Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan persaukisten juttuja

Vierailija
28.06.2024 |

Klarna-maksaminen

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaantumisen rajoilla olevat punalapputuotteet

Pilaantunut on housuissas.

Mene töihin niin ei satuta niin pahasti nämä ketjut.

En viitsi, olen jo eläkkeellä. Voisit itse mennä niin pysyisit pois täältä haukkumasta muita ihmisiä.

Anna kun arvaan: työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka ikää max. 40v.?

Vierailija
122/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon laukut. Mikään ei huuda enempää wannabeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
124/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/50

huoltoasematreffit

kotitreffit!!! :D

Huoltoasematreffit ovat kätevimmät kun ei tarvi pynttäytyä ja saa päiväsaikaan selvää siitä, että toimiiko homma vaiko ei. Kyllä niitä pitkiä ravintolapäivällisiä ehtii syödä myöhemminkin jos halutaan. Naisena kokisin miehen tarjoamat kalliit ateriat jne siten, että minuun tärvätty rahasumma oikeuttaisi miehen myös saamaan minulta seksuaalisia palveluita. Se ei käy!

Vierailija
125/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton tankkaaminen 10-20€. Havahduin tähän nuorempana kun kaveri aina tankkasi 10 eurolla bensaa autoon. Ei silloinkaan saanut kuin 5-7l eikä autolla päässyt 100km matkaa. Itse vedän aina tankin täyteen.

M37

Vierailija
126/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääritään sätkiä, aikuiset ihmiset! Jos ei ole varaa ostaa tupakkiaskia niin sitten paras lopettaa se tupakointi! 

Vierailija
127/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon laukut. Mikään ei huuda enempää wannabeeta.

Miksi persaukinen olisi wannabee?

Vierailija
128/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton tankkaaminen 10-20€. Havahduin tähän nuorempana kun kaveri aina tankkasi 10 eurolla bensaa autoon. Ei silloinkaan saanut kuin 5-7l eikä autolla päässyt 100km matkaa. Itse vedän aina tankin täyteen.

M37

Auton tankkaaminen.

Vierailija
129/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat eväät mukana joka paikassa.

Minulla on keliakian lisäksi ruoka-aineallergioita. Pitäisikö rempseästi syödä sitä, mitä muut haluavat minun syövän ja päätyä ensiapuosastolle? Ei onnistu. Ajatelkoot ihmiset minusta sitten mitä lystäävät. Aion pidättäytyä omissa eläissäni jatkossakin.

Vierailija
130/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto 

Vierailija
131/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa takavalot pimeänä ja "säästää".

Vierailija
132/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ei ole hauskaa vaikka välillä naurattaakin! 

Vierailija
133/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaantunut on housuissas.

Mene töihin niin ei satuta niin pahasti nämä ketjut.

En viitsi, olen jo eläkkeellä. Voisit itse mennä niin pysyisit pois täältä haukkumasta muita ihmisiä.

Anna kun arvaan: työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka ikää max. 40v.?

Ihan kuule vanhuuseläkkeellä olen 45 vuoden työrupeaman jälkeen, ikää 66v.

Vierailija
134/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huonoitsetuntoiset akat haukkuvat köyhiä. Voiko olla säälittävämpää?

Vierailija
135/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin punalapputuotteet sinun mielestäsi pilaantuvat? Ei kai vaan leimapäivänä kello 24.00?

Vierailija
136/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Mä tankkasin nuorena aina 50mk setelillä. Sain tankin täyteen.

Vierailija
137/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa laskea kaupassa mitä voivat ostaa käytettävissä olevilla rahoilla. Sitten alkaa kassajonossa arpominen mitä jätetään pois ja jono seisoo. Työaikana siellä takana on niitä ei niin persaukisia joilla olisi kiire koska on ne työt.

He eivät ole vielä tutustuneet zero budgeting-metodiin. Suosittelen kaikille.

Takuusäätiön Penno näyttää centilleen, paljonko on rahaa käytettävissä seuraavaan tilipäivään mennessä kunhan sinne kirjaa kaiken käyttämänsä ja saamansa rahat. Ei todellakaan ole mikään häpeä käyttää laskinta kaupassa. Dyskalkulia on yhtä tavallinen ongelma kuin lukihäiriö. Se on vain alidiagnosoitu. Siksi moni ihmisiä pidetään suotta tunareina rahan suhteen.

Vierailija
138/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutut siitä että varakkaiden rahat makaavat tilillä käyttämättä kuin Roope Ankan rahasäiliössä.

Harrastan sijoittamista ja asi on niin, että niitä miljardeja euroja on makaamassa suomalaisten pankkitileillä. Sitten valitetaan kovaan ääneen ja päivittäin kun ei ulkomaalainen tule ja investoi suomalaisiin yrityksiin. Jospa ihmiset unohtaisivat sen reppana-asenteensa ja alkaisivat itse investoida vaikka suomalaisista yrityksistä koostuvaan indeksirahastoon kympin tai pari kuussa? 

Itseäni hyvmyilyttää kun suomalaisyhtiö, johon olen sijoittanut jonkin verran siihen omaan kun sen osakkeet olivat suklaapatukan hintaisia, on saanut diilit sekä Yhdysvaltoihin että Kiinaan ja EU-maihin. Ainakaan FDA-lupaa ja CE-sertikaattia ei anneta kovin kevyin perustein.

Ihan lapsiani ajatellen sijoitan. En edes halua nyt osinkoja, koska haluan firman laittavan rahaa tuotekehitykseen. Sen puutteesshan useimmat suomalaisfirmat kaatuvat nyt kun ei ole edes Venäjän-kauppaa hengissäpitäjänä.

Vierailija
139/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kertoisitko mikä auto sulla on, millainen asunto, vuodessa tekemäsi matkat + tulosi ym.

Vaikka ei sulta rehellisiä vastauksia voi odottaa.

Vastausta odotetaan.

Vierailija
140/209 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät välitä ympärisöasioista tai ilmaston lämpenemisestä. Eivät lajittele eivätkä kierrätä pelkkää laiskuuttaan.

On tutkittu, etteivät hyvätuloiset tee noin vaan tunkevat kaiken sekajätteeseen. On se jännää kun minä olen lajitellut vuosia ja juuri eilen laitoin tyhjän partavaahtopullon ongelmajätepussiin, jonka vien kerran vuodessa. Metalliset aerosolipullot rikkovat koneet ja aiheuttavat hengenvaaran jätelaitoksella. Onneksi ei ole niin kiire rahan perässä juosta, ettenkö ehtisi lajittelemaan ohjeiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi