Listataan persaukisten juttuja
Kommentit (209)
Marimekon laukut. Mikään ei huuda enempää wannabeeta.
Halu saaha mieheltä kallis sormus
https://www.vauva.fi/keskustelu/5638842/kihlasormus-suhteessa-varallisu…
Vierailija kirjoitti:
50/50
huoltoasematreffit
kotitreffit!!! :D
Huoltoasematreffit ovat kätevimmät kun ei tarvi pynttäytyä ja saa päiväsaikaan selvää siitä, että toimiiko homma vaiko ei. Kyllä niitä pitkiä ravintolapäivällisiä ehtii syödä myöhemminkin jos halutaan. Naisena kokisin miehen tarjoamat kalliit ateriat jne siten, että minuun tärvätty rahasumma oikeuttaisi miehen myös saamaan minulta seksuaalisia palveluita. Se ei käy!
Auton tankkaaminen 10-20€. Havahduin tähän nuorempana kun kaveri aina tankkasi 10 eurolla bensaa autoon. Ei silloinkaan saanut kuin 5-7l eikä autolla päässyt 100km matkaa. Itse vedän aina tankin täyteen.
M37
Kääritään sätkiä, aikuiset ihmiset! Jos ei ole varaa ostaa tupakkiaskia niin sitten paras lopettaa se tupakointi!
Vierailija kirjoitti:
Marimekon laukut. Mikään ei huuda enempää wannabeeta.
Miksi persaukinen olisi wannabee?
Vierailija kirjoitti:
Auton tankkaaminen 10-20€. Havahduin tähän nuorempana kun kaveri aina tankkasi 10 eurolla bensaa autoon. Ei silloinkaan saanut kuin 5-7l eikä autolla päässyt 100km matkaa. Itse vedän aina tankin täyteen.
M37
Auton tankkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät mukana joka paikassa.
Minulla on keliakian lisäksi ruoka-aineallergioita. Pitäisikö rempseästi syödä sitä, mitä muut haluavat minun syövän ja päätyä ensiapuosastolle? Ei onnistu. Ajatelkoot ihmiset minusta sitten mitä lystäävät. Aion pidättäytyä omissa eläissäni jatkossakin.
Ajaa takavalot pimeänä ja "säästää".
Köyhyys ei ole hauskaa vaikka välillä naurattaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaantumisen rajoilla olevat punalapputuotteet
Pilaantunut on housuissas.
Mene töihin niin ei satuta niin pahasti nämä ketjut.
En viitsi, olen jo eläkkeellä. Voisit itse mennä niin pysyisit pois täältä haukkumasta muita ihmisiä.
Anna kun arvaan: työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka ikää max. 40v.?
Ihan kuule vanhuuseläkkeellä olen 45 vuoden työrupeaman jälkeen, ikää 66v.
Täällä huonoitsetuntoiset akat haukkuvat köyhiä. Voiko olla säälittävämpää?
Vierailija kirjoitti:
Pilaantumisen rajoilla olevat punalapputuotteet
Milloin punalapputuotteet sinun mielestäsi pilaantuvat? Ei kai vaan leimapäivänä kello 24.00?
Vierailija kirjoitti:
M37
Mä tankkasin nuorena aina 50mk setelillä. Sain tankin täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa laskea kaupassa mitä voivat ostaa käytettävissä olevilla rahoilla. Sitten alkaa kassajonossa arpominen mitä jätetään pois ja jono seisoo. Työaikana siellä takana on niitä ei niin persaukisia joilla olisi kiire koska on ne työt.
He eivät ole vielä tutustuneet zero budgeting-metodiin. Suosittelen kaikille.
Takuusäätiön Penno näyttää centilleen, paljonko on rahaa käytettävissä seuraavaan tilipäivään mennessä kunhan sinne kirjaa kaiken käyttämänsä ja saamansa rahat. Ei todellakaan ole mikään häpeä käyttää laskinta kaupassa. Dyskalkulia on yhtä tavallinen ongelma kuin lukihäiriö. Se on vain alidiagnosoitu. Siksi moni ihmisiä pidetään suotta tunareina rahan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jutut siitä että varakkaiden rahat makaavat tilillä käyttämättä kuin Roope Ankan rahasäiliössä.
Harrastan sijoittamista ja asi on niin, että niitä miljardeja euroja on makaamassa suomalaisten pankkitileillä. Sitten valitetaan kovaan ääneen ja päivittäin kun ei ulkomaalainen tule ja investoi suomalaisiin yrityksiin. Jospa ihmiset unohtaisivat sen reppana-asenteensa ja alkaisivat itse investoida vaikka suomalaisista yrityksistä koostuvaan indeksirahastoon kympin tai pari kuussa?
Itseäni hyvmyilyttää kun suomalaisyhtiö, johon olen sijoittanut jonkin verran siihen omaan kun sen osakkeet olivat suklaapatukan hintaisia, on saanut diilit sekä Yhdysvaltoihin että Kiinaan ja EU-maihin. Ainakaan FDA-lupaa ja CE-sertikaattia ei anneta kovin kevyin perustein.
Ihan lapsiani ajatellen sijoitan. En edes halua nyt osinkoja, koska haluan firman laittavan rahaa tuotekehitykseen. Sen puutteesshan useimmat suomalaisfirmat kaatuvat nyt kun ei ole edes Venäjän-kauppaa hengissäpitäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kertoisitko mikä auto sulla on, millainen asunto, vuodessa tekemäsi matkat + tulosi ym.
Vaikka ei sulta rehellisiä vastauksia voi odottaa.
Vastausta odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä ympärisöasioista tai ilmaston lämpenemisestä. Eivät lajittele eivätkä kierrätä pelkkää laiskuuttaan.
On tutkittu, etteivät hyvätuloiset tee noin vaan tunkevat kaiken sekajätteeseen. On se jännää kun minä olen lajitellut vuosia ja juuri eilen laitoin tyhjän partavaahtopullon ongelmajätepussiin, jonka vien kerran vuodessa. Metalliset aerosolipullot rikkovat koneet ja aiheuttavat hengenvaaran jätelaitoksella. Onneksi ei ole niin kiire rahan perässä juosta, ettenkö ehtisi lajittelemaan ohjeiden mukaan.
Anna kun arvaan: työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka ikää max. 40v.?