Listataan persaukisten juttuja
Kommentit (209)
Skoda, Dacia ja muut itäautot
Vanhat yli 200 tuhatta ajetut Audit ja muut viiden tonnin miljonäärien nettiautoromut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökin vippaaminen.
Röökaaminen
Kallista. En raaskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaantumisen rajoilla olevat punalapputuotteet
Pilaantunut on housuissas.
Mene töihin niin ei satuta niin pahasti nämä ketjut.
Eivät osaa laskea kaupassa mitä voivat ostaa käytettävissä olevilla rahoilla. Sitten alkaa kassajonossa arpominen mitä jätetään pois ja jono seisoo. Työaikana siellä takana on niitä ei niin persaukisia joilla olisi kiire koska on ne työt.
Ajavat aina tankki tyhjänä, ja joskus sitten jää se auto tienvarteen. Ei mene mun jakeluun, koska minun mielestäni se bensa on ihan yhtä kallista, jos vaikka täyttää puoli tankkia jo tankin ollessa puolivälissä (eli täyteen), kuin mitä se maksaa jos täyttää vain puolitankkia tyhjään tankkiin. Sen sijaan ei tule hinauskuluja / taksimatkoja lähimmälle huoltoasemalle / ystävän häiritsemistä kuskiksi, kun auto jäi taas jonnekin puolimatkaan.
Tori.fissä ja muilla netin kauppapaikoilla tinkiminen
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa laskea kaupassa mitä voivat ostaa käytettävissä olevilla rahoilla. Sitten alkaa kassajonossa arpominen mitä jätetään pois ja jono seisoo. Työaikana siellä takana on niitä ei niin persaukisia joilla olisi kiire koska on ne työt.
Muutaman kerran olen sanonut, että kassa voi nollata sen mitä löi kassaan ja laittaa edellä menneen köyhän ostokset samaan läjään omieni kanssa. Maksan sitten kaiken ja köyhimys voi ottaa pinosta omansa. Kerran yksi yh-äiti juoksi perään tippa silmässä kiittelemään ja sen verran ehdin muutaman sanan vaihtaa, että olisi mahdollisesti ollut p**lua tarjolla. En antautunut, olisi halunut rahan lisäksi vielä seksiäkin ja joku tolkku pitää olla kerjätessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät mukana joka paikassa.
Tämä! Omien eväsleipien ja hedelmien mässyttäminen ja jugurttikipon kalistelu junassa tai bussissa 🤦🏼
Liian kalliit autot ja talot sekä lasten harrastukset ja sitten märistään rahasta kun kaikki on pankin tai rahoitusyhtiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökin vippaaminen.
Röökaaminen
Kallista. En raaskisi.
Ei nykyään kukaan osta röökiä vaan paperit ja filtterit. Maasta saa hyviä tumppeja joista saa purut talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi, olen jo eläkkeellä. Voisit itse mennä niin pysyisit pois täältä haukkumasta muita ihmisiä.
Kotterossa alla jotkut Kumhon, Hontsun, Tsingtson ymv. renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi, olen jo eläkkeellä. Voisit itse mennä niin pysyisit pois täältä haukkumasta muita ihmisiä.
Oletpa lapsellinen eläkeläiseksi. Eläkeläinen oli housuissas???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen sanonut, että kassa voi nollata sen mitä löi kassaan ja laittaa edellä menneen köyhän ostokset samaan läjään omieni kanssa. Maksan sitten kaiken ja köyhimys voi ottaa pinosta omansa. Kerran yksi yh-äiti juoksi perään tippa silmässä kiittelemään ja sen verran ehdin muutaman sanan vaihtaa, että olisi mahdollisesti ollut p**lua tarjolla. En antautunut, olisi halunut rahan lisäksi vielä seksiäkin ja joku tolkku pitää olla kerjätessäkin.
Höpö, höpö
Ruma ketju.
kertoo kirjoittajista
Makaroni.