Listataan persaukisten juttuja
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaantumisen rajoilla olevat punalapputuotteet
Ikean perustaja Ingvar Kamprad suuntasi vähän ennen kaupan sulkemisaikaa palvelutorille ja kysyi, että mitä olisi tänään tarjouksessa.
Komppaan. Jos tarvitsen sen valmissalaatin nyt, niin tottakai ostan sen mieluummin -30 pros. hinnalla kuin täydellä hinnalla. Ihan kelpo kunnossa se alennuksessa olevakin on. Mikä järki olisi ottaa vierestä kalliimpi, jos saman saa halvemmalla?
Uusien tupakoiden tekeminen tupakantumpeista, uusi filtteri ja paperi ja siihen jämät
Ties, vaikka olisin polttanut juuri sinun jämiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Uusien tupakoiden tekeminen tupakantumpeista, uusi filtteri ja paperi ja siihen jämät
Ties, vaikka olisin polttanut juuri sinun jämiäsi.
Harvempi sellainen, jolla on talousasiat kunnossa, käyttää senttiäkään tupakkatuotteisiin. Talous on kunnossa juurikin siitä syystä, ettei tuhlaa turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ajavat aina tankki tyhjänä, ja joskus sitten jää se auto tienvarteen. Ei mene mun jakeluun, koska minun mielestäni se bensa on ihan yhtä kallista, jos vaikka täyttää puoli tankkia jo tankin ollessa puolivälissä (eli täyteen), kuin mitä se maksaa jos täyttää vain puolitankkia tyhjään tankkiin. Sen sijaan ei tule hinauskuluja / taksimatkoja lähimmälle huoltoasemalle / ystävän häiritsemistä kuskiksi, kun auto jäi taas jonnekin puolimatkaan.
eikö sulla toimi bensavalo olleenkaan tai edes se mittaristo, mistä näkee paljonko tankissa on bensaa?
Vaatteiden tilaaminen Bonprixistä. Vai mikä bonneprix se nyt onkaan. Kiinakrääsä ylipäätään.
Se koko 500€n kelatuki on viimeistään 7.pv jo käytetty. Ostetaan kaikkea turhaa ja jääkaappi täyteen. Loppukuu menee muilta pummaillessa kun ei se jääkaappi pysynytkään täytenä edes viikkoa.
Raha ei pysy hetkeäkään lompakossa vaan polttaa hyppysiä. Seuraavassa kuussa sama homma vaikka, edellisessä kuussa melkein näännyttiin nälkään. Kuukausi alkaa aina näillä lohtuostoksilla.
Tällaista seurannut vierestä.
En ole persaukinen ja maksan klarnalla siltä varalta jos tahdon palauttaa
Vierailija kirjoitti:
Lidl
En ole persaukinen ja käyn lidlissä, koska ei ole mitään järkeä antaa rahojaan k kauppiaalle
Vierailija kirjoitti:
Olettavat jostain käsittämättömästä syystä että kaikki muutkin ovat persaukisia.
Luulevat, että kaikki on kallista. Ei se niille ole joilla on rahaa.
Eivät ymmärrä, että jos on sellainen ongelma minkä voi ratkaista rahalla niin sitä ongelmaa ei ole jos on rahaa.
Miksköhän mun terapeutti jankkaa siitä, että minä olen sen mielestä köyhä ja tarviin toimeentulotukea 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät mukana joka paikassa.
Minä teen tätä koska ruokapaikat käyttävät niin laaduttomia raaka-aineita, että saan allergisia reaktioita
Ylihintaisia ja maistuu pahalle, voi mennä vatsakin sekasin. Mistä voi tietää onko niitä käsitelty asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on koira, vaikkei selvästikään olisi varaa koiran ylläpitoon (varsinkin eläinlääkärikulut). Sitten valitetaan, ettei ole rahaa ruokaan, mutta koira on pakko olla.
Tai kolme kersaa mitkä oletusarvoisesti pitäisi muiden elättää maksamillaan verorahoilla.
No lapsista on aika hankala päästä eroon, jos yhtäkkiä menee henkilökohtaiseen konkurssiin (esim. perheyritys kaatuu, puoliso kuolee, vanhempi joutuu sairaseläkkeelle tms. yllättävä tilanne, joka suistaa lapsiperheen tiukoille). Sen sijaan koiran voisi kyllä siinä tilanteessa varmasti antaa sellaiseen perheeseen, jossa olisi varaa maksaa siitä eläinlääkäristä, mutta kun ei millään voi luop
Tekopyhä on huolissaan valtion velasta ja veroista palstalla heti jos joku maksaa jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät mukana joka paikassa.
Tämä! Omien eväsleipien ja hedelmien mässyttäminen ja jugurttikipon kalistelu junassa tai bussissa 🤦🏼
Miksi oikeesti ihmiset syövät julkisisaa kulkuneuvoissa? Eivät voi muutamaa tuntia olla mussuttamatta? Haisee hirveelle ja on ällöttävää!
Vierailija kirjoitti:
50/50
huoltoasematreffit
kotitreffit!!! :D
Tämä! Ja ei treffit vaan rehvit.
Ostetaan osamaksulla muutakin kuin asunto.
Miten Klarnalla maksaminen liittyy perseaukisuuteen? Itse maksan Klarnalla nettiostoksia ja aina koko laskun kerralla.
Vierailija kirjoitti:
En ole persaukinen ja maksan klarnalla siltä varalta jos tahdon palauttaa
En ole eläissäni maksanut Klarnalla ja aina on palautukset onnistuneet kivuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl
En ole persaukinen ja käyn lidlissä, koska ei ole mitään järkeä antaa rahojaan k kauppiaalle
Kävin Lidlissä ostamassa joulunameja. Siellä Favorina-marsipaanit ovat palmuöljyttömiä eli eläimiä ei ole kuollut niiden vuoksi. Sen lisäksi isossa marmeladirasiassa marmeladeissa on aitoa hedelmää, jota ei enää ole suomalaisessa (pilatussa) klassikossa, jossa on vain sakeuttamisaineita, fruktoosi- ja glukoosisiirappia ja sokeria sekä aromeita ja väriaineita,
Vierailija kirjoitti:
Miten Klarnalla maksaminen liittyy perseaukisuuteen? Itse maksan Klarnalla nettiostoksia ja aina koko laskun kerralla.
No siten että se on persaukisten hankintatyökalu.
Ikean perustaja Ingvar Kamprad suuntasi vähän ennen kaupan sulkemisaikaa palvelutorille ja kysyi, että mitä olisi tänään tarjouksessa.