Heittelettekö parvekkeelta ulos vihanneksien kuoria yms. maatuvaa ?
Helpompi heittää sinne kuin kipittää roskat viemään heti, koska biojäte haisee kotona
Kommentit (57)
Joo ja joskus myös lemmikin ulosteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan noin törkeä ole?
Ei siinö ole törkeyttä. Joku omenan kota kuuluu ulos maatumaan
Joo mä kaipaan rottia ja hiiriä kyllä niin meidänkin rappuun
Kyllä viskaan laskiämpärin kuten Italialainen Nonna
Niin siis heität sinne ruokaa rotille ja muille villieläimille joita ihmiset ei yleensä toivo ihmisasutusten lähelle esim. levittämään tauteja.
Ei huolta, kamerat ovat jo kuvanneet touhusi.
T. Taloyhtiön hallitus
Kyllä vaan ettei mene hukkaan. Myöhään yöllä tai varhain aamulla. Kissan kakat lentää kannssa pikku hiekkkalapiolla parvekkeelta puutarhaan.
Ihan kaikki lentää partsilta alas. Asun omakotitalossa. Kerrostalossa opiskeluaikoina kusin myös partsilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä kaipaan rottia ja hiiriä kyllä niin meidänkin rappuun
Mua aksetta kaiki hhiire jha rotat hyi helvvetti ma ioksennan ne ssaatannan suomilainen rotat
Heitin miehen parvekkeelta. Kai se maatuu?
t. kiukkuinen emäntä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan noin törkeä ole?
Kyllä monet muistisairaat ja psyykkisesti sairaat heittelevät roskia parvekkeelta.
Mun ukko paskoo kaiteelta alas
kerran tippu itsekin siitä riuulta alas
onneksi meni vain ranne
En halua apinoinen lisäksi rottiakin joten en heitä.
Talvisin tulee toisinaan heiteltyä vanhentuneita kasvikseja harvakseltaan jänöjusseille, kun niitä näkyy loikkivan takapihalla.
Kesäisin ei.
Lintuparvet parveilevat kesäisin myös ja lintujen ruokinta on kielletty.
Pupuillakin riittää syötävää omasta takaa.
Heitän vain tumpit pihalle, kun en viitsi katsella törkyistä parveketta. Joskus lähtee kaljatölkki, parikin. Joskus lensivät parvekekalusteet, koska ne alkoivat tympiä. Kerran lensi muija, kun se vaan huusi, onneksi se selvisi.
Meillä oli afrikkalainen naapuri, joka ilmeisesti ei omistanut minkäänlaista roskista, koska kaikki lensi alas parvekkeelta. Silloin tajusin miksi monet Afrikan maat on kuin kaatopaikkoja. Kukaan ei välitä mistään. Hyvin itsekkäitä ihmisiä. Tai vain tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli afrikkalainen naapuri, joka ilmeisesti ei omistanut minkäänlaista roskista, koska kaikki lensi alas parvekkeelta. Silloin tajusin miksi monet Afrikan maat on kuin kaatopaikkoja. Kukaan ei välitä mistään. Hyvin itsekkäitä ihmisiä. Tai vain tyhmiä.
Somaliassa keskimääräinen äo on 60-70 välissä joten tyhmyyttään heittävät ei ilkeyttään tai itsekkyyttään.He eivät vain yksinkertaisesti pysty kuvittelemaan/ymmärtämään miksi niin ei kannata tehdä.
Joulukuusen olen heittänyt, ettei tiputellut neulasia pitkin rappukäytävää ja meidän asuntoa. Kävin kyllä kantamassa sen sieltä alhaalta sinne, minne kuuset oli ohjeistettu jättämään kierrätystä varten. Hyvin ne neulaset maastoutuu männyn neulasten joukkoon, kun lumet suli.
Vain silloin kun naapuritalon kyylämuori köpöttelee alhaalla.