Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit äänestää USA:n vaaleissa, niin kumpaa äänestäisit?

Vierailija
28.06.2024 |

Bidenia vai Trumpia?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan, vaan tappaisin niin monta ihmistä, jotka kytkeytyvät USA:n rappioon kuin pystyisin, ennenkuin minut otettaisiin hengiltä.

Viittaatko nyt siihen miten paljon esim mustat tappavat/raiskaavat/pahoinpitelevät valkoisia, vaiko siihen miten raskaaksi woke-propaganda on tehnyt normaalin elämän jenkeissä?

Vierailija
42/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hands down. 

Trump.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump

Vierailija
44/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump.

Vierailija
45/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia.

Vierailija
46/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle tällä yhdellä on, että ihmisten pitäisi katsoa videoita?

Ranskalaiset viivat säästäisivät ihan hirveästi aikaa. Kun kerran olet itse jo videoilta omaksunut niitä aisioita, joissa Trump on pitänyt lupauksensa, etkö voisi edes kolme niistä laittaa tähän suoraan esille?

Kolme sanaa riittää! Lupaan, että niistä voin vaikka googlata eteenpäin.

Ei tämä ole oikeasti minulle niin suuri sydämen asia, että jaksaisin lähteä kaivelemaan ja veistelemään tarkkoja vastauksia, joita kuitenkin joudun suojelemaan retoriselta pommitukselta. Ei vain kiinnosta. Jos sinua asia ihan oikeasti kiinnostaa niin otat itse selvää ja katsot vaikka noita videoita hyvään alkuun.

Ihan siksi pyysinkin kolmea SANAA, en tarkkoja vastauksia. :) Olisin niistä sanoista itse googlannut eteenpäin. (Esimerkkisana: "muuri".)

Luonnollinen johtopäätös on, että sinulla ei ole mielessä edes kolmea asiaa valmiiksi, vaan olisit joutunut lähtemään tekemään selvitystyötä. Aika vahva pohja käsityksellä, jonka kuitenkin esitit tosi itsevarmana!

Vierailija
47/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia äänestäisin jos saisin.

Vierailija
48/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta todennäköisesti Donald J Trump saisi ääneni.

Vierailija
49/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia

Vierailija
50/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenia tietysti, en ole sekopää. Toivoisin tietty, että olisi parempi vaihtoehto, mutta Trumpia äänestäisin vain kuolleen ruumiini yli.

Vierailija
51/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle tällä yhdellä on, että ihmisten pitäisi katsoa videoita?

Ranskalaiset viivat säästäisivät ihan hirveästi aikaa. Kun kerran olet itse jo videoilta omaksunut niitä aisioita, joissa Trump on pitänyt lupauksensa, etkö voisi edes kolme niistä laittaa tähän suoraan esille?

Kolme sanaa riittää! Lupaan, että niistä voin vaikka googlata eteenpäin.

Ei tämä ole oikeasti minulle niin suuri sydämen asia, että jaksaisin lähteä kaivelemaan ja veistelemään tarkkoja vastauksia, joita kuitenkin joudun suojelemaan retoriselta pommitukselta. Ei vain kiinnosta. Jos sinua asia ihan oikeasti kiinnostaa niin otat itse selvää ja katsot vaikka noita videoita hyvään alkuun.

Ihan siksi pyysinkin kolmea SANAA, en tarkkoja vastauksia. :) Olisin niistä sanoista itse googlannut eteenpäin. (E

Ei minulla ole mitään tiivistelmää antaa vaikka mielestäni melko hyvä yleiskuva onkin ja on muuten sinullakin sen jälkeen kun olet katsonut tuon Ruotsilan keskustelun.

Vierailija
52/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bidenia tietysti, en ole sekopää. Toivoisin tietty, että olisi parempi vaihtoehto, mutta Trumpia äänestäisin vain kuolleen ruumiini yli.

LOL

Vierailija
53/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.

Toinen on vanheneva, kokenut ja kohtalaisen hyvää työtä tekevä jolla oli jotain kurkkuongelmia yhdessä väittelyssä. Toinen sarjarikollinen, ahne, kaiken minkä irti saa ryöstävä, selvästi dementoituva, itsekeskeinen, sadisti ja putlerin taskussa joka kuitenkin puhuu sujuvasti. Toki täyttä soopaa ja valeita ja solvauksia kun tuon sanomisia rupeaa kuuntelemaan.

Vaikea kysymys /s

Vierailija
54/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala Harrisia. Kumpikin ukko on jo seniilejä. 

Vierailija
55/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa muuten tiivistyy paljon Trumpin vastustajien ajatusmaailmaa. Sekopääksi haukkumista, demonisointia, mustavalkoista maailmankuvaa, joka ei edes perustu mihinkään todelliseen vaan valtamedian ja vasurien maalaamaan mielikuvaan. Ja sitten joku ihmettelee kahtiajakoa.

Vierailija
56/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia ilman muuta. Maa tarvitsee vahvan johtajan eikä mitään höperehtijää. 

Vierailija
57/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump!

Vierailija
58/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa muuten tiivistyy paljon Trumpin vastustajien ajatusmaailmaa. Sekopääksi haukkumista, demonisointia, mustavalkoista maailmankuvaa, joka ei edes perustu mihinkään todelliseen vaan valtamedian ja vasurien maalaamaan mielikuvaan. Ja sitten joku ihmettelee kahtiajakoa.

Hauskinta on että kahtiajakoa ihmettelee kahtiajaon suurin lietsoja itse eli hyysäävä media.

Vierailija
59/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ole mitään tiivistelmää antaa vaikka mielestäni melko hyvä yleiskuva onkin ja on muuten sinullakin sen jälkeen kun olet katsonut tuon Ruotsilan keskustelun."

Ei ole kolmea sanaa? Ei edes kolmea aihepiiriä, joissa Trump on pitänyt vaalilupauksensa?

Ja silti olet muka varma, että tiedät hänen lupauksiaan pitäneen? Erikoista, sanoisinko.

Nuo videolinkit ovat tosi huono keino. Ei normaalit kiireiset ihmiset niitä ehdi klikkailla. Ehkä joku pitkäaikaistyötön jaksaa.

Vierailija
60/81 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin vaikka puupökkelöä kuha rumpetti häviäis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi