Jos voisit äänestää USA:n vaaleissa, niin kumpaa äänestäisit?
Kommentit (81)
Kennedyä äänestäisin, koska olisi kolmas vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Trumppia! Make America GREAT again! Feministit vihaa Trumpia, joten siksi ääni Trumpille, koska vastustan feminismiä. M28
Hear, hear!
Mä en tajua miten Trumpin öyhötys menee tokaa kertaa läpi niin monilla.
Eihän se ekalla pressakaudellaankaan tehnyt yhtään sitä mitä lupasi eikä saanut mitään ihmeitä aikaan!
Bidenkään ei ole mikään unelmapressa (IKÄVÄ OBAMAA), mutta se ei sentään ole suistamassa maata mellakkakaaokseen eikä ole syyllistynyt järkyttävän mittaluokan talousrikoksiin.
Ei siellä ole hyviä vaihtoehtoja, mutta Trumppi saisi ääneni, koska Bidenin hallinto edustaa avoimesti ja likaisin keinoin woke-totalitariaa.
Ja yksi pikku seikka, jonka Suomen valtamedia jatkuvasti "unohtaa" tässä presidenttikisassa, katsokaan itse väittelyn kohdasta 1:38:16
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ekalla pressakaudellaankaan tehnyt yhtään sitä mitä lupasi eikä saanut mitään ihmeitä aikaan!
Itse asiassa Trumpin äänestäjät olivat erittäin tyytyväisiä Trumpin lupauksiin ja nimenomaan siihen miten tämä piti ne. Trumpistahan voit olla mitä mieltä haluat, mutta lupauksistaan hän piti kiinni paremmin kuin suurin osa jenkkipresidenteistä koskaan. Fakta.
Selittäkää nyt Trump-fanaatikot, mikä pitää teidän uskon yhä elossa, vaikka tää sen kortit kerran jo katsottiin.
Jos se Trumpetti olisi joku messias, niin eikö se olisi jo tehnyt ihmeensä aiemman neljän vuoden kautensa aikana? Saanut aikaan muutakin kuin muurinpätkiä ja mellakoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Trumpin äänestäjät olivat erittäin tyytyväisiä Trumpin lupauksiin ja nimenomaan siihen miten tämä piti ne. Trumpistahan voit olla mitä mieltä haluat, mutta lupauksistaan hän piti kiinni paremmin kuin suurin osa jenkkipresidenteistä koskaan. Fakta.
Listaisitko muutaman? Muuria yritti rakennella, joo. Mutta muita?
Vierailija kirjoitti:
Bidenia. Äänestäisin Trumpin vastaehdokasta, vaikka ehdokkaana olisi jalkalamppu.
Jalkalamppu alkaa kuulostaa ihan houkuttelevalta ehdokaalta näissä vaaleissa...
Minäkin kyllä äänestäisin sitä. Huomattavampi riski potentiaalisille vahingoille. Jalkalamppu ei yllytä ketään mellakoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse juutuubista. Siellä on paljon mm. tyytyväisiä uskovaisia, duunareita ja konservatiiveja(paljolti värillisiä) - tummia ja valkoisia, ja tuo nykyinen pakolaistilanne vain nostaa turhautuneiden värillisten duunareiden Trumpin kannatusta etenkin värillisten osalta, koska Biden on tuhonnut heidän tulevaisuutensa työmarkkinoilla avoimilla rajoillansa. Näitä haastatteluja ei ole vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää nyt Trump-fanaatikot, mikä pitää teidän uskon yhä elossa, vaikka tää sen kortit kerran jo katsottiin.
Jos se Trumpetti olisi joku messias, niin eikö se olisi jo tehnyt ihmeensä aiemman neljän vuoden kautensa aikana? Saanut aikaan muutakin kuin muurinpätkiä ja mellakoita?
Ei se mikään messias ole ikä kukaan niin ole väittänytkään. Kahdesta paskasta vaihtoehdosta se on kuitenkin selkeästi parempi ehdokas. Etenkin jokaiselle matalapalkkaduunarille ja antivalkoisen wokelluksen vastustajalle - ja usko pois nykyisissä jenkeissä tämä on iso kysymys tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse juutuubista. Siellä on paljon mm. tyytyväisiä uskovaisia, duunareita ja konservatiiveja(paljolti värillisiä) - tummia ja valkoisia, ja tuo nykyinen pakolaistilanne vain nostaa turhautuneiden väri
Jos oikeesti haluaisit vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, olisit tuon saman tekstin tilassa jo ehtinyt listata muutaman asian.
Ja olisin siis kaivannut faktoja, en mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään messias ole ikä kukaan niin ole väittänytkään. Kahdesta paskasta vaihtoehdosta se on kuitenkin selkeästi parempi ehdokas. Etenkin jokaiselle matalapalkkaduunarille ja antivalkoisen wokelluksen vastustajalle - ja usko pois nykyisissä jenkeissä tämä on iso kysymys tällä hetkellä.
Kyl se niille capitol-mellakoitsijoille oli aika lailla messiaan asemassa. Mut hyvä jos Suomen vauvapalstalla näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse juutuubista. Siellä on paljon mm. tyytyväisiä uskovaisia, duunareita ja konservatiiveja(paljolti värillisiä) - tummia ja valkoisia, ja tuo nykyinen pakolaistilanne vain nostaa turhautuneiden väri
LOL siis etsi juutuubista Trumpia ylistävää propagandaa?
Faktoja tiskiin jos niitä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse juutuubista. Siellä on paljon mm. tyytyväisiä uskovaisia, duunareita ja konservatiiveja(paljolti värillisiä) - tummia ja valkoisia, ja tuo nykyi
Jos oikeesti haluaisit vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, olisit tuon saman tekstin tilassa jo ehtinyt listata muutaman asian.
Ja olisin siis kaivannut faktoja, en mielipiteitä.
Jooh, minä en yksinkertaisesti jaksa jahdata kaikkea lukemaani tai näkemääni tuubista, katso alkuun vaikka tämä haastattelu; Ruotsilaa paremmin ei jenkkien asioista taida noinkin yksityiskohtaisesti tietää Suomessa kukaan. Toki Ruotsilallakin jossain määrin on oma agenda, mutta valehtelija hän ei ole.
Mikä pakkomielle tällä yhdellä on, että ihmisten pitäisi katsoa videoita?
Ranskalaiset viivat säästäisivät ihan hirveästi aikaa. Kun kerran olet itse jo videoilta omaksunut niitä aisioita, joissa Trump on pitänyt lupauksensa, etkö voisi edes kolme niistä laittaa tähän suoraan esille?
Kolme sanaa riittää! Lupaan, että niistä voin vaikka googlata eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se niille capitol-mellakoitsijoille oli aika lailla messiaan asemassa. Mut hyvä jos Suomen vauvapalstalla näin ei ole.
Kyllähän siellä hulluja piisaa puoli ja toisin. Capitol-tapauksen vastapuolellakin se meno oli varsin hullua ja valheiden täyttämää ihan hallintoa ja oikeusjärjestelmää myöten. Se koko maa on läpeensä omalla tavallaan korruptoitunut, ylipolititisoitunut, kahtiajakautunut ja hulluuden syövereissä. Toivottavasti saadaan itserakas ja suorapuheinen Trump pressaksi, se on sentään sitä mitä se sanookin olevansa. Trump toisi myös tolkkua moniin asioihin.
En kumpaakaan, vaan tappaisin niin monta ihmistä, jotka kytkeytyvät USA:n rappioon kuin pystyisin, ennenkuin minut otettaisiin hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle tällä yhdellä on, että ihmisten pitäisi katsoa videoita?
Ranskalaiset viivat säästäisivät ihan hirveästi aikaa. Kun kerran olet itse jo videoilta omaksunut niitä aisioita, joissa Trump on pitänyt lupauksensa, etkö voisi edes kolme niistä laittaa tähän suoraan esille?
Kolme sanaa riittää! Lupaan, että niistä voin vaikka googlata eteenpäin.
Ei tämä ole oikeasti minulle niin suuri sydämen asia, että jaksaisin lähteä kaivelemaan ja veistelemään tarkkoja vastauksia, joita kuitenkin joudun suojelemaan retoriselta pommitukselta. Ei vain kiinnosta. Jos sinua asia ihan oikeasti kiinnostaa niin otat itse selvää ja katsot vaikka noita videoita hyvään alkuun.
Oli kuka tahansa demokraateilla ehdokkaana, niin en ikinä äänestäisi niitä. Joten Trump.