Meikkaatko ollenkaan näin hellekeleillä?
Itse en. Annan kasvojen ihon hikoilla vapaasti. En laita kasvoille edes aurinkorasvaa, kun siitä tulee niin inhottavan tahmainen olo.
Kommentit (15)
Kyllä, ihan tavallisesti paitsi aurinkovoidetta tietty väliin vielä. Primer ja fixing spray kovassa käytössä, kyllä mulla meikki ihan hyvin pysyy. No jos olen rannalle menossa, sitten on kyllä kevyempi ehostus käytössä ja jos olen jossain mökillä niin sitten riittää pelkkä aurinkovoide.
En käytä muutenkaan ihomeikkejä kuin paikallisesti peittämään esim. punoittavat nenänpielet ja tummat silmänaluset. Silmänrajaus- ja kulmakynää laitan ripsivärin lisäksi niin kesällä kuin muinakin vuodenaikoina. Mitään muuta meikkiä tämä pärstä ei kaipaa.
Meikkaan. Tosin luomiväri häipyy välillä vaikka olen pohjustanut puuterilla ja pohjustusvoiteella.
Välillä töissä kokkina luomiväri häipyy. Ihan kuin ei olisi meikannut ollenkaan. Uunit ja höyryt ainakin vaikuttaa. Hutiloitu pohjustus myös.
En.Enkä juurikaan muutenkaan.
Naama ruskettuu helposti,en tarvii meikkiä.
Meikkaaminen on järjenvastaista. Vetää nyt kemikaalit naamalleen että näyttäisi joltain muulta kuin oikeasti on ja sitten pestä maalit pois. TURHAA, ja säälittävintä on että tytöt ja naiset on saatu aivopestyä tähän. No, jokuhan ne naisten rahat haluaa.
En meikkaa muutenkaan, aniharvoin ehkä huulipuna ripsien taivutus. Helteillä, jos olis kunnon maskit päällä, voin kuvitella sen valuvan pois :(
Harmi niille, jotka laittaneet contourit yms.
Tavallinen kajali näyttää leviävän pahasti näillä keleillä, mutta tokikaan en käytä muuta alustusta kuin meikkivoidetta enkä sitäkään yläluomilla. Eli ripsarilla (ja meikkivoiteella) mennään nyt.
Meikkaan aina, olen meikannut yli 40 vuotta. Hyvat tuotteet ei valu eika sottaannu eika pilaa ihoa.
Käytän Eucerinin rasvoittuvalle iholle tarkoitettua spf50-aurinkovoidetta, loistava tuote. Päälle puuterimaista mineraalimeikkipohjaa ja ihan aavistus kulmakynää, ripsien taivutus jos jaksan taivuttaa. Siinäpä se.
En. Käytän vain aurinkosuojaa.
Pikkuvinkki: Garnierin suihkutettava aurinkosuoja ei tahmaa. Tietenkin tääkin on jokaisen oma asia, kuinka haluaa ihonsa tuhota
Meikkaan. Käytän sävytettyä aurinkorasvaa, kulmakynää, ripsiväriä ja sävytettyä huulirasvaa.
Tulet katumaan aurinkosuojan käyttämättömyyttä myöhemmin, mutta se on toki oma asiasi.