merkonomi -mies. Reilut 50-vuotias. Työskentelee Kuusankoskella huoneistonvälittäjänä. Kolme lasta, joista kaksi aikuista, nuorin kehitysvammainen, mutta suunnitellaan hänen muuttoaan tuettuun asumisyksikköön. Harrastaa kalastusta ja ikebanaa. Matkustellee perheineen ja yksin mielellään Pärnuun.

Vierailija
52/65 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tällainen fiksu omilla aivoilla  ajatteleva joka ei piittaa monotansseista eikä kännissä örveltävistä. Olen kuullut riittävästi aiheesta. Minä taas ihmettelen millainen ihminen ei käy Portugalissa?

Vierailija
53/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Kävin työpaikan matkalla, naurettava juopottelu- ja pettämispaikka.

Maisema oli kaunis.

Vierailija
54/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ja omaa elämäänsä elävä.

Ulkopuolisten huutelijoiden mielipiteet voi jättää huomiotta. Keskittyy rakentamaan omaa hyvää elämää.

Vierailija
55/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joskus lapsena. Lappi ei sinällään kiiinnosta ja en ole aikuisena käynyt Rovaniemeä pohjoisempana.

Vierailija
56/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen, joka tekee näitä typeriä Provo aloituksia, on nolo ja säälittävä. Miten kenellekään riittää aikaa tämmöiseen? Eikö sinulla ole mitään mukavaa tekemistä? 

Vierailija
57/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta juhlia Rytkösten ja luottotieto-ongelmaisten B-luokan julkkisten kanssa. Appivanhemmilla on siellä mökki, mutta en ole koskaan käynyt. Vaimo käy lasten kanssa kerran vuodessa. Käyn mieluummin laskettelemassa Alpeilla ja kavereiden kanssa esim. Lontoossa jalkapalloa katsomassa ja juhlimassa.

Vierailija
58/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällainen joka ei pidä turistirysistä eikä laskettelusta. 

Vierailija
59/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin nolo on se ihminen, joka viettää lomansa Levillä tai Sääriselällä, minkä nimikin jo kertoo millainen huoraamis- ja pettämispaikka se on. Jos maksullisia haluaa, niin niitä löytyy etelämmästäkin. Ja idästä.

Älä nyt. Kyllä ne naiset Ihkusta ja Hullusta Porosta on aina ihan ilmaiseksi lähteneet matkaan. Drinkin olen saattanut tarjota ihan kohteliaisuudesta.

Vierailija
60/65 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt kesäloma reissulla levin huipulla. Lapin reissuilla harvemmin Leville menee. Talvella käydään laskettelemassa, mutta itse ainakin suosin, mitä hiljaisempi ja rauhallisempi paikkaa sen parempi, aina on hyvä palvelu ja heti. Muutenkin kuulostaa että levi on joku alkoholistien kokoontumispaikka. Me kun menemme laskettelemaan esim 5 päivän reissu. Otamme 5 päivän liput ja aamusta iltaan asti mäessä. Mitä enemmän väkeä, sen huonompi paikka.