Paimiossa järjestetään 6. heinäkuuta ilmapillunnuolennan MM-kisat
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010528029.html?utm_term=Autofeed&…
Hyi hel-vetti miten heteronormatiivista ja patriarkaalista naisten sortamista 🤮 miten tää voi olla edes laillista?!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtaa osallistua.
Daily Mail ym. varmaan uutisoi mielellään, jos joku vinkkaa.
Anter Yasa on taatusti valmiina tekemään juttua tapahtumasta Daily Mailille.
Kumman puolesta rahat tulosvetoon,ylioppilas Mäkysen vai ministeri Rydmanin?
Vierailija kirjoitti:
Joku lesbo voittaa ilmapillunnuolennan. Sanokaa minun sanoneen.
Voittihan suomalainen nainen ensimmäisen kansainvälisesti arvostetun nyrkkeilymestaruudenkin. Odotamme suomalaisten miesten vastavaa nyt tasapuolisuuden nimissä.
Järjestäjillä huumorin kehitys jäänyt näköjään sinne 15-vuotiaan tasolle, todella noloa
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuomaristo tietää, että nuoleeko kilpailija ilmapillua vai ilmapersettä?
Tenniksestä tutun rajakameran avulla tutkitaan lipesikö kieli rajan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kiellä lepakoilta ilman lipomista?
Onko tuossa edes ikärajaakaan? Sehän olisi jos sinne lapsetkin lähtisivät mukaan kun olivat muka iskän kanssa metsälenkillä, heh heh. Itse voisin sanoa muutaman valitun sanan puolisolleni jos hänestä ja lapsista olisi kuva tuolla. Hän kun lupaa ja antaa lapsille melkein kaiken, mitä lapset pyytävät.
Eikö olisi mukavaa jos puolisosi lipoisi villisti ilmaa ja lapsenne kannustaisivat isiä kohti maailmanmestaruutta?
Tässä taitaa olla heittämällä koko kesän valkoroskaisin tapahtuma! 🏆
Sukkela vikkelän voittaa näissä kisoissa.
Ilmapillu on rajaton. Täten lipsahdusta on mahdoton todistaa.
Ooh, kuinka rohkeaa ja omaperäistä. Kyllä nyt kaikki voimaantuvat
Vierailija kirjoitti:
Ilmapillu on rajaton. Täten lipsahdusta on mahdoton todistaa.
Ilmavälilihan jälkeen kieli on takalaiton.
Jaa Turun seudulla, sittenhän asiassa ei oo mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Sumerilaiset, Egyptiläiset, Kreikkalaiset, Roomalaiset jne rakensivat mahtavia kulttuureja. Nyt on toisin. Tuhansien vuosien jälkeen meillä järjestetään tälläiset kisat. Olemme todellakin sivistyneet ja kehittyneet. Ei viddu..
Roomalaiset tykkäs katella kun gladiaattorit taistelivat areenalla. Nykyajan paimiolaiset tykkäävät katsoa kun kielet heiluvat ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nuolin tänään ihan ehtaa pillua.
En olis ikinä uskonut, että tällainen kommentti saa mulle vedet silmiin. Viiteen vuoteen ei ole ollut se ksiä eikä mitään kosketusta. Mä haluan jonkun lähelle ja että muakin nuollaan.
Kiss ja Käärijä soi esityksen aikana.
Pitääpä askartella ilmapillu ja alkaa treenata lujaa, tähtäimenä luonnollisesti mestaruus.
Onko tuossa edes ikärajaakaan? Sehän olisi jos sinne lapsetkin lähtisivät mukaan kun olivat muka iskän kanssa metsälenkillä, heh heh. Itse voisin sanoa muutaman valitun sanan puolisolleni jos hänestä ja lapsista olisi kuva tuolla. Hän kun lupaa ja antaa lapsille melkein kaiken, mitä lapset pyytävät.